اعضای تیم Bitcoin.com در مورد هکاتون توکیو ETHGlobal – اخبار بیت کوین بررسی می کنند

[ad_1] هکاتون ETHGlobal Tokyo روز یکشنبه به پایان رسید، زیرا سازندگان از سراسر جهان برای دریافت جوایز 375000 دلاری رقابت کردند. این رویداد با اولین اجلاس سران ETHGlobal “Pragma” آغاز شد که توسط Verse و دیگران حمایت مالی شد. مهندسان و نمایندگان Bitcoin.com نیز در این اجلاس و هکاتون شرکت کردند و نظرات خود را

کد خبر : 347518
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
اعضای تیم Bitcoin.com در مورد هکاتون توکیو ETHGlobal – اخبار بیت کوین بررسی می کنند

[ad_1]

هکاتون ETHGlobal Tokyo روز یکشنبه به پایان رسید، زیرا سازندگان از سراسر جهان برای دریافت جوایز 375000 دلاری رقابت کردند. این رویداد با اولین اجلاس سران ETHGlobal “Pragma” آغاز شد که توسط Verse و دیگران حمایت مالی شد. مهندسان و نمایندگان Bitcoin.com نیز در این اجلاس و هکاتون شرکت کردند و نظرات خود را در مورد این رویداد و اهمیت آن برای ارزهای دیجیتال و آزادی اقتصادی در حال حاضر و در آینده نزدیک به اشتراک گذاشتند.

یک شروع عملی: از اجلاس تا هکاتون

اولین اجلاس “پراگما” در تاریخ 13 آوریل در توکیو، ژاپن، به عنوان شروع هکاتون گسترده تر ETHGlobal Tokyo، که بخشی از آن توسط Verse حمایت می شود، برگزار شد. سخنرانانی مانند Aya Miyaguchi از بنیاد اتریوم و نویسنده Balaji Srinivasan در این رویداد سخنرانی کردند. هکاتون یکشنبه پایان یافت و مهندسان و نمایندگان بیت کوین دات کام شرکت کردند.

مهندسی معکوس در آینده: اعضای تیم Bitcoin.com در هکاتون توکیو ETHGlobal توصیف می‌کنند

مدیر مهندسی Bitcoin.com، آندری ترنتیف، که بر تیم مهندسی بالای 30 شرکت نظارت می‌کند، خاطرنشان کرد که برای هکاتون جهانی ETH بسیار هیجان‌زده است، به‌ویژه که ژاپن در سه سال گذشته به روی بازدیدکنندگان خارجی بسته شده است. ، این یک فرصت عالی برای ملاقات بیشتر با جامعه جهانی ارزهای دیجیتال و به اشتراک گذاشتن ایده های جدیدی است که اکوسیستم ارزهای دیجیتال را به طور کلی به جلو می برد.” ترنتیف ادامه داد:

به طور کلی، فکر می‌کنم اکثر شرکت‌کنندگان در این رویداد همگی در تلاش برای رسیدن به همان ماموریت ارزهای دیجیتال هستند که ایجاد آزادی اقتصادی بیشتر برای جهان است. بنابراین امکان ملاقات حضوری به گسترش این ایده ها و شکوفایی در سراسر جهان کمک می کند.

مهندس داده در Bitcoin.com، بولون ژانگ، در مورد این رویداد گفت: “من به عنوان یک مرد فناوری، همیشه علاقه مند هستم که با آخرین روندهای صنعت همراه باشم و پروژه های جالبی را که توسط همتایانم انجام می شود بررسی کنم.”

جوایز 375000 دلاری از بازیکنان و پلتفرم‌های صنعت بی‌شماری مانند شبکه 1inch، Gnosis Chain، Metamask و غیره در دسترس بود.

Web3، قرعه کشی معکوس، و بازارهای پیش بینی

آلون استرن، متخصص بازاریابی رشد در Bitcoin.com، درست قبل از هکاتون به Bitcoin.com News گفت: «در این رویداد، ما چیزی را می‌سازیم که آن را قرعه‌کشی غیرمتمرکز می‌نامیم». بخش اول برنامه «به نوعی شبیه قرعه کشی معکوس است … در یک قرعه کشی سنتی، یک نفر برنده می شود و بقیه بازنده می شوند. در این سیستم همه برنده می شوند و یک نفر بازنده است. وجوه بازنده بین شرکت‌کنندگان برنده توزیع می‌شود.»

استرن توضیح داد که تیم قرعه کشی را به گونه ای طراحی می کند که بازنده یک NFT کمیاب دریافت کند. او گفت که بخش دوم این اپلیکیشن مشابه بازارهای پیش‌بینی کار می‌کند و خاطرنشان کرد:

کسی می‌تواند یک رویداد را پیشنهاد کند، داوری را تعیین می‌کند، و گزینه‌های چند گزینه‌ای را تعیین می‌کند… نکته جالب در این مورد این است که نه تنها از این بازارهای پیش‌بینی برای شرط‌بندی افراد بر روی نتایج آتی استفاده می‌شود، بلکه می‌توان از آنها نیز استفاده کرد. آینده را تحت تأثیر قرار می دهد و اساساً آینده را تغییر می دهد.

استرن توضیح داد که فردی که مایل به پرداخت پول کافی است می‌تواند شرط ببندد که یک تأثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی پروژه‌ای را تبلیغ نمی‌کند و اینفلوئنسر را تشویق به انجام این کار کند.

پیش از این رویداد، یک مهندس نرم‌افزار در تیم وب Bitcoin.com، جولی، تأکید کرد که هکاتون مزایای زیادی از جمله آشنایی بیشتر مردم با دنیای در حال رشد Web3 را به همراه خواهد داشت. او نظر داد:

[The hackathon] به ما فرصتی می‌دهد تا ایده‌ها را به اشتراک بگذاریم و با افراد مختلف روی محصولات جدید جالبی کار کنیم که می‌تواند به کاربران کمک کند تا وارد دنیای رمزنگاری شوند و همچنین به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را ارتقا دهند و در Web3 در صورتی که تجربه‌ای با آن نداشتند، غوطه‌ور شوند. قبل از. عالی خواهد بود که ببینیم همه با چه چیزی می آیند!

تیم Bitcoin.com این رویداد را با یک جایزه پیاده‌سازی از سوی Scroll، یک «zkRollup مبتنی بر zkEVM در اتریوم که سازگاری بومی را برای برنامه‌ها و ابزارهای موجود اتریوم امکان‌پذیر می‌سازد» به پایان رساند.

برچسب ها در این داستان

Bitcoin.com، کدگذاران، Devs، Engineers، Ethereum، ETHGlobal، Hackathon، ژاپن، NFTs، بازارهای پیش بینی، قرعه کشی معکوس، اسکرول، توکیو، Web3

نظر شما در مورد هکاتون ETHGlobal Tokyo چیست؟ آیا قبلاً در هکاتون شرکت کرده اید؟ حتما در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

گراهام اسمیت

گراهام اسمیت یک مهاجر آمریکایی است که در ژاپن زندگی می کند، و بنیانگذار ژاپن داوطلبانه – ابتکاری که به اشاعه فلسفه های عدم تحصیل، مالکیت فردی و آزادی اقتصادی در سرزمین طلوع خورشید اختصاص دارد.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، ETHGlobal، Graham Smith

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.