اعتراف جالب سرمربی رم درباره سردار آزمون

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نقل و انتقالات ژانویه و وقتی که سردار آزمون در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور داشت شایعات درباره احتمال جدایی او از رم اوج گرفت و حتی گفته شد که باشگاه‌های رئال بتیس و سویا به شدت خواهان جذب او هستند. به گزارش

کد خبر : 466487
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
اعتراف جالب سرمربی رم درباره سردار آزمون

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نقل و انتقالات ژانویه و وقتی که سردار آزمون در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور داشت شایعات درباره احتمال جدایی او از رم اوج گرفت و حتی گفته شد که باشگاه‌های رئال بتیس و سویا به شدت خواهان جذب او هستند.

به گزارش ورزش سه، با این وجود همانطور که پیش‌بینی می‌شد باشگاه ایتالیایی اجازه جدایی سردار آزمون را نداد اما در راس این ماجرا سرمربی جدید رم یعنی دنیله ده‌روسی حضور داشت. ده‌روسی که اخیرا جانشین ژوزه مورینیو شد علاقه زیادی به سردار آزمون دارد و به مدیران باشگاه رم اعلام کرد که هرگز به جدایی مهاجم ایرانی فکر نکنند.

از طرف دیگر سرمربی جوان جالوروسی برخلاف مورینیو سردار آزمون را در لیست تیمش برای رقابت‌های لیگ اروپا قرار داد. ده‌روسی همچنین بعد از بازی ابتدایی هفته رم مقابل اینتر که با شکست تیم پایتخت نشین همراه بود صراحتاً اعلام کرد که با آمدن دوباره سردار آزمون باید او بیشتر بازی کند تا روملو لوکاکو ریکاوری بهتری داشته باشد.

همه این‌ها نشان می‌دهد که سرمربی ایتالیایی رم علاقه زیادی به سردار آزمون دارد، حتی باوجود اینکه او در بازی شب گذشته این تیم مقابل فاینورد از مهاجم ایرانی خود استفاده نکرد. ده‌روسی بعد از پایان بازی دیشب نیز اظهار نظر کوتاهی درباره سردار آزمون انجام داد و گفت: “ما حالا سردار آزمون را هم داریم که می‌بینم چقدر سرحال و آماده است.”

به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد سردار آزمون بالاخره روز یکشنبه اولین بازی خود را در ترکیب اصلی رم انجام خواهد داد و در مقابل فروزینونه از ابتدا به میدان می‌رود.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.