“اعتماد نکن، تایید کن”: رفع مشکلات تحقیقات آکادمیک در مورد بیت کوین

[ad_1] تا به امروز، بسیاری از تحقیقات دانشگاهی در مورد بیت کوین فاقد داده های با کیفیت بالا و بررسی دقیق بوده است. وقت آن است که آن را اصلاح کنیم. این سرمقاله نظری توسط روپرت متیوز، مدرس مدرسه بازرگانی ناتینگهام است. حتی اگر شبکه بیت‌کوین منبع باز است و برای هر کسی که به

کد خبر : 326244
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
“اعتماد نکن، تایید کن”: رفع مشکلات تحقیقات آکادمیک در مورد بیت کوین

[ad_1]

تا به امروز، بسیاری از تحقیقات دانشگاهی در مورد بیت کوین فاقد داده های با کیفیت بالا و بررسی دقیق بوده است. وقت آن است که آن را اصلاح کنیم.

این سرمقاله نظری توسط روپرت متیوز، مدرس مدرسه بازرگانی ناتینگهام است.

حتی اگر شبکه بیت‌کوین منبع باز است و برای هر کسی که به اینترنت متصل است قابل دسترسی است، جامعه بیت‌کوین را می‌توان در مواقعی بسته به ایده‌های جدید دانست، و بسیاری از داستان‌های افراد در نتیجه ترویج و حمایت از «فعالیت‌های غیر بیت‌کوینی» حذف شدند. ”

در عین حال، فوراً مزایای بیت کوین برای کسانی که در جامعه هستند آشکار می شود، آنها نیز برای حمایت از پذیرش گسترده تر، باید از اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به بیت کوین به “بدون سکه” حمایت کنند. متأسفانه، تصورات گسترده تر از بیت کوین در رسانه ها و “نگهبان قدیمی وال استریت” به این معنی است که فرآیند آموزش می تواند یک نبرد دشوار باشد که ابتدا باید قبل از شروع آموزش واقعی، نادرستی ها را برطرف کند.

لطفاً به یاد داشته باشید، حتی یکی از سرسخت‌ترین حامیان ما نیز زمانی بی‌سکه بود:

منبع

همچنین لازم به یادآوری است که افراد بدون سکه نمی توانند همه مایکل سایلر باشند، و همه آنها به اندازه کافی خوش شانس نیستند که دوستان شخصی نزدیک داشته باشند (با تشکر اریک وایس) که مایلند وقت بگذارند و مفهوم را به وضوح برای ما توضیح دهند، یا انگیزه شخصی خود را صرف کنند. هزاران ساعت در حال آموزش خودمان ما احتمالاً به چندین نکته لمسی، همراه با برخی درک اولیه برای ایجاد کنجکاوی ذهنی نیاز داشتیم تا بپرسیم: پول چیست؟ و پول از کجا می آید؟

آثار Saifedean Ammous برخی از بهترین و گسترده ترین منابع برای پاسخ به این سؤالات هستند، اما مردم هنوز باید مایل باشند که 274 صفحه «استاندارد بیت کوین» را برای دسترسی به آنها بخوانند.

مشکل این است که نه تنها صدایی برای ارتقای آموزش داریم یا نه، بلکه این است که آیا صدای کافی برای رقابت با کسانی که «دارایی‌های منتخب» خود را از وال استریت می‌فروشند، داریم یا خیر، بلکه با روزنامه‌نگاران ناآگاه (که اغلب نمی‌توانند مالک دارایی هایی هستند که در مورد آنها گزارش می دهند)، و تعداد آنها بیشتر است یا مخاطبان بیشتری دارند.

متأسفانه، منابع دیدگاه های متناقض درباره بیت کوین به سفته بازان و روزنامه نگاران وال استریت ختم نمی شود. نیک کارتر، در بررسی انتقادی خود از گزارش اخیر کاخ سفید در مورد تأثیر زیست محیطی ارزهای دیجیتال، خطرات مرتبط با «منابع آکادمیک» را که دارای پوششی از اعتبار هستند، اما در نهایت ناآگاه هستند، برجسته کرد. در نتیجه، در حالی که چیزی شبیه به «سیاست‌گذاری دفتر علم و فناوری کاخ سفید» (OSTP) بیشترین دقت علمی و علمی را نشان می‌دهد، همانطور که کارتر می‌گوید، «این جایی است که شما اشتباه می‌کنید».

زیر سوال بردن “سخت علمی”

این شکاف در صداهای آکادمیک قابل تأیید باعث شد که سفر آکادمیک خود را به بیت کوین نه تنها با مصرف مواد بلکه با استفاده از تجربه خود برای انجام تحقیقات و نوشتن درباره بیت کوین از دیدگاه خودم آغاز کنم.

نگاهی گذرا به آثار برجسته شده توسط کارتر، چند پیروزی آسان برای درک اینکه چگونه دانشگاهیان شبه قادر به انتشار آثار تحت پوشش دانشگاهی (به ویژه، آثار الکس دو وریس) هستند، فراهم کرد. نگران‌کننده‌تر، در تحقیقات بیشتر، یافتن منابع آکادمیک واقعی بود که هم در مجلات معتبر بررسی و هم منتشر شده بودند که از این منابع استخراج می‌شدند و به آن‌ها اجازه می‌دادند به طور قابل‌توجهی بر یافته‌هایشان تأثیر بگذارند. همچنین می‌توان این تأثیر را در مراجعی مشاهده کرد که خیالی‌ترین پیش‌بینی‌ها را انجام می‌دهند (مانند این پیش‌بینی توسط جان تروبی)، فاجعه‌آمیز تأثیر استخراج بیت‌کوین بر محیط‌زیست، که در مجلات دانشگاهی نیز منتشر می‌شوند، که خود از منابع شناسایی شده استخراج می‌شوند. توسط کارتر

این وضعیتی را ایجاد می‌کند که در آن منابع اصلی ممکن است بدون بازبینی، مقالات تفسیری یا وبلاگ‌های شخصی باشند، دیدگاه‌های آنها می‌تواند مستقیماً بر یافته‌ها و مدل‌هایی که در مجلات علمی معتبرتر و با داوری همتایان ارائه شده‌اند تأثیر بگذارد (این مثال را ببینید). .

این یک لنز ناراحت کننده برای فرآیند آکادمیک بررسی همتایان قرار می دهد، جایی که به نظر می رسد کسانی که تحقیقات دانشگاهی در مورد بیت کوین را بررسی می کنند در مورد بیت کوین آگاهی ندارند. نگران‌کننده‌تر برای دانشگاه‌ها به‌طور کلی، این است که این موضوع همچنین نشان می‌دهد که دانشگاهیان در حال بررسی تحقیقات در مورد بیت‌کوین، منابعی را که از آن استخراج می‌شوند، زیر سوال نمی‌برند یا بررسی نمی‌کنند. اگر آنها گذراترین کار را برای بررسی اعتبار یک استناد از یک وب‌سایت انجام می‌دادند یا حتی تصدیق می‌کردند که یک اثر خاص در واقع یک «تفسیر» بدون بازبینی است، نویسندگان قبل از پذیرش چنین آثاری باید توضیح دهند. برای انتشار

نگرانی‌های بیشتری با توجه به دانشگاهیان تحت فشار زمان که چنین منابع «بررسی شده توسط همتایان» را مطالعه می‌کنند، مطرح می‌شود. آن‌ها خودشان می‌توانند دیدگاه‌هایی را ایجاد کنند که تحت تأثیر کار است، بدون اینکه متوجه کیفیت/سوگیری منابعی باشند که بر اساس آنها ساخته می‌شود، و به طور بالقوه برنامه‌های تحقیقاتی ضد بیت کوین را دنبال کنند.

بیت کوین به دلیل چند رشته ای بودن به شهرت رسیده است، به طوری که کسانی که این موضوع را مطالعه می کنند در زمینه های مختلفی از اقتصاد اتریش گرفته تا محیط زیست، از اولویت زمانی شخصی تا زنجیره تامین مواد غذایی قابل درک هستند. متأسفانه، مجلات دانشگاهی به طور گسترده تأیید شده اند که بر روی حوزه های کاملاً تعریف شده ای تمرکز می کنند که آنها تحقیق در مورد آنها را می پذیرند. این به این معنی است که متأسفانه، مدل‌های مورد قبول تحقیق و تحلیل موضوعی خاص ممکن است نتوانند ماهیت پیچیده تحقیقات بیت کوین را به تصویر بکشند.

برای نشان دادن این موضوع، یک مقاله اقتصادی پراستناد در سال 2015، که از رویکردهای پذیرفته شده سختگیری پیروی می کند، که در یک مجله با کیفیت بالا منتشر شده است، دریافت که “ارزش بنیادی بلندمدت (بیت کوین) از نظر آماری با صفر تفاوتی ندارد.” با توجه به اینکه بیت کوین سال 2015 را با حدود 318 دلار آغاز کرد و سال را با 430 دلار به پایان رساند و از این زمان به طور چشمگیری افزایش یافته است، تنها می توان “نمکی” بالقوه دانشگاهیان که این یافته ها را ارائه کردند و این که چگونه ممکن است بر دیدگاه بلندمدت آنها از و سفر تحقیقاتی در بیت کوین

چگونه دانشگاهیان می توانند در تحقیقات بیت کوین پیشرفت کنند

در حالی که ایده ایجاد مجلات تحقیقاتی جدید با تمرکز بر بیت کوین یک راه ارزشمند به جلو است، مجلات دانشگاهی برای توسعه شهرت زمان می‌برند و دانشگاهیان در حوزه‌ها تمایل دارند از منابعی که با آن راحت هستند دور نشوند. دانشگاهیان همچنین با پیوند دادن خروجی های تحقیقاتی به پیشرفت شغلی انگیزه دارند در مجلات معتبر منتشر کنند، به این معنی که یک مجله جدید ممکن است در کوتاه مدت راهی برای توسعه نباشد.

من یکی از طرفداران بزرگ موسسه سیاست بیت کوین هستم، که کار ارزشمندی برای ترویج تحقیق و حمایت برای بهبود درک بیت کوین انجام می دهد، اما با سطح بودجه فعلی خود فقط می تواند تعداد زیادی عضو داشته باشد (بدون در نظر گرفتن مسائل مرتبط با افزایش عضو ). این بدان معناست که افزایش عضویت در چنین موسساتی نیز ممکن است بهترین راه برای توسعه نباشد.

برای تأمل در مورد این مسائل بالقوه، سه پیشنهاد من برای کسانی که در دانشگاه کار می کنند عبارتند از: اول، شناسایی راه های انجام تحقیقات آکادمیک و دقیق از منظر حوزه دانش خود که در مجلات مرتبط با رشته خود منتشر می شود. ثانیاً، از طریق ارتباط با هیئت تحریریه مجله مربوطه، منابعی را به طور خاص برای پاسخگویی به تحقیقات منتشر شده که نادرست، ناقص و مغرضانه هستند، اختصاص دهید. ثالثاً، بیت کوین را در موضوعاتی که مایل به بررسی مقالات هستند، قرار دهید، بنابراین از انتشار مقالاتی که دیدگاه‌های نادرست از بیت‌کوین را ارائه می‌دهند جلوگیری می‌کند. از طریق این فرآیند، با ورود تعداد بیشتری از دانشگاهیان به این حوزه، آنها می‌توانند از بحث‌های آکادمیک قوی بهره ببرند، با استانداردهای بالایی که می‌توانند آرزوی آن را داشته باشند، امیدواریم که به خود اجازه دهند تا کاری بنویسند که به درک علمی بیت‌کوین کمک می‌کند.

این پیشنهادات بعید است که سوگیری ارائه شده توسط روزنامه نگاران یا سیاستمداران را حل کند، اما من معتقدم که آنها راهی برای بهبود مبانی آکادمیک درک بیت کوین هستند. دانشگاهیان تحقیق را با هدف کشف دانش و درک جدید، در سفر به ایجاد یا اصلاح حقایق موجود، که بر اساس روش‌های علمی که زیربنای دنیای مدرن است، دنبال می‌کنند. تا زمانی که این پایه ایجاد نشود و افرادی که هدفشان موفقیت های آکادمیک سریع است از انتشار آثارشان جلوگیری شود، روزنامه نگاران و سیاستمداران به یافتن منابعی ادامه خواهند داد که با دیدگاه های آنها در مورد فاجعه سازی تاثیر بیت کوین همسو باشد. اگر روزنامه‌نگاران و سیاستمداران نتوانند از «تحقیقات» درجه پایینی که در آزمون بررسی انتقادی مقاومت نمی‌کند، استفاده کنند، نمی‌توانند این دیدگاه‌ها را در میان عموم مردم توزیع کنند. در حالی که این ممکن است مشکل را حل نکند، ممکن است فقط بتواند بحث را به سمت درستی سوق دهد و به دانشگاهیان اجازه دهد تا صداهای انتقادی باشند که زیربنای سختگیری علمی هستند. اگر دیدگاه عموم مردم نسبت به بیت کوین نادرست نباشد، یک مانع کمتر برای غلبه بر روند پرتقال شدن بیت کوینر آینده وجود دارد.

در مواقعی تصور می‌شود که اعضای دانشگاه‌ها تحقیقات خود را از برج‌های عاج انجام می‌دهند که تأثیر محدودی بر روی تمرین یا زندگی روزمره مردم دارند، اما گزارش اخیر OSTP و ادبیات آکادمیک گسترده‌تر نشان می‌دهد که افزایش علاقه به بیت‌کوین تأثیر بیت‌کوین را افزایش می‌دهد. -تحقیقات مرتبط اگر اقدامی برای اطمینان از حفظ استانداردهای بالای دانشگاهی در تحقیقات مرتبط با بیت کوین انجام نشود، نه تنها پیشرفت بیت کوین کند می شود، بلکه به شهرت و جایگاه تحقیقات دانشگاهی به طور گسترده تر آسیب می بیند.

این مرا در موقعیتی قرار می‌دهد که می‌خواهم پیامی را برای دانشگاهیان که از داده‌های با کیفیت پایین یا مغرضانه در کار خود استفاده می‌کنند و داورانی که منابعی را که از آنها استخراج می‌شود بررسی نمی‌کنند، ارائه دهم. به عنوان یک دانشگاهی، پیام من این است: شرم بر شما. به عنوان یک بیت کوینر، پیام من قابل انتشار نیست، اما باور کنید که از ته دل است و مشت نمی کند.

این یک پست مهمان توسط روپرت متیوز است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.