اعتماد مصرف کننده در ژانویه افزایش می یابد خرید آن ممکن است به افزایش هزینه تبدیل نشود – Wells Fargo

بر اساس گزارش اولیه دانشگاه میشیگان، داده های منتشر شده در روز جمعه، افزایش قابل توجهی در اعتماد مصرف کننده در ماه ژانویه نشان می دهد. تحلیلگران ولز فارگو خاطرنشان می‌کنند که ضریب 64.6 برای احساسات مصرف‌کننده در ژانویه بالاترین میزان چاپ را در سال گذشته نشان می‌دهد. با توجه به اینکه تسکین جبهه تورم

کد خبر : 306336
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۷:۱۸
اعتماد مصرف کننده در ژانویه افزایش می یابد خرید آن ممکن است به افزایش هزینه تبدیل نشود – Wells Fargo


بر اساس گزارش اولیه دانشگاه میشیگان، داده های منتشر شده در روز جمعه، افزایش قابل توجهی در اعتماد مصرف کننده در ماه ژانویه نشان می دهد. تحلیلگران ولز فارگو خاطرنشان می‌کنند که ضریب 64.6 برای احساسات مصرف‌کننده در ژانویه بالاترین میزان چاپ را در سال گذشته نشان می‌دهد. با توجه به اینکه تسکین جبهه تورم و رشد دستمزدها روحیه را بهبود می بخشد، اما هشدار می دهد که شرایط خرید همچنان ترش نشان می دهد که جو خوب در این گزارش ممکن است به افزایش هزینه ها تبدیل نشود.

نقل قول های کلیدی:

«ممکن است مصرف‌کنندگان نسبت به امور مالی خود احساس خوبی نداشته باشند، اما بدون شک نسبت به زمانی که قیمت بنزین در شمال از 4 دلار در هر گالن بود و رشد دستمزد مطابق با تورم نبود، کمتر نگران هستند. ارزیابی‌های کنونی مالی شخصی به لطف درآمدهای بالاتر و کاهش تورم ۱۶ درصد افزایش یافت و به بالاترین میزان خود در ۸ ماه گذشته رسید… و اندکی جهش در بازار سهام مطمئناً آسیبی به آن وارد نکرد.

این سرخوشی به بازار مسکن تسری پیدا نکرد. شرایط خرید خانه اندکی بهبود یافته است اما همچنان به پایین ترین سطح ثبت شده نزدیک است. در جاهای دیگر، شرایط خرید در ژانویه تا حدودی بهبود یافت، به طور بالقوه به دلیل کاهش تورم اخیر، اما اکثر خانوارها هنوز آن را زمان بدی برای خرید یک کالای خانگی یا وسیله نقلیه اصلی می دانند. ما این را نشانه‌ای می‌دانیم که هزینه‌های تامین مالی بالاتر بر خرید این اقلام به‌طور سنتی بزرگ‌تر بلیط سنگینی می‌کند. به طور واضح تر، حالات خوب در این گزارش ممکن است به افزایش هزینه ها تبدیل نشود.»

«داده‌های قیمت مصرف‌کننده در ماه دسامبر نشانه‌هایی از تداوم کاهش تورم نشان می‌دهد و بنابراین نشان می‌دهد که فدرال رزرو در نشست سیاست بعدی خود در 1 فوریه با انتخاب افزایش نرخ وجوه فدرال فقط 25 واحد در ثانیه، سرعت انقباض را کاهش خواهد داد.»



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.