اعتبار LYO (LYO) اکنون برای معامله در صرافی LBank در دسترس است – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. INTERNET CITY، DUBAI، 10 ژوئیه 2022 – LBank Exchange، یک پلت فرم تجارت دارایی دیجیتال جهانی، اعتبار LYO (LYO) را در 7 ژوئیه 2022 فهرست کرده است. برای همه کاربران صرافی LBank، جفت معاملاتی LYO/USDT اکنون به طور رسمی ارائه شده است. برای معامله در دسترس است. LYOPAY با آوردن

کد خبر : 227301
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
اعتبار LYO (LYO) اکنون برای معامله در صرافی LBank در دسترس است – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. INTERNET CITY، DUBAI، 10 ژوئیه 2022 – LBank Exchange، یک پلت فرم تجارت دارایی دیجیتال جهانی، اعتبار LYO (LYO) را در 7 ژوئیه 2022 فهرست کرده است. برای همه کاربران صرافی LBank، جفت معاملاتی LYO/USDT اکنون به طور رسمی ارائه شده است. برای معامله در دسترس است.

LYOPAY با آوردن دنیای کریپتو به گوشی هوشمند کاربر، تمامی خدمات را برای استفاده از ارزهای رمزنگاری شده از جمله پرداخت های فروشگاهی، صرافی ها، سهام، کیف پول و موارد دیگر ارائه می دهد. نماد بومی آن LYO Credit (LYO) در ساعت 16:00 (UTC+8) در تاریخ 7 ژوئیه 2022 در صرافی LBank فهرست شده است تا دامنه جهانی خود را بیشتر گسترش دهد و به آن کمک کند به چشم انداز خود دست یابد.

معرفی کردن LYOPAY

LYOPAY یک برنامه پرداخت رمزنگاری است که به اکوسیستمی از خدمات اختصاص داده شده برای ارائه ابزارهای مناسب به مشتریان خود گسترش یافته است که آنها را قادر می سازد تا از ارزهای رمزنگاری شده به صورت روزانه استفاده کنند، مانند تجارت، DeFi، رزرو سفر و بسیاری موارد دیگر و شکل دادن به اکوسیستم LYO. برای همه. فناوری پشت هر سرویس در اکوسیستم برای ساده‌سازی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان طراحی شده است.

خدمات متنوعی توسط اپلیکیشن LYOPAY ارائه شده است. کیف پول رمزنگاری داخلی به کاربران این امکان را می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده خود را با خیال راحت ذخیره کنند و تراکنش های ساده ای را با کیف پول های دیگر و مبادله انجام دهند. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا انتقال‌های SEPA را به یورو به بانک‌های خارجی انجام دهند و آن‌ها را سریع، در 24 تا 48 ساعت دریافت کنند. عملکرد سوآپ توربو به کاربران این امکان را می دهد تا ارزهای سنتی و رمزنگاری شده را با کارمزد پایین در بیش از 100 نرخ تبدیل، فوراً مبادله کنند. علاوه بر این، کاربر می‌تواند کارت نقدی خود را برای خرید آنلاین سفارش دهد یا آن را به صورت فیزیکی در منزل خود دریافت کند.

علاوه بر برنامه LYOPAY، اکوسیستم LYO از محصولات و خدماتی تشکیل شده است که به همه اجازه می‌دهد از ارزهای دیجیتال در تراکنش‌های روزانه خود استفاده کنند، از جمله LYOTRADE، یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال با سیستم نقدینگی بالا از 300 صرافی. LYOTRAVEL، پلتفرمی که در آن کاربران می‌توانند بلیط هواپیما بخرند، اتاق هتل رزرو کنند و با بیت‌کوین و آلت‌کوین خودرو اجاره کنند. LYOTECH، یک شرکت تحقیق و توسعه که محصولات نرم افزاری و سخت افزاری، مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و ساعت های هوشمند را توسعه می دهد. LYOFi، پلتفرمی که شامل یک تبادل غیرمتمرکز، نقدینگی، کشاورزی و توابع سهامداری است. و بیشتر.

برای تحقق چشم‌اندازی که در آن ارزهای دیجیتال به عنوان پول اصلی استفاده می‌شوند، LYOPAY ابزارهایی را برای استفاده روز به روز از ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند. از سفر، تجارت، تجارت الکترونیک و موارد دیگر، ابزارهای آن ارز دیجیتال را قادر می‌سازد تا به هر چیزی دسترسی پیدا کند.

درباره LYO Token

اعتبار LYO (LYO) نشانه ای است که برای کار در اکوسیستم برنامه های تجاری LYOPAY ایجاد شده است. می توان از آن برای سهام، خرید و فروش محصولات و خدمات، پرداخت هزینه تراکنش با نرخ تخفیفی در معاملات، و برای تجارت الکترونیک، تامین مالی جمعی، پرداخت با کارت و موارد دیگر استفاده کرد.

بر اساس BEP-20، LYO دارای 250 میلیون (یعنی 250،000،000) توکن است که 48٪ آن برای استخراج و استخراج اجتماعی، 14٪ برای خزانه، 12٪ برای ICO، 8٪ ارائه شده است. برای جوایز و مزایده ها، 8 درصد برای ایردراپ و تبلیغات، 5 درصد برای کشاورزی محصول، 3 درصد به تیم و 2 درصد مابقی به مشاور اختصاص داده می شود.

توکن LYO در ساعت 16:00 (UTC+8) در تاریخ 7 ژوئیه 2022 در صرافی LBank فهرست شده است، سرمایه گذارانی که علاقه مند به سرمایه گذاری LYOPAY هستند می توانند اکنون به راحتی توکن LYO را در صرافی LBank خریداری و بفروشند. فهرست شدن توکن LYO در صرافی LBank بدون شک به آن کمک می کند تا تجارت خود را بیشتر گسترش دهد و توجه بیشتری را در بازار جلب کند.

بیشتر بدانید توکن LYO:

وب سایت رسمی: https://lyopay.com/

تلگرام: https://t.me/lyopay

توییتر: https://twitter.com/lyopayofficial

اینستاگرام: https://www.instagram.com/lyopayofficial/

رسانه: https://lyopay.medium.com/

درباره صرافی LBank

صرافی LBank که در سال 2015 تأسیس شد، یک پلتفرم تجارت جهانی نوآورانه برای دارایی های رمزنگاری مختلف است. صرافی LBank به کاربران خود معاملات ایمن رمزنگاری، مشتقات مالی تخصصی و خدمات مدیریت دارایی حرفه ای را ارائه می دهد. این پلتفرم با بیش از 7 میلیون کاربر از بیش از 210 منطقه در سراسر جهان، به یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

هم اکنون معامله را شروع کنید: lbank.info

جامعه و رسانه های اجتماعی:

l تلگرام

ل توییتر

ل فیس بوک

l لینکدین

ل اینستاگرام

l یوتیوب

اطلاعات تماس:

LBK Blockchain Co. Limited

صرافی LBank

[email protected]

[email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، دقت لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.