اعداد تورم چین برای ماه می محرک هستند

[ad_1] در تقویم اقتصادی آسیا، صبح جمعه آرامی است. با این حال، اقتصاد چین در کانون توجه قرار داشت. داده‌های ناامیدکننده تجارت، امید به محرک‌های تازه برای حمایت از اقتصاد رو به زوال را افزایش داد. ارقام تورم چین بیشتر بر تمایل بازار به سمت محرک تأثیر خواهد گذاشت. ارقام تورم عمده فروشی در ماه

کد خبر : 360972
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
اعداد تورم چین برای ماه می محرک هستند

[ad_1]

در تقویم اقتصادی آسیا، صبح جمعه آرامی است. با این حال، اقتصاد چین در کانون توجه قرار داشت. داده‌های ناامیدکننده تجارت، امید به محرک‌های تازه برای حمایت از اقتصاد رو به زوال را افزایش داد. ارقام تورم چین بیشتر بر تمایل بازار به سمت محرک تأثیر خواهد گذاشت.

ارقام تورم عمده فروشی در ماه آوریل نشان دهنده تقاضای ضعیف بود، به طوری که شاخص قیمت تولیدکننده نسبت به سال گذشته 3.6 درصد کاهش یافت. به طور قابل توجهی، اعداد و ارقام زنگ رکود را به صدا درآوردند و حساسیت بازار را نسبت به گزارش امروز افزایش دادند.

اعداد امروز انگیزه بیشتری برای محرک ایجاد کردند، به طوری که شاخص قیمت تولیدکننده و اعداد CPI منعکس کننده کاهش تقاضا هستند.

نرخ تورم سالانه از 0.1% به 0.2% در ماه می در مقابل 0.4% پیش بینی شده افزایش یافت. تورم ملایم باقی ماند و قیمت مصرف کننده 0.2 درصد کاهش یافت. در ماه آوریل، قیمت مصرف کننده 0.1٪ کاهش یافت.

با این حال، شاخص قیمت تولیدکننده علاقه بیشتری به خود جلب کرد و 4.6 درصد نسبت به سال گذشته در مقابل 3.6 درصد در آوریل کاهش یافت. اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که شاخص قیمت تولیدکننده با کاهش کمتری 2.8 درصدی مواجه شود.

واکنش AUD/USD به تورم چین

قبل از اعداد تورم، AUD/USD به بالاترین سطح اولیه 0.67169 دلار رسید و به پایین ترین سطح پیش از آمار 0.67056 دلار سقوط کرد.

با این حال، در پاسخ به اعداد تورم، AUD/USD به پایین ترین سطح پس از آمار 0.67046 دلار سقوط کرد و به بالاترین سطح 0.67117 دلار رسید.

صبح امروز، AUD/USD با 0.08 درصد کاهش به 0.67103 دلار رسید.

090623 AUDUSD نمودار سی دقیقه ای

بعدی

با نگاهی به جلسه ایالات متحده، هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای تغییر روحیه پس از ادعای بیکاری در روز پنجشنبه وجود ندارد.

همچنین هیچ سخنرانی اعضای FOMC وجود ندارد، زیرا FOMC در دوره خاموشی تا 15 ژوئن است.

افزایش بیش از پیش‌بینی‌شده در روز پنج‌شنبه در مطالبات بیکاری ایالات متحده، شرط‌بندی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ژوئن را کاهش داد. با این حال، بازارها بر اساس حرکت ژوئیه قبل از گزارش روز سه‌شنبه CPI ایالات متحده تقسیم می‌شوند.

بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، در حالی که بازارها روی توقف فدرال رزرو در ماه ژوئن شرط بندی می کنند، احتمال افزایش 25 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو امروز صبح به 52.3 درصد رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.