اعزام زائران اربعین از طریق ناوگان هوایی و ریلی به قوت خود باقی است

[ad_1] ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: اعزام زائران اربعین توسط ناوگان هوایی و ریلی کماکان به قوت خود باقی و دستورالعملی مبنی بر توقف زائران اربعین از سوی این ۲ ناوگان صادر نشده است. حجت‌ گنابادی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت زائران اربعین پس از مسدودی

کد خبر : 253371
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
اعزام زائران اربعین از طریق ناوگان هوایی و ریلی به قوت خود باقی است

[ad_1]

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: اعزام زائران اربعین توسط ناوگان هوایی و ریلی کماکان به قوت خود باقی و دستورالعملی مبنی بر توقف زائران اربعین از سوی این ۲ ناوگان صادر نشده است.

حجت‌ گنابادی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت زائران اربعین پس از مسدودی مرزهای اربعین اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۳۰ هزار زائر خراسانی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، اما با توجه به اینکه صدور گذرنامه اربعین متوقف شد، در خراسان رضوی نیز گذرنامه‌ای تمدید نشده و برگه گذر موقت اربعین نیز صادر نمی‌شود.

وی با اشاره به توقف کامل اعزام زمینی زائران اربعین خاطرنشان کرد: اعزام موکب‌هایی که تاکنون جا مانده‌اند نیز متوقف شده است. همچنین به زائران و موکب‌هایی که در مسیر مرزهای غربی قرار دارند، اطلاع‌رسانی شده تا به مبدا بازگردند.

معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری استان خراسان رضوی یادآور شد: اعزام زائران اربعین از سمت ناوگان هوایی و ریلی کماکان به قوت خود باقی است و دستورالعملی مبنی بر توقف زائران اربعین از سوی این ۲ ناوگان صادر نشده است.

وی در خصوص تعیین تکلیف میزان وجه استرادادی به زائران پس از لغو سفرها عنوان کرد: مطابق مصوبه ستاد مرکزی اربعین بخشی از وجه بلیت زائرانی که سفرشان با اتوبوس به مرزهای غربی لغو شده است، مسترد خواهد شد.

گنابادی‌نژاد در پاسخ به این سوال که چه میزان از وجه بلیت زائرانی که تمایل به لغو سفر هوایی و یا ریلی خود به شهرهای غربی کشور داشته باشند مسترد خواهد شد، گفت: دستورالعملی بابت استرداد بخشی از وجه بلیت مسافران هوایی و ریلی که بخواهند که سفر خود را لغو کنند صادر نشده است.

وی ادامه داد: ایرلاین‌ها و شرکت‌های مسافربری ریلی تابع قانون مقررات ملی هستند. وجه بلیت سفرهای هوایی و ریلی در صورت لغو سفر همانند قانون این ۲ سازمان مسترد خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.