اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در همدان

ایسنا/همدان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان از محدودیت‌های جدید کرونایی در استان خبر داد. به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، اسدالله ربانی‌مهر گفت: شهرستان‌های همدان، ملایر ،نهاوند، کبودرآهنگ و اسدآباد در شرایط قرمز کرونایی، شهرستان فامنین و بهار در شرایط زرد و سایر شهرستان‌های استان

کد خبر : 80589
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در همدان



ایسنا/همدان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان از محدودیت‌های جدید کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، اسدالله ربانی‌مهر گفت: شهرستان‌های همدان، ملایر ،نهاوند، کبودرآهنگ و اسدآباد در شرایط قرمز کرونایی، شهرستان فامنین و بهار در شرایط زرد و سایر شهرستان‌های استان در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند.

ربانی‌مهر با بیان اینکه در شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، فعالیت مشاغل در فضای سر بسته  ممنوع است، تصریح کرد: در این شهرستان‌ها، رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها نمی‌توانند در فضای سربسته سربسته فعالیت کنند و فعالیت آن‌ها به صورت بیرون‌بر، بلامانع است.
 
وی ادامه داد: فعالیت تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، پاساژها و بازارهای سربسته به جزء پاساژهای تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن‌آلات، کامپیوتر، شهربازی و باغ وحش‌ها، نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی در شهرستان‌هایی که در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند، ممنوع است.

ربانی‌مهر با اشاره به تعطیلی فعالیت باشگاه‌های ورزشی سربسته در استان همدان، مطرح کرد: براساس گروه بندی انجام شده، انجام فعالیت رشته های ورزشی گروه دو و گروه سه در شهرستان‌های قرمز استان، ممنوع است.

وی در رابطه با گروه‌بندی رشته‌های ورزشی، بیان کرد: رشته‌های ورزشی گروه دو شامل؛ بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، اسکواش، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز(داخل سالن)، والیبال (سالنی)، شمشیر بازی(سالنی)، ورزش‌های سه‌گانه، تیراندازی سالنی، بدمیتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی) است.

ربانی‌مهر ادامه داد: انجمن ورزش‌های رزمی، بوکس (سالنی)، شنا(استخرهای سرپوشیده و پارک‌های آب)، تکواندو (سالنی)، جانبازان و معلولین، ژیمناسیتک (سالنی)، هاکی(سالنی)، کاراته (سالنی)، کبدی (سالنی)، کشتی (سالنی)،  کونگ‌فو و هنرهای رزمی (سالنی)، نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی)،  ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی)، ورزش‌های رودخانه‌ای (سالنی)، فوتسال سالنی نیز در گروه سوم رشته‌های ورزشی قرار دارند.

وی در پایان با بیان اینکه آمار کرونا افزایشی است و همه باید با کمک هم از شرایط فعلی عبور کنیم، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی و تجمعات بزرگترین کمک به  کنترل و پیشگیری از ابتلا به کروناست.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.