اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد قانون شرایط اضطراری

[ad_1] در مقابل تحویل بررسی کنید 14 فوریه 2021اتاوا، انتاریو در سرتاسر جهان، دموکراسی‌های لیبرال با تهدیدهای جدی و پایدار مواجه بوده‌اند. شاید فکر می کردیم – شاید امیدوار بودیم – که کانادا در امان خواهد بود. در طول دو هفته و نیم گذشته، ما فهمیدیم که اینطور نیست. این اشغال و این محاصره آسیب

کد خبر : 168147
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۲
اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد قانون شرایط اضطراری

[ad_1]

در مقابل تحویل بررسی کنید

14 فوریه 2021
اتاوا، انتاریو

در سرتاسر جهان، دموکراسی‌های لیبرال با تهدیدهای جدی و پایدار مواجه بوده‌اند.

شاید فکر می کردیم – شاید امیدوار بودیم – که کانادا در امان خواهد بود. در طول دو هفته و نیم گذشته، ما فهمیدیم که اینطور نیست.

این اشغال و این محاصره آسیب جدی به اقتصاد ما، به نهادهای دموکراتیک ما و به جایگاه بین المللی کانادا وارد می کند.

اعتماد جهان به کانادا به عنوان مکانی برای سرمایه گذاری و تجارت در حال تضعیف است.

این محاصره های غیرقانونی به اقتصاد کانادا و به شهرت ما به عنوان یک شریک تجاری قابل اعتماد آسیب زیادی وارد می کند.

محاصره پل سفیر روزانه 390 میلیون دلار تجارت را تحت تأثیر قرار داده است. این پل 30 درصد از تجارت جاده ای بین کانادا و ایالات متحده، مهمترین شریک تجاری ما را پشتیبانی می کند.

در کوتس، آلبرتا، حدود 48 میلیون دلار تجارت روزانه تحت تأثیر محاصره قرار گرفته است.

در امرسون، منیتوبا، حدود 73 میلیون دلار تجارت روزانه تحت تأثیر محاصره قرار گرفته است.

این هزینه ها واقعی است. آنها مشاغل کوچک و بزرگ را تهدید می کنند. و آنها معیشت کارگران کانادایی را تهدید می کنند، همانطور که همه ما سخت تلاش می کنیم تا از آسیب اقتصادی ناشی از کووید-19 نجات پیدا کنیم.

ما چنگ و دندان جنگیدیم تا از روابط تجاری ممتاز کانادا با ایالات متحده در جریان مذاکرات نفتا و در مواجهه با موارد غیرقانونی و غیرقانونی محافظت کنیم. 232 تعرفه.

ما اجازه نخواهیم داد که این موفقیت به سختی به دست آمده به خطر بیفتد. دنیا تماشا می کند. شغل، رفاه و معیشت ما در خطر است.

به همین دلیل است که دولت ما دست به کار می شود. ما مصمم و مصمم هستیم. این محاصره های غیرقانونی باید پایان یابد و خواهد بود.

به عنوان بخشی از استناد به قانون شرایط اضطراری، اقدامات فوری زیر را اعلام می کنیم:

اول: ما در حال گسترش دامنه قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در کانادا هستیم تا پلتفرم های تامین مالی جمعی و ارائه دهندگان خدمات پرداختی که آنها استفاده می کنند را پوشش دهند. این تغییرات همه انواع تراکنش ها، از جمله دارایی های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال را پوشش می دهد.

محاصره های غیرقانونی این واقعیت را برجسته کرده است که پلتفرم های تامین مالی جمعی و برخی از ارائه دهندگان خدمات پرداختی که از آنها استفاده می کنند، به طور کامل تحت کنترل نیست. عواید حاصل از جرم (پولشویی) و قانون تامین مالی تروریسم.

بانک‌ها و مؤسسات مالی ما قبلاً موظف هستند به مرکز تجزیه و تحلیل معاملات و گزارش‌های مالی کانادا یا FINTRAC گزارش دهند. از امروز، تمام پلتفرم‌های تامین مالی جمعی و ارائه‌دهندگان خدمات پرداختی که استفاده می‌کنند، باید در FINTRAC ثبت نام کنند و باید تراکنش‌های مشکوک و بزرگ را به FINTRAC گزارش دهند.

این به کاهش خطر دریافت وجوه غیرقانونی این پلتفرم ها کمک می کند. افزایش کیفیت و کمیت اطلاعات دریافتی توسط FINTRAC؛ و اطلاعات بیشتری را برای حمایت از تحقیقات مجری قانون در مورد این محاصره های غیرقانونی در دسترس قرار دهید.

ما این تغییرات را انجام می دهیم زیرا می دانیم که از این پلتفرم ها برای حمایت از محاصره های غیرقانونی و فعالیت های غیرقانونی استفاده می شود که به اقتصاد کانادا آسیب می رساند.

دولت همچنین قوانینی را برای ارائه این اختیارات به FINTRAC به صورت دائمی ارائه خواهد کرد.

ثانیاً: دولت دستوری صادر می‌کند که فوراً تحت قانون شرایط اضطراری، به مؤسسات مالی کانادایی اجازه می‌دهد تا به طور موقت ارائه خدمات مالی را در مواردی که مؤسسه مشکوک است از حسابی برای ادامه محاصره‌ها و اشغال‌های غیرقانونی استفاده می‌شود، متوقف کنند. این سفارش شامل حساب های شخصی و شرکتی می شود.

سوم: ما به موسسات مالی کانادایی دستور می دهیم تا روابط خود را با هرکسی که در محاصره غیرقانونی دخیل است بررسی کرده و به RCMP یا CSIS گزارش دهند.

از امروز، یک بانک یا سایر ارائه دهندگان خدمات مالی می توانند بلافاصله حساب یک فرد یا کسب و کار وابسته به این محاصره های غیرقانونی را بدون حکم دادگاه مسدود یا تعلیق کنند. با انجام این کار، آنها در برابر مدنی محافظت خواهند شد مسئولیت

موسسات دولت فدرال دارای اختیارات گسترده جدیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوطه با بانک ها و سایر ارائه دهندگان خدمات مالی خواهند بود تا اطمینان حاصل شود که همه ما می توانیم با هم کار کنیم تا به تامین مالی این محاصره های غیرقانونی پایان دهیم.

این مربوط به پیگیری پول است. این در مورد توقف تامین مالی این محاصره های غیرقانونی است. ما امروز اعلامیه می دهیم: اگر کامیون شما در این اعتراضات استفاده شود، حساب های شرکت شما مسدود خواهد شد. بیمه خودروی شما به حالت تعلیق در می آید. نیمه تریلرهای خود را به خانه بفرستید. اقتصاد کانادا به آنها نیاز دارد که کار مشروع انجام دهند، نه اینکه به طور غیرقانونی همه ما را فقیرتر کنند.

پس از تامل دقیق این اقدامات را اعلام می کنیم. من مستقیماً با روسای بانک‌های کانادا صحبت کردم و می‌خواهم از آن‌ها به خاطر انجام وظایف خود در حمایت از قوانین کانادا و دموکراسی کانادا و حفاظت از اقتصاد ما تقدیر کنم.

تیم کانادا در دو سال گذشته کنار هم ایستاده است. ما به یکدیگر اعتماد کرده ایم. ما به هم تکیه کرده ایم.

آنچه امروز با آن روبرو هستیم تهدیدی برای نهادهای دموکراتیک، اقتصاد ما و صلح، نظم و دولت خوب در کانادا است. این غیر قابل قبول است. نمی تواند بایستد و نخواهد ماند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.