اعلام برنامه‌ها و پیش‌بینی سفرهای نوروزی

[ad_1] ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با پیش‌بینی انجام سفرهای نوروزی در محدوده زمانی ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین‌ماه، برخی مصوبه‌ها، دستورالعمل‌ها و خدمات قابل عرضه در تعطیلات نوروز را تشریح کرد. به گزارش ایسنا، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که

کد خبر : 471254
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
اعلام برنامه‌ها و پیش‌بینی سفرهای نوروزی

[ad_1]

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با پیش‌بینی انجام سفرهای نوروزی در محدوده زمانی ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین‌ماه، برخی مصوبه‌ها، دستورالعمل‌ها و خدمات قابل عرضه در تعطیلات نوروز را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نمایندگان حدود ۲۷ دستگاه مرتبط با موضوع سفر، شنبه ۱۲ اسفندماه در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، گفت: درباره نحوه عملکرد و برخورد با گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ که امسال مصادف با ماه رمضان است، مصوبه شورای فرهنگ عمومی منشور فعالیت است.

معاون گردشگری ادامه داد: این مصوبه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزیران مربوطه و استان‌ها ابلاغ شده است. نحوه عملکرد در چارچوبی مشخص و با رعایت حرمت گردشگران و ماه رمضان تعیین شده است.

شالبافیان با اشاره به تقویم تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: با توجه به اینکه عید فطر مصادف با روزهای پایانی فروردین‌ماه است، تعطیلات تا ۲۴ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت و استان‌های دارای گردشگر بیشتر باید در این‌باره برنامه‌ریزی بیشتر و دقیق‌تری داشته باشند.

او فعالیت ستاد سفر در طول سال را دائمی دانست و افزود: جمعیتی بالغ بر یک‌ میلیون نفر به صورت مستمر مشغول خدمت‌رسانی به مسافران خواهند بود.

 شالبافیان همچنین با بیان اینکه معرفی شهرهای مکمل و جایگزین در دستور کار قرار دارد، گفت: مبنای معرفی شهرهای مکمل و جایگزین ستاد سفر را نظر استان قرار داده‌ایم که برنامه‌ریزی و خدمات‌رسانی به صورت کامل انجام گیرد.

معاون گردشگری از استان‌هایی که در تأمین سوخت، کارت سوخت و مواد غذایی سال گذشته با مشکلاتی مواجه بودند، درخواست‌ کرد از حالا اعلام کنند تا پیگیری لازم با دستگاه‌ مربوطه برای رفع مشکلات انجام شود.

این خبر درحال به‌روز رسانی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.