افتتاح ۲۲ هزار متر ترمینال فرودگاهی در مهرماه

[ad_1] ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: در مهرماه شاهد افتتاح ۲۲ هزار متر ترمینال هستیم که ۹۷ درصد آن تکمیل شده است. محمود امانی‌بنی امروز ۲۲ شهریورماه، در ششمین نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر استانداری خراسان رضوی که در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین فرودگاه

کد خبر : 401664
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
افتتاح ۲۲ هزار متر ترمینال فرودگاهی در مهرماه

[ad_1]

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: در مهرماه شاهد افتتاح ۲۲ هزار متر ترمینال هستیم که ۹۷ درصد آن تکمیل شده است.

محمود امانی‌بنی امروز ۲۲ شهریورماه، در ششمین نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر استانداری خراسان رضوی که در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین فرودگاه استان خراسان رضوی بالاتر از پیش‌بینی خدمت‌رسانی کرد. از ۲۰ تا ۲۷ شهریور نیز برای دهه پایانی صفر برنامه‌ریزی داریم.

وی بیان کرد: پیش‌بینی ما در زمینه میزان افزایش براساس پرواز نیست، بلکه براساس مسافر برنامه‌ریزی کردیم؛ زیرا تعداد پرواز با هماهنگی‌هایی که داشتیم روزی حداقل ۳ پرواز ۷۴۷ و ۳۴۰ در مسیرهای تهران و برخی روزها پرواز ۷۴۷ در مسیر تبریز تردد خواهند داشت. در این ایام تعداد پروازها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد و تعداد مسافر بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش داشته است.

امانی‌بنی افزود: پیک ورودی زائر امروز بعدازظهر با ۱۸۰ پرواز تا ۱۲ شب خواهد بود. بیشترین میزان خروج زائر نیز روز شنبه با ۳۲ هزار و ۲۰۰ نفر و یکشنبه با حدود ۳۱ هزار نفر است. تاکنون ۱۹۲ پرواز برای روز شنبه پیش‌بینی شده، البته ممکن است پروازهای فوق‌العاده بیشتری نیز داشته باشیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: احتمالا شنبه به دلیل شلوغی برخی دیر به فرودگاه برسند پس حتما زمان را مدیریت کنند. با سازمان هواپیمایی هماهنگ کردیم که می‌توانیم بین ۲۷۰ تا ۲۸۰ پرواز را در یک روز پذیرش کنیم.

وی عنوان کرد: مجموعه فرودگاه‌ها در سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. در مهرماه شاهد افتتاح ۲۲ هزار متر ترمینال هستیم که ۹۷ درصد آن تکمیل شده است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.