اعداد سازمان مالیاتی برزیل بهبود بازار ارزهای دیجیتال در ژانویه را نشان می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1] اعداد سازمان مالیاتی برزیل نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال در ژانویه با افزایش بیش از 10 درصدی معاملات نسبت به دسامبر، تجدید حیاتی را تجربه کرد. به گفته تحلیلگران بازار، دلار تتر همچنان ارزی است که بیشترین حجم را دارد، واقعیتی که مربوط به معاملات خارج از بورس است. به گفته اداره مالیات

کد خبر : 329650
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
اعداد سازمان مالیاتی برزیل بهبود بازار ارزهای دیجیتال در ژانویه را نشان می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

اعداد سازمان مالیاتی برزیل نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال در ژانویه با افزایش بیش از 10 درصدی معاملات نسبت به دسامبر، تجدید حیاتی را تجربه کرد. به گفته تحلیلگران بازار، دلار تتر همچنان ارزی است که بیشترین حجم را دارد، واقعیتی که مربوط به معاملات خارج از بورس است.

به گفته اداره مالیات برزیل، بازار کریپتو در ژانویه دوباره حرکت می کند

سازمان مالیاتی برزیل، که گزارش‌هایی از حرکت ارزهای رمزنگاری شده توسط قانون برای اهداف جمع‌آوری مالیات دریافت می‌کند، گزارش‌های حجم ارزهای دیجیتال مربوط به ژانویه را منتشر کرد. این موسسه رشدی را در حجم بازار ارزهای دیجیتال نشان داد، به طوری که 2.85 میلیارد دلار در این دوره معامله شده است.

در مقایسه با دسامبر، بازار رشد بیش از 10 درصدی را تجربه کرد که پس از رویدادهایی که بر بخش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان تأثیر گذاشته است، مانند ورشکستگی چندین صرافی و وام دهندگان ارز دیجیتال مانند FTX، Celsius و Blockfi، بهبود یافت.

تعداد شرکت‌ها و افراد خریدار رمزنگاری‌شده متوسط ​​بود، قوی‌تر از رکوردهای دسامبر، اما در مقایسه با آنچه در سال 2022 گزارش شد، زمانی که کشور چندین رکورد خرید ارزهای دیجیتال را شکست، کاهش داشت. با این حال، حجم بیشتر رشد کرد و تنها اعداد مربوط به ماه می بیشتر از رقم گزارش شده برای ژانویه بود.

ترجیح برزیل برای USDT ادامه دارد

USDT تتر، بزرگترین استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال، همچنان انتخاب ترجیحی برزیلی ها برای ذخیره و جابجایی پول است. این گزارش 2.3 میلیارد دلار تراکنش با استفاده از استیبل کوین در ژانویه ثبت کرد، عددی که برتری USDT را نسبت به سایر ارزهای دیجیتال تایید می کند.

استفاده قابل توجه از USDT در این کشور که در سال 2022 بیش از 50 درصد رشد داشته است، تحلیلگرانی را بر آن داشته است که دلیل استفاده برزیلی ها از این دارایی وابسته به دلار را بررسی کنند. گزارش‌های ژانویه حاکی از آن بود که برزیلی‌ها برای محافظت از خود در برابر تورم و همچنین برای اجتناب از پرداخت هزینه برای استفاده از دلار واقعی در حساب بانکی به استیبل کوین روی آورده‌اند.

با این حال، تحلیلگران فکر می کنند که USDT ممکن است با توجه به حجم بالای تراکنش های گزارش شده به روش های بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. فابریسیو توتا، مدیر بازرگانی Mercado Bitcoin، یک صرافی محلی ارزهای دیجیتال، معتقد است که USDT ممکن است توسط موسسات و افراد برای ارسال پول به خارج از کشور استفاده شود. وی در اظهاراتی که به پورتال دو بیت کوین داد، توضیح داد:

ما توانسته‌ایم در حجم‌های گزارش‌شده به سرویس درآمد، حجم بسیار بزرگ و بسیار قابل توجهی از USDT را ببینیم که در صرافی‌های محلی نیست. این ما را به این باور می رساند که این حجم روی میزهای اصلی فرابورس است و نوع متفاوتی از تقاضا را برآورده می کنند.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که برخی از شرکت‌ها از USDT برای تسویه پرداخت‌ها در ونزوئلا استفاده می‌کنند تا از خطرات ناشی از تحریم‌های اقتصادی که این کشور در حال حاضر از آن رنج می‌برد جلوگیری کنند.

برچسب ها در این داستان

برزیل، سازمان مالیاتی برزیل، سلسیوس، ارز دیجیتال، فابریکیو توتا، ftx، بازار، مرکادو بیت کوین، بازیابی، تتر، USDT، ونزوئلا

نظر شما در مورد گزارش ماه ژانویه بازار ارزهای دیجیتال در برزیل چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.