اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد آغاز رایزنی های پیش از بودجه

[ad_1] 31 ژانویه 2022 نزدیک به دو سال است که کانادایی ها با COVID-19 دست و پنجه نرم می کنند. و تقریباً دو سال پیش، این بیماری همه گیر باعث شدیدترین انقباض اقتصادی در کانادا از زمان رکود بزرگ شد. در بدترین حالت، به دلیل کاهش 17 درصدی تولید ناخالص داخلی، 3 میلیون کانادایی کارشان

کد خبر : 163927
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد آغاز رایزنی های پیش از بودجه

[ad_1]

31 ژانویه 2022

نزدیک به دو سال است که کانادایی ها با COVID-19 دست و پنجه نرم می کنند. و تقریباً دو سال پیش، این بیماری همه گیر باعث شدیدترین انقباض اقتصادی در کانادا از زمان رکود بزرگ شد. در بدترین حالت، به دلیل کاهش 17 درصدی تولید ناخالص داخلی، 3 میلیون کانادایی کارشان را به همراه داشت.

امروز – و حتی با وجود Omicron – ما روی یک پایه قوی قرار داریم.

بیش از 88 درصد از کانادایی های واجد شرایط – آنهایی که 5 سال به بالا هستند – یک دوز دریافت کرده اند. بیش از 81 درصد از کانادایی های واجد شرایط – آنهایی که 5 سال به بالا هستند – به طور کامل واکسینه شده اند (دو دوز).

کانادایی ها نجات جان انسان ها را در اولویت قرار داده اند. و این به معنای دومین پایین ترین میزان مرگ و میر در G7 است.

و اقتصاد ما از رویکرد ما سود برده است، زیرا از ابتدای این همه گیری، مهمترین سیاست اقتصادی یک سیاست قوی بهداشت عمومی بوده است.

ما امروز نتایج آن رویکرد را می بینیم.

ما قبلاً بیش از مشاغل از دست رفته به دلیل رکود COVID-19 را بازیابی کرده ایم، بهبودی که پس از رکود بسیار خفیف سال 2008 هشت ماه بیشتر طول کشید. در واقع، از دسامبر – جدیدترین داده های موجود – کانادا 108 درصد از مشاغل از دست رفته در اوج همه گیری را بازیابی کرده است، که به طور قابل توجهی از ایالات متحده پیشی گرفته است، جایی که تنها 84 درصد مشاغل از دست رفته تاکنون بازیابی شده اند.

تولید ناخالص داخلی کانادا در حال حاضر به سطح قبل از همه گیری نزدیک شده است. رشد 5.4 درصدی تولید ناخالص داخلی ما در سه ماهه سوم سال 2021 از ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن و استرالیا پیشی گرفت. صندوق بین‌المللی پول در به‌روزرسانی چشم‌انداز اقتصادی جهان در ژانویه پیش‌بینی کرد که کانادا دومین رشد سریع تولید ناخالص داخلی را در G7 در سال جاری خواهد داشت و ما سریع‌ترین رشد تولید ناخالص داخلی را در G7 در سال آینده خواهیم داشت.

تمرکز ما روی شغل و رشد کار کردن است. ورشکستگی کسب‌وکارها کمتر است و حدود 2000 کسب‌وکار بیشتر از قبل از همه‌گیری امروز در کانادا فعال هستند.

نگه داشتن اقتصاد کانادا بر روی حمایت از زندگی در حالی که ما به خواب زمستانی COVID-19 رفتیم گران بود. اما ما می دانستیم که حلال نگه داشتن خانواده ها و مشاغل کانادایی – و جلوگیری از زخم های اقتصادی – به بهبود اقتصاد ما کمک می کند.

دولت ما به لنگرهای مالی که در بودجه بهار گذشته بیان کردیم متعهد است. ما متعهد به کاهش نسبت بدهی فدرال به تولید ناخالص داخلی و کاهش کسری های مرتبط با COVID-19 هستیم. در ماه اکتبر، ما از برنامه‌های حمایتی ضروری، اما پرهزینه، به اقدامات هدفمندتر و کم‌هزینه‌تر روی آوردیم. دولت ما همچنان یک مدیر مالی مسئول و دقیق خواهد بود.

علیرغم انعطاف پذیری اقتصادی چشمگیر در بسیاری از بخش های اقتصاد، ما به تورم بالا و تأثیر آن بر هزینه زندگی برای کانادایی ها توجه داریم. ما می دانیم که تورم یک پدیده جهانی است که ناشی از چالش بی سابقه بازگشایی اقتصاد جهان پس از قرنطینه COVID-19 است.

همانطور که ما به سال های آینده نگاه می کنیم، تمرکز ما باید بر مشاغل و رشد اقتصادی باشد – اولویت هایی که پایه و اساس بودجه را تشکیل می دهند.

و بر همین اساس است که من امروز اینجا هستم تا راه‌اندازی مشاوره‌های پیش از بودجه را اعلام کنم که از امروز شروع شده و تا 25 فوریه ادامه خواهد داشت. من از همه کانادایی‌ها دعوت می‌کنم تا با مراجعه به LetsTalkBudget2022.ca، وقت بگذارند و اولویت‌های خود را با ما در میان بگذارند.

در هفته‌های آتی، وزیر گردشگری و معاون وزیر دارایی، رندی بواسنو، دبیران پارلمان، راشل بندیان و تری بیچ، و من میزگردها و گفتگوهایی را با کانادایی‌ها در سراسر کشور برگزار خواهیم کرد. این گفتگوها فرصتی برای بحث در مورد چالش‌های واقعی کانادایی‌ها – و ایده‌های کانادایی‌ها – است تا دولت بتواند به بهترین سرمایه‌گذاری برای شغل و رشد ادامه دهد.

ما می‌خواهیم وقتی به کارمان برای مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن زندگی و ساختن اقتصاد قوی‌تر برای آینده ادامه می‌دهیم، چه چیزی برای کانادایی‌ها اهمیت دارد، بشنویم.

متشکرم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.