اعتصاب یک روزه روزنامه نیویورک تایمز

به نوشته نیویورک تایمز، کارمندان اتاق خبر و سایر اعضا می‌گویند که از چانه زنی که از زمان پایان آخرین قرارداد آنها در مارس ۲۰۲۱ به طول انجامیده، خسته شده‌اند. این اتحادیه هفته گذشته اعلام کرد که بیش از ۱۱۰۰ کارمند در ساعت ۱۲:۰۱ صبح روز پنجشنبه به وقت محلی برای ۲۴ ساعت دست از

کد خبر : 291452
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۰۹
اعتصاب یک روزه روزنامه نیویورک تایمز



به نوشته نیویورک تایمز، کارمندان اتاق خبر و سایر اعضا می‌گویند که از چانه زنی که از زمان پایان آخرین قرارداد آنها در مارس ۲۰۲۱ به طول انجامیده، خسته شده‌اند. این اتحادیه هفته گذشته اعلام کرد که بیش از ۱۱۰۰ کارمند در ساعت ۱۲:۰۱ صبح روز پنجشنبه به وقت محلی برای ۲۴ ساعت دست از کار می‌کشند، مگر اینکه دو طرف به توافق برسند. مذاکرات تا اواخر روز سه‌شنبه بیش از ۱۲ ساعت به طول انجامید و روز چهارشنبه نیز ادامه یافت، اما طرف‌ها در مورد مسائلی از جمله افزایش دستمزد و سیاست‌های دورکاری فاصله زیادی داشتند.

عصر چهارشنبه اتحادیه از طریق توییتر اعلام کرد که توافقی حاصل نشده است و اعتصاب در حال وقوع است. در این بیانیه آمده است: «ما آماده بودیم تا زمانی که برای دستیابی به یک توافق عادلانه طول کشید، کار کنیم، اما مدیران پنج ساعت مانده به پایان، میز مذاکره را ترک کردند. ما می دانیم که چه ارزشی داریم.

سخنگوی نیویورک تایمز دانیل رودس‌ها در بیانیه‌ای گفت مشخص نیست که پوشش روز چگونه تحت تأثیر قرار خواهد گرفت، اما حامیان اعتصاب شامل اعضای میز اخبار فوری با سرعت بالا هستند که اخبار فوری را برای روزنامه دیجیتال پوشش می دهد. بیش از ۱۸۰۰ نفر در اتاق خبر تایمز کار می کنند.

کارمندان در حال برنامه‌ریزی تجمعی برای بعد از ظهر پنجشنبه در خارج از دفاتر روزنامه در نزدیکی میدان تایمز هستند.

در نامه ای که توسط بیش از ۱۰۰۰ کارمند امضا شد، آمده است که مدیریت نزدیک به دو سال است که چانه‌زنی می‌کند و “زمان برای رسیدن به یک قرارداد عادلانه” تا پایان سال در حال اتمام است. این شرکت به کارکنانی که در حال برنامه ریزی برای اعتصاب بودند گفته است که برای مدت زمان اعتصاب دستمزد دریافت نخواهند کرد. به گفته اتحادیه همچنین از اعضا خواسته شد تا ساعات بیشتری کار کنند تا قبل از اعتصاب کار انجام شود.

نیویورک تایمز در سال‌های اخیر شاهد اعتراضات کوتاه‌تر دیگری نیز بوده است، از جمله اعتراض نیم روزه‌ای در ماه اوت توسط اتحادیه جدیدی که نماینده فناوری بود که مدعی اعمال ناعادلانه کار بود.

استیسی کاولی، گزارشگر مالی و نماینده اتحادیه گفت که اتحادیه به دنبال افزایش ۱۰ درصدی حقوق در رتبه بندی است که به گفته او افزایش حقوقی را که طی دو سال گذشته دریافت نکرده است، جبران می کند. او همچنین گفت که اتحادیه می‌خواهد این قرارداد به کارمندان تضمین کند که در برخی مواقع از راه دور کار کنند، اگر نقش‌هایشان اجازه دهد، اما شرکت می‌خواهد این حق را داشته باشد که کارگران را تمام وقت به دفتر فراخواند. کاولی گفت که تایمز از کارکنان خود خواسته است که سه روز در هفته در دفتر حضور داشته باشند.

از دیگر موضوعات مورد بحث در طول مذاکرات می توان به سیاست های بازگشت به کار و سیستم رتبه بندی عملکرد شرکت برای کارکنان اشاره کرد. در مطالعه ای که در ماه اوت منتشر شد، اتحادیه گفت که این سیستم تبعیض آمیز است. در این مطالعه آمده است: «اعضای انجمن سفیدپوست بیشتر احتمال دارد بالاترین رتبه‌بندی را کسب کنند، در حالی که اعضای سیاه‌پوست و اسپانیایی تبار کمترین رتبه را کسب می‌کنند».

روزنامه نگاران تایمز به ندرت دست به اعتصاب زده‌اند. آنها این کار را برای کمتر از یک روز در سال ۱۹۸۱ انجام دادند و در سال ۲۰۱۷ در اعتراض به حذف میز کپی، یک دوری کوتاه رخ داد. از زمان اعتصاب مطبوعات و دیگران در سال ۱۹۷۸، که ۸۸ روز به طول انجامید، هیچ اقدام کارگری انتشار روزنامه تایمز را متوقف نکرده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.