اعزام مبلغ از قم به سایر نقاط کشور با چالش روبرو است

[ad_1] به گزارش «مبلغ»- به نقل از ایسنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: اعزام مبلغ و گروه‌های تبلیغی از قم به سایر نقاط کشور با چالش روبرو است. حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، امروز (نوزدهم آذرماه)، در نشست بررسی اعزام مبلغ استان که با حضور مدیران شهرستان‌های استان هرمزگان و معاونان دفتر تبلیغات و سرگروه‌های گروه‌های تبلیغی

کد خبر : 441845
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
اعزام مبلغ از قم به سایر نقاط کشور با چالش روبرو است

[ad_1]

به گزارش «مبلغ»- به نقل از ایسنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: اعزام مبلغ و گروه‌های تبلیغی از قم به سایر نقاط کشور با چالش روبرو است.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، امروز (نوزدهم آذرماه)، در نشست بررسی اعزام مبلغ استان که با حضور مدیران شهرستان‌های استان هرمزگان و معاونان دفتر تبلیغات و سرگروه‌های گروه‌های تبلیغی برگزار شد، اظهار کرد: استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است از این باب که مردمی خونگرم و مهمان‌پذیری در فرآیند پذیرش طلبه و روش تبلیغی سنتی دارد، شاید یکی از خاصیت‌های تفاوتی که در استان هرمزگان لمس کرده‌ام همین سنت میزبانی‌های جدی است که در روستاها وجود دارد که این اتفاق مبارکی است.

وی افزود: استان هرمزگان با دو چالش مواجه هست، نخست اینکه مسافت طولانی با استان قم سبب شده تا میزان رفت و آمد طلبه‌ها کیفیت آنچنانی پیدا نکند و دیگر اینکه پسوند و ضمیمه‌ای به استان هرمزگان اضافه کردند و آن را «استان هرمزگان محروم» می‌نامند که بواسطه این موضوع سبب شده یکسری دخالت‌هایی اتفاق بیفتد به عنوان مثال شهرستان بشاگرد به عنوان محروم‌ترین نقطه استان معرفی شده درحالی که این شهرستان، قوی‌ترین حوزه‌های علمیه را دارد و طلاب خوبی در این شهرستان هستند اما طبیعتاً پسوند «محروم» تبعات جدی برای استان هرمزگان دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: منبع تفکر و افکار عالمانه و انقلابی در قم مستقر است و این اتفاق خوبی است که مجموعه‌ای تحت عنوان دفتر تبلیغات اسلامی در این استان شکل گرفته تا طلاب را ترغیب، سازماندهی، جذابیت‌سازی و توجیه کند تا با هم‌افزایی، حرف انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه را به نقاط خارج از استان قم منتقل کنند. بنابراین لازمه تحقق انتقال حرف‌های انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه آن است که چنین گفتگوهایی باشد تا این اتفاق رقم بخورد.

حجت‌الاسلام حقانی با اشاره به وجود چالش‌هایی در اعزام مبلغ و گروه‌های تبلیغی از استان قم به سایر نقاط کشور خاطرنشان کرد: برای رفع این چالش‌ها در قم گرد هم آمدیم تا گروه‌های تبلیغی دغدغه‌های خود را بیان کنند.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.