اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد ارائه لایحه C-2

[ad_1] 24 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا در مقابل تحویل بررسی کنید سلام به همه زمانی که بحران کووید-19 آغاز شد، دولت ما به سرعت مجموعه‌ای تاریخی از برنامه‌های گسترده را اجرا کرد تا بتوانیم جان انسان‌ها را نجات دهیم، اطمینان حاصل کنیم که اقتصادمان می‌تواند در برابر محدودیت‌های بهداشت عمومی

کد خبر : 134722
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۲۷
اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد ارائه لایحه C-2

[ad_1]

24 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

در مقابل تحویل بررسی کنید

سلام به همه

زمانی که بحران کووید-19 آغاز شد، دولت ما به سرعت مجموعه‌ای تاریخی از برنامه‌های گسترده را اجرا کرد تا بتوانیم جان انسان‌ها را نجات دهیم، اطمینان حاصل کنیم که اقتصادمان می‌تواند در برابر محدودیت‌های بهداشت عمومی مقاومت کند، و از حمایت کارگران و مشاغل کانادایی برخوردار باشیم تا آنها بتوانند از همه گیر عبور کنید

برنامه‌های حمایتی درآمد، دستمزد و اجاره ما به حفظ غذا روی میز، محافظت از میلیون‌ها شغل و نگه داشتن صدها هزار کسب‌وکار کانادایی در تاریک‌ترین روزهای همه‌گیری کمک کرده است.

با این حال، اقدامات اضطراری ما همیشه موقتی طراحی شده بود.

با نرخ بالای واکسیناسیون، ایجاد بیش از یک میلیون شغل، بازگشت کودکان به مدرسه، و بازگشایی مشاغل در سراسر کشور، زمان تطبیق اقدامات حمایتی با این شرایط جدید و بهبود یافته فرا رسیده است.

به همین دلیل است که دولت ما در اکتبر اعلام کرد که از حمایت گسترده‌ای که در اوج قرنطینه مناسب بود، به حمایت هدفمندتر تبدیل می‌شود که در جایی که هنوز به آن نیاز است کمک می‌کند و در عین حال هزینه‌های دولت را با احتیاط و با دقت مدیریت می‌کند. به همین دلیل است که امروز، همین امروز بعدازظهر، قانونی را برای ارائه این حمایت هدفمندتر به مجلس ارائه کردم.

لایحه C-2 به ما این امکان را می دهد که به جلو برویم و در عین حال در نظر داشته باشیم که بهبودی هنوز ناهموار است و اقدامات بهداشت عمومی که جان انسان ها را نجات می دهد همچنان فعالیت های اقتصادی خاصی را محدود می کند. از جمله اقدامات پیش بینی شده در این لایحه، مزایای قرنطینه کارگران کانادا است، یک مزیت درآمدی جدید که وضعیت بهداشت عمومی را در نظر می گیرد نامشخص و غیرقابل پیش بینی است.

مزایای قرنطینه کارگران کانادا 300 دلار در هفته به کارگرانی که مستقیماً تحت تأثیر قرنطینه محلی مرتبط با کووید قرار می‌گیرند ارائه می‌کند و به طور عطف به ماسبق تا 24 اکتبر 2021 و تا 7 مه 2022 در اختیار کارگران واجد شرایط خواهد بود. ما این مرحله را انجام می‌دهیم. زیرا ما می خواهیم مطمئن شویم که هیچ کس، از جمله کارگران آسیب پذیری که قادر به کار بر خلاف میل خود نیستند، پشت سر نمی گذارند.

این لایحه همچنین پیشنهاد می کند که واجد شرایط بودن برای مزایای بیماری کانادا و مزایای مراقبتی کانادا تا 7 می 2022 تمدید شود و حداکثر مدت هر مزایا تا دو هفته دیگر افزایش یابد.

لایحه C-2 با درک این موضوع طراحی شده است که بهبود اقتصادی ما هنوز ناهموار است و اقدامات بهداشت عمومی که باعث نجات جان افراد می شود همچنان برخی از فعالیت های اقتصادی را محدود می کند. از جمله اقدامات این لایحه، یک مزیت درآمدی جدید است که تشخیص می دهد وضعیت بهداشت عمومی همچنان نامشخص و غیرقابل پیش بینی است.

ما می‌خواهیم مطمئن شویم که کسب‌وکارها می‌توانند به رشد و بهبود خود ادامه دهند و نرخ مشارکت نیروی کار کانادا و سطح اشتغال ما را بالا ببرند. به همین دلیل است که ما پیشنهاد می کنیم برنامه استخدام بازیابی کانادا را تا 7 می 2022 تمدید کنیم و نرخ پشتیبانی را تا 50 درصد افزایش دهیم. این امر مشاغل را تشویق می کند تا کارگران مجدد را استخدام کنند، ساعات کار کارگران را افزایش داده و مشاغل جدید ایجاد کنند.

ما همچنین می دانیم که برخی از مشاغل هستند که عمیقاً تحت تأثیر این بیماری همه گیر قرار گرفته اند و همچنان با چالش های مهم مرتبط با بیماری همه گیر روبرو هستند. برنامه جدید بازیابی گردشگری و مهمان‌نوازی یارانه‌های دستمزد و اجاره را تا 75 درصد به کارفرمایان مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، آژانس‌های مسافرتی و اپراتورهای تور ارائه می‌کند.

این لایحه شامل جزئیات انواع مشاغلی است که واجد شرایط این برنامه هستند.

ما همچنین امروز یک پس‌زمینه منتشر کرده‌ایم تا به کسب‌وکارها وضوح مورد نیازشان را بدهیم.

برای کسب‌وکارها در همه بخش‌ها، برنامه بازیابی مشاغل با بیشترین ضربه از طریق یارانه‌های دستمزد و اجاره به کارفرمایانی که در طول همه‌گیری زیان‌های عمیق و پایدار با نرخ یارانه تا 50 درصد تجربه کرده‌اند، حمایت می‌کند.

برنامه Local Lockdown وجود خواهد داشت تا به کارفرمایان مواجه با قرنطینه های موقت محلی جدید با نرخ یارانه تا 75٪ از طریق برنامه های یارانه دستمزد و اجاره ارائه دهد. این واقعاً مهم است زیرا تضمین می‌کند که مقامات محلی و مقامات بهداشت عمومی می‌توانند به انتخاب صحیح بهداشت عمومی ادامه دهند و بدانند که حمایت از کارگران و مشاغل وجود خواهد داشت.

ما به اقداماتی ادامه خواهیم داد به گونه‌ای که هر شرکتی که در فهرست عمومی قرار دارد و تصمیم به افزایش دستمزد مدیران در حین دریافت حمایت دولت کند، حمایت یارانه دستمزد را پس می‌گیرد. ما برآورد می کنیم که هزینه کل اقدامات در این لایحه تقریباً 7.4 میلیارد دلار باشد. این یک محور مالی معنادار و عمدی است.

مجموعه گسترده اقدامات حمایتی که در اوج همه‌گیری معرفی کردیم و در 23 اکتبر 2021 به پایان رسید، هزینه تخمینی 289 میلیارد دلار داشت. مبارزه با کووید-19 و قرنطینه‌های متعاقب آن برای نجات جان انسان‌ها مستلزم هزینه‌های بی‌سابقه دولت در کانادا و سراسر جهان است. کانادایی‌ها از این هزینه‌های فوق‌العاده حمایت کردند، زیرا می‌دانستند که این نه تنها کار دلسوزانه‌ای است، بلکه از نظر اقتصادی نیز کار درستی است.

از ماه گذشته، کانادا 101 درصد از مشاغل از دست رفته به دلیل رکود کووید را در مقایسه با تنها 81 درصد از مشاغل بهبود یافته در ایالات متحده، بازیابی کرده است. امروزه تعداد مشاغل فعال در کانادا نسبت به قبل از شیوع بیماری همه گیر بیشتر است. تا حد زیادی به لطف اقدامات حمایتی دولت، ما از آسیب های عمیق اقتصادی که پس از رکود 2008 رخ داد و آسیب دائمی به اقتصاد ما وارد می کرد، اجتناب کردیم.

با لایحه C-2، ما همچنان از حمایت کانادایی ها برخوردار خواهیم بود و در عین حال حمایتی را ارائه می دهیم که هدفمندتر است – و با احتیاط امور مالی عمومی را مدیریت می کند. امیدوارم همه نمایندگان مجلس به تصویب این قانون رای بدهند تا کانادایی هایی که نیاز به حمایت دارند بتوانند بدون تاخیر بی مورد به آن دسترسی داشته باشند.

در نهایت، من می‌خواهم تا جایی که ممکن است قوی‌تر تاکید کنم و تاکید کنم که مهمترین سیاست اقتصادی برای کانادا این است که مطمئن شود همه کسانی که می‌توانند واکسینه شوند واکسینه می‌شوند.

ما یکی از بالاترین نرخ‌های واکسیناسیون را در جهان داریم که تقریباً 89 درصد از کانادایی‌های 12 سال و بالاتر حداقل یک دوز دریافت کرده‌اند. ما دومین پایین ترین میزان مرگ و میر را در G7 داریم. کودکان 5 تا 11 ساله در این هفته شروع به واکسینه شدن کرده اند. این خبر فوق العاده ای است. بسیاری از والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ های ما اکنون سومین واکسن تقویت کننده خود را دریافت می کنند. به عنوان یک دختر می توانم بگویم که چه آرامشی است. من فکر می کنم این برای بسیاری از کانادایی ها صادق است.

بیایید سخت کار کنیم تا مطمئن شویم که همه واکسن هایی را که واجد شرایط هستند دریافت می کنند.

به عنوان وزیر دارایی کانادا، برای ما بسیار مهم است که این کار را نه تنها برای سلامتی، بلکه برای اقتصادمان انجام دهیم.

به عنوان یک کشور، می‌توانیم به این افتخار کنیم که چگونه برای مبارزه با COVID-19 گرد هم آمده‌ایم. نبرد ما هنوز به پایان نرسیده است اما داریم به آنجا می رسیم. اقدامات موجود در این قانون که امروز معرفی شد، بخش مهمی از کارهایی است که ما باید انجام دهیم تا کار انجام شود.

از شما متشکرم و اکنون از همکارم کارلا کوالترو خواهیم شنید.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.