اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد حمایت از کانادایی ها و مشاغل کانادایی در مواجهه با نوع Omicron

[ad_1] 5 ژانویه 2022 صبح بخیر، دولت ما در همان ابتدا درک کرد که برای پیروزی در مبارزه با کووید-19، باید ابزارهای مناسب را در اختیار داشته باشیم. ما به واکسن نیاز داریم ما به آزمایشات سریع نیاز داریم. ما نیاز به درمان داریم و ما باید تدابیری برای حمایت اقتصادی از مردم و کسب‌وکارها

کد خبر : 152675
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد حمایت از کانادایی ها و مشاغل کانادایی در مواجهه با نوع Omicron

[ad_1]

5 ژانویه 2022

صبح بخیر،

دولت ما در همان ابتدا درک کرد که برای پیروزی در مبارزه با کووید-19، باید ابزارهای مناسب را در اختیار داشته باشیم.

ما به واکسن نیاز داریم ما به آزمایشات سریع نیاز داریم. ما نیاز به درمان داریم و ما باید تدابیری برای حمایت اقتصادی از مردم و کسب‌وکارها داشته باشیم تا از محدودیت‌ها و قرنطینه‌ها عبور کنیم.

ما این ابزارها را داریم. دولت ما پاییز را صرف گذاشتن این ابزارها، انجام این سرمایه گذاری ها و آماده شدن برای این زمستان سخت کرد.

در ماه دسامبر، قبل از تعطیلات، ما یک به‌روزرسانی اقتصادی و مالی منتشر کردیم که شامل سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی از جمله خرید 180 میلیون آزمایش سریع و سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری در حوزه‌های درمانی بود. اینها برای حمایت از کار جمعی ما برای پایان دادن به مبارزه با کووید-19 و مدیریت موج Omicron بود.

قبل از آن، در ماه اکتبر، برنامه‌های حمایتی هدفمندی را برای کانادایی‌ها و مشاغل کانادایی اعلام کردیم، از جمله تمدید یارانه دستمزد و اجاره در صورت قرنطینه.

این برنامه ها با تصویب لایحه C-2 در دسامبر به قانون تبدیل شدند. و با گسترش نوع Omicron و محدودیت‌های جدید در استان‌های سراسر کشور، ما مطمئن شدیم که به طور موقت تعریف قرنطینه را گسترش داده‌ایم تا مطمئن شویم کارگران و کسب‌وکارها دچار مشکل نمی‌شوند.

ما این اقدامات را انجام دادیم تا مقامات بهداشت عمومی بتوانند با علم به اینکه دولت فدرال برای حمایت از کارگران، مشاغل کوچک و سایر کارفرمایان در جوامع خود، تصمیمات درست – هرچند گاهی دشوار – اتخاذ کنند.

حمایت ما از ابتدا تزلزل ناپذیر بوده است. در واقع، دولت فدرال از هر 10 دلاری که در کانادا خرج می شود، 8 دلار برای مبارزه با کووید-19 و حمایت از کانادایی ها فراهم کرده است.

در هفته های اخیر، همانطور که همه ما به خوبی می دانیم، اکثر نقاط کشور قرنطینه های جدید یا سایر محدودیت های بهداشت عمومی را اعلام کرده اند. بسیاری از این محدودیت ها بر مشاغل و کسب و کار افراد تأثیر می گذارد. امروز می‌خواهم به کانادایی‌ها اطمینان دهم و به آنها یادآوری کنم که دولت فدرال اطمینان حاصل کرده است که در صورت نیاز، حمایت اقتصادی در دسترس شماست.

هفته گذشته، برنامه های کاربردی برای مزایای قرنطینه کارگران کانادا باز شد. اگر کارگری در منطقه ای هستید که تعطیل شده یا مشمول محدودیت های 50 درصدی ظرفیت است – و اگر 50 درصد یا بیشتر از درآمد خود را در نتیجه مستقیم این محدودیت ها از دست داده اید – می توانید واجد شرایط دریافت 300 دلار در روز باشید. هفته اکنون می توانید مستقیماً از طریق آژانس درآمد کانادا به صورت آنلاین درخواست دهید.

ما همچنین می دانیم که مشاغل، به ویژه مشاغل کوچک، نیاز به حمایت دارند.

به همین دلیل است که ما برنامه Local Lockdown را اجرا کرده ایم که تا 75 درصد از یارانه دستمزد و اجاره به کارفرمایان که مجبور شده اند ظرفیت کسب و کار اصلی خود را 50 درصد یا بیشتر کاهش دهند، حمایت می کند. و من به صاحبان مشاغل یادآوری می کنم که ما همچنین به طور موقت آستانه کاهش درآمد را از 40 درصد به 25 درصد کاهش داده ایم.

همچنین حمایت اجاره 25 درصدی اضافی برای مشاغلی که در معرض قرنطینه کامل هستند در دسترس است.

از آغاز این همه‌گیری جهانی، ما فهمیدیم که داشتن شغل برای رفاه کانادایی‌ها مهم است. این حمایت های دستمزد و اجاره در مورد محافظت از مشاغل مردم و اجازه دادن به مردم برای حفظ ارتباط با کارفرمایان است. این افراد را قوی نگه می دارد، خانواده ها را قوی نگه می دارد و کسب و کارها را قوی نگه می دارد. و این چیزی است که ما برای قوی نگه داشتن اقتصاد خود به آن نیاز داریم.

واجد شرایط بودن توسعه یافته برای حمایت از دستمزد و حمایت اجاره از 19 دسامبر 2021 تا 12 فوریه 2022 ادامه دارد.

برای کسب‌وکارهایی که با سایر زیان‌های مرتبط با بیماری همه‌گیر مواجه هستند، پشتیبانی از طریق برنامه بازیابی گردشگری و مهمان‌نوازی و برنامه بازیابی مشاغل سخت‌گیرانه نیز در دسترس است.

من می‌خواهم تکرار کنم که این حمایت با بودجه عمومی برای مشاغل وجود دارد تا بتوانند از کارگران حمایت کنند و از چالش‌های همه‌گیری عبور کنند. هر شرکت دولتی که یارانه دستمزد دریافت می کند و تصمیم می گیرد غرامت مدیران ارشد خود را در مقایسه با سال 2019 افزایش دهد، این حمایت پس گرفته می شود. همچنین در صورت پرداخت سود سهام در حین دریافت یارانه دستمزد، شرکت ها نیز فاقد شرایط حمایتی خواهند بود.

دولت ما مسئولیت ما را برای مدیریت محتاط مالیه عمومی جدی می گیرد و از شرکت های کانادایی واجد شرایط انتظار داریم که به این حمایت احترام بگذارند و فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

بهترین راه برای پایان دادن به این بیماری همه گیر و بهترین سیاست اقتصادی، سیاست قوی بهداشت عمومی است.

همانطور که نخست وزیر و وزیر دوکلو به ما یادآوری کردند، بهترین کاری که همه ما می توانیم انجام دهیم این است که واکسینه شده و داروهای تقویت کننده خود را دریافت کنیم.

همچنین می‌خواهم به همه کانادایی‌ها بگویم که در این زمان‌های واقعاً سخت، به عنوان یک کشور، ظرافت واقعی و انعطاف‌پذیری واقعی از خود نشان داده‌ایم.

هفته گذشته، اقتصاد دان عملکرد اقتصادی کانادا در طول همه گیری را در رتبه دوم در G7 قرار داد. ما بیش از همه مشاغل از دست رفته در اعماق بیماری همه گیر، بسیار فراتر از انتظارات، بازیابی کرده ایم. و کانادا دومین پایین ترین نرخ مرگ و میر ناشی از COVID-19 در G7 است. با حمایت از یکدیگر، با همکاری یکدیگر، اقتصاد خود را قوی نگه داشته ایم و جان انسان ها را نجات داده ایم.

می دانم که این زمان ترسناکی است، زمان ناامیدکننده ای است و زمان واقعاً سختی است. من می خواهم به کانادایی ها اطمینان دهم: ما ابزارهای لازم برای عبور از این موضوع را داریم. ما می دانیم که چگونه به عنوان یک کشور با هم کار کنیم و مقاوم هستیم. ما در سال گذشته این را به خود، به یکدیگر و به جهان نشان داده‌ایم.

نزدیک به دو سال است که ما در زمان بی سابقه ای با هم می جنگیم. ما با هم با چالشی بی سابقه روبرو بوده ایم.

من می دانم که هیچ یک از ما نمی خواستیم با این افزایش Omicron روبرو شویم، اما ما ابزارهایی برای عبور از آن داریم، و من کاملاً به خود اطمینان دارم که با هم از آن عبور خواهیم کرد.

متشکرم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.