اعلام برنامه کمک هزینه تحصیلی EF، گروه شماره 2

[ad_1] همه چیز برای اتریوم به دنبال دارد. اکنون که The Merge کامل شده است، وزن عظیمی (بر حسب تن CO2) از وجدان جمعی جامعه اتریوم برداشته شده است. و کل جهان در حال تماشا است تا ببیند این جامعه در مرحله بعدی چه می کند. در حال حاضر اکوسیستم فرصتی منحصر به فرد دارد

کد خبر : 277903
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
اعلام برنامه کمک هزینه تحصیلی EF، گروه شماره 2

[ad_1]

همه چیز برای اتریوم به دنبال دارد. اکنون که The Merge کامل شده است، وزن عظیمی (بر حسب تن CO2) از وجدان جمعی جامعه اتریوم برداشته شده است. و کل جهان در حال تماشا است تا ببیند این جامعه در مرحله بعدی چه می کند.

در حال حاضر اکوسیستم فرصتی منحصر به فرد دارد تا به شکاکان نشان دهد که اتریوم چه کاری می تواند انجام دهد – چگونه می توان از یک لایه اساسی اعتماد در اینترنت باز برای مقابله با مشکلات بزرگ هماهنگی استفاده کرد که هنوز باید آنها را حل کنیم.

راه رسیدن به Serenity طولانی است و تأثیر اتریوم هنوز در مقیاس نهادهای انسانی، جوامع یا اقتصاد کم است. در سال‌های اخیر، ما در مجموع به این اصطلاح علاقه‌مند شده‌ایم خیر عمومی، اما باید به خاطر داشته باشیم که “عمومی” به معنای همه 8 میلیارد نفر ما، دادن یا گرفتن.

به همین دلیل است که برنامه کمک هزینه تحصیلی EF ایجاد شد: برای ارائه یک پلت فرم به افرادی که در جهت چشم انداز بلند مدت اتریوم به عنوان یک کالای عمومی برای همه انسان ها تلاش می کنند.

اگر قرار است اتریوم آینده هماهنگی انسانی باشد، باید مطمئن شویم که آینده است منصفانه توزیع شده است. با این اوصاف، ما خوشحالیم که هفت فرد برجسته را معرفی کنیم که با این دیدگاه طولانی فکر می کنند و کار می کنند.

با گروه دوم آشنا شوید

اگر گروه اول را از دست دادید، می توانید در مورد پروژه های آنها مطالعه کنید اینجا!

هر یک از EF Fellow انتخاب شده اند زیرا آنها در یک تلاش شخصی هستند که نشان دهنده یک است امکان شکوفایی اتریوم فعال.

این دقیقاً به معنای کمی انعطاف پذیر است. برخی در حال گسترش سودمندی اتریوم برای گروه جدیدی از افراد هستند، یا به طور مستقیم از یک جامعه یاد می گیرند که چرا اتریوم برای آنها مفید نیست (هنوز). شاید همکار در حال تحقیق در مورد چالش‌های گسترده‌تری باشد که بر جامعه موجود اتریوم، در حال حاضر یا مدت‌ها در آینده تأثیر می‌گذارد.

پروژه هر کس که باشد، در طول 6 ماه آینده، یادگیری خود را به جلو می برد، پروژه خود را اجرا می کند و به طور کلی به انتقال اتریوم به سمت بیرون به این دنیای آشفته و پیچیده مردم کمک می کند.

معرفی دوستان

آبیشک باتاچاریا

آبیشک یکی از بنیانگذاران در برو فاینانس. Brú Finance با یک سازمان شریک به نام Whrrl کار می کند که وام های زمان برداشت را به بیش از 18000 کشاورز در سراسر هند ارائه می کند. Whrrl از یک بلاک چین خصوصی مجاز استفاده می کند، اما برای پروژه Fellowship خود، آبیشک از راه اندازی یک سیستم جدید تا یک زنجیره عمومی که از نقدینگی غیرمتمرکز برای کشاورزان استفاده می کند، نظارت و یادگیری خواهد داشت و بررسی خواهد کرد که این سیستم در مقیاس جهانی چگونه می تواند باشد. .

گابریلا گوئرا

گابریلا تاسیس کرد بلوینکساستارت‌آپی که تانداهای مبتنی بر بلاک چین (همچنین با نام‌های cundinas، susu، hui، arisan، quiniela، stokvel و دیگران در سراسر جهان شناخته می‌شود) را پیاده‌سازی می‌کند – حلقه‌های پس‌انداز غیررسمی. گابریلا متقاعد شده است که بلاک چین می تواند منافع واقعی برای جمعیت بدون بانک جهان داشته باشد و حلقه های پس انداز یک مکانیسم شروع خوب است. گابریلا در طول دوره تحصیلی خود، خلبانانی را در مکزیک و ونزوئلا انجام خواهد داد و از این تحقیقات برای کمک به بهبود Bloinx در مقیاس های بزرگتر استفاده خواهد کرد.

جفری ببینید

جفری یکی از بنیانگذاران استارت آپ است پوکو. او تجربه گسترده ای در کار در جنبه قانونی و نظارتی زنجیره بلوکی، و همچنین در ابتکار آموزش کارآفرینی و زمینه رو به رشد DAO ها دارد. جفری برای پروژه مشارکت خود، رابط بین DAO و دولت ها را بررسی خواهد کرد، به ویژه اینکه چگونه دولت هایی که به دنبال ایجاد چارچوب ها و قوانین جدید هستند می توانند در مورد نیازها و قابلیت های منحصر به فرد سازمان های غیرمتمرکز بیاموزند.

کرم الحمد

کرم یک کارآفرین، آینده‌نگر فین‌تک، متخصص توسعه بین‌المللی و مدافع سیاست‌های حقوق بشر است. کرم تاسیس کرد ZeFi، یک پلتفرم آموزشی و جامعه متمرکز بر پرورش آموزش بلاک چین و تحقیقات سفارشی متناسب با زمینه سوریه. برای فلوشیپ، کرم تحقیقاتی را انجام خواهد داد که درک عملی و فرهنگی حساس را در مورد اینکه چگونه بلاک چین می‌تواند مشکلات را در تنظیمات درگیری حل کند، افزایش می‌دهد.

مارکوس آلبرز مایرز

مارکوس یک کارآفرین گواتمالایی است که برای رسیدگی به چالش های مبرم امروزی کار می کند. او در حال حاضر یک بنیانگذار در شتاب دهنده پیشرو اروپا، Entrepreneur First است، جایی که او از قدرت وب 3 برای توانمندسازی جوامع به حاشیه رانده شده استفاده می کند. از طریق کار او با لامینا POP، یک پروژه طراحی مسکن ارزان قیمت در گواتمالا، مارکوس در حال بررسی موانع دنیای واقعی برای تامین مالی دارایی های فیزیکی برای DeFi خواهد بود و یافته های خود را برای ایجاد راه حل ممکن برای تامین مالی مسکن به کار خواهد گرفت.

مری دیویس

مری به‌عنوان یک محقق حقوقی و فناوری مستقر در جزایر کیمن، در حال بررسی یک سوال مبرم بوده است: اگر فناوری تمدید عمر در چند دهه آینده از بین نرود، پس از مرگ چه اتفاقی برای رمزارز شما می‌افتد؟ در حال حاضر هیچ راه حل غیرمتمرکز یا غیر قابل اعتمادی برای این سوال وجود ندارد و این یک مشکل است. یاران مری بررسی خواهد کرد که چه مکانیسم‌های رمزنگاری جدیدی ممکن است به ما کمک کند تا پس از مرگ، دارایی‌ها را بدون اعتماد منتقل کنیم، به روشی که از نظر قانونی مطابقت دارد.

میهایلو آتاناکویچ

میهاجلو سفر تحول دیجیتال یکی از بزرگترین جنبش‌های آموزشی غیررسمی جوانان جهان را رهبری می‌کند. سازمان جهانی جنبش پیشاهنگی با بیش از 57 میلیون عضو از سراسر جهان. برای آماده کردن جنبش پیشاهنگی برای web3، او پروژه‌ای بلندپروازانه را آغاز می‌کند که شامل دیجیتالی کردن نشان‌ها، کاوش در DAO برای سطوح مختلف جنبش، و چگونگی استفاده از مکانیسم‌های هماهنگی جدید برای سازمان‌های مردمی توسط پیشاهنگان است.

Team Next Billion در Devcon VI

اگر علاقه مند هستید که همکاران روی آن چه کار می کنند، امیدواریم صحبت های همکار را به صورت حضوری یا در جریان مستقیم بررسی کنید. اگر نجات دنیا (یا تلاش برای آن) چیزی است که شما به آن علاقه دارید، با ما در تماس باشید یا ما را در توییتر تگ کنید @EFNextBillion


PS نه، این نیست بورسیه پروتکل اتریوم — این یکی دیگر از ابتکارات مشارکتی در لبه دیگر همان مرز است. شاید در آینده یک قسمت متقاطع را اجرا کنیم.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.