اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد اقدامات حمایتی هدفمند COVID-19 برای ایجاد شغل و رشد

21 اکتبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا در مقابل تحویل بررسی کنید صبح همگی بخیر. با تشکر از شما، نخست وزیر. هنگامی که بحران کووید-19 آغاز شد، دولت ما به سرعت تعدادی از برنامه های گسترده را برای پاسخ به بزرگترین شوک اقتصادی کشورمان از زمان رکود بزرگ به اجرا گذاشت. هدف

کد خبر : 120892
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰:۴۰
اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد اقدامات حمایتی هدفمند COVID-19 برای ایجاد شغل و رشد


21 اکتبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

در مقابل تحویل بررسی کنید

صبح همگی بخیر. با تشکر از شما، نخست وزیر.

هنگامی که بحران کووید-19 آغاز شد، دولت ما به سرعت تعدادی از برنامه های گسترده را برای پاسخ به بزرگترین شوک اقتصادی کشورمان از زمان رکود بزرگ به اجرا گذاشت. هدف ساده بود: تا حد امکان از ایجاد زخم‌های اقتصادی جلوگیری کرد و به کارگران و کارفرمایان کمک کرد تا از همه‌گیری و محدودیت‌های ناشی از آن عبور کنند. این برنامه ها راه نجاتی برای کارگران و مشاغل در سراسر کشور بوده است. آنها از میلیون‌ها شغل محافظت کرده‌اند و به صدها هزار کسب‌وکار کانادایی کمک کرده‌اند تا بدترین روزهای همه‌گیری را پشت سر بگذارند.

اقدامات اضطراری ما همیشه موقتی بوده و ما را از بحران عبور می دهد.

خوشبختانه، ما اکنون در مرحله جدیدی هستیم. زمانی که با تاریک ترین دوران مبارزه ما با کووید بسیار متفاوت است.

ما مشاغل از دست رفته را بازیابی کرده‌ایم، نرخ واکسیناسیون بالا است – و با امکان واکسینه کردن بیشتر فرزندانمان بیشتر خواهد شد. مرزها در حال بازگشایی هستند و به نظر می رسد موج چهارم در بسیاری از نقاط کشور تحت کنترل در آمده است.

ماه گذشته، همانطور که در سخنرانی سال گذشته تاج و تخت وعده داده بودیم، یعنی ایجاد یک میلیون شغل، به هدف خود رسیدیم. کانادا اکنون 100 درصد مشاغل از دست رفته در اعماق رکود کووید را بازیابی کرده است، در مقایسه با ایالات متحده که تنها 78 درصد آن را احیا کرده است. بچه ها به مدرسه برگشتند. ما همه اینها را با هم انجام داده ایم، در حالی که به محدودیت های بهداشتی که زندگی را نجات داده است، پایبند هستیم. و با این معیار اساسی، کانادا پس از ژاپن در گروه G7 دوم است.

بنابراین، دلایل زیادی برای خوش بین بودن در مورد آنچه قبلاً به دست آورده ایم وجود دارد. اقتصاد ما در حال بازگشت است و ما در مبارزه با کووید پیروز هستیم.

با این حال، این نیز درست است که بهبودی نابرابر است و اقدامات بهداشتی که جان انسان ها را نجات می دهد همچنان برخی از فعالیت های اقتصادی را محدود می کند.

به همین دلیل است که امروز آنچه را که بسیار امیدواریم و معتقدیم محور نهایی در ارائه حمایت مورد نیاز برای اطمینان از بهبودی قوی است را اعلام می کنیم. برنامه های موجود درآمد و حمایت از کسب و کار در 23 اکتبر به پایان می رسدسوم، همانطور که قبلا اعلام شد. ما از حمایت بسیار گسترده‌ای که در اوج قرنطینه‌های ما مناسب بود، به سمت اقدامات هدفمندتر حرکت می‌کنیم که در صورت نیاز و در عین حال مدیریت محتاطانه امور مالی دولت، کمک می‌کند.

اکنون برنامه های جدیدی را که قصد داریم از 24 اکتبر اجرا کنیم، شرح خواهم دادهفتم.

ابتدا، من با حمایت مداوم خود از مشاغل و مشاغل شروع خواهم کرد. ما به تمرکز بی وقفه روی شغل و رشد ادامه خواهیم داد. به همین دلیل است که ما برنامه استخدام بازیابی کانادا را تا 7 می 2022 با نرخ 50 درصد تمدید می کنیم. این امر به کسب و کارها کمک می کند تا به استخدام مجدد کارگران و ایجاد مشاغل اضافی که هنوز برای بهبودی کامل نیاز داریم، ادامه دهند.

ما همچنین می دانیم که برخی از مشاغل به دلیل محدودیت های بهداشتی مداوم و ضروری قادر به بازگشایی کامل نیستند. به همین دلیل است که ما دو جریان جدید پشتیبانی بازیابی هدفمند را پیشنهاد می کنیم.

اولین جریان، برنامه بازیابی گردشگری و مهمان‌نوازی، از طریق برنامه‌های یارانه دستمزد و اجاره به کارفرمایان حمایت می‌کند. در اینجا ما در مورد هتل ها، رستوران ها و آژانس های مسافرتی صحبت می کنیم که همچنان با محدودیت ها و محدودیت های بهداشت عمومی در سفر مواجه هستند. نرخ یارانه برای این گروه از مشاغل بسیار هدفمند برای متقاضیانی که 40 درصد از دست دادن درآمد دارند از 40 درصد شروع می شود که متناسب با از دست دادن درآمد آنها تا حداکثر 75 درصد افزایش می یابد.

جریان دوم، برنامه بازیابی مشاغل با بیشترین ضربه، در دسترس کارفرمایان قرار خواهد گرفت که می توانند نشان دهند که با زیان های عمیق و پایدار مواجه شده اند و از طریق برنامه های یارانه دستمزد و اجاره حمایت می کند. نرخ یارانه این گروه برای متقاضیانی که 50 درصد زیان درآمدی دارند از 10 درصد شروع می شود و برای افرادی که 75 درصد از دست دادن درآمد دارند به حداکثر 50 درصد افزایش می یابد.

پشتیبانی از طریق هر دو جریان جدید از 24 اکتبر 2021 تا 7 مه 2022 در دسترس خواهد بود. از 13 مارس 2022 تا 7 مه 2022، با آماده شدن برای بهبودی کامل و پایان دوره، پشتیبانی به نصف کاهش می یابد. این مزایای فوق العاده مرتبط با بیماری همه گیر

واجد شرایط بودن این برنامه ها یک سیستم دو کلیدی خواهد بود. یکی از کلیدها این است که آیا کارفرما در طول 12 ماه از همه گیری با کاهش درآمد قابل توجهی مواجه شده است یا خیر. کلید دوم کاهش درآمد در ماه جاری است.

در نهایت، ما در حال ایجاد یک برنامه حمایتی جدید برای قرنطینه هستیم که در صورت نیاز به قرنطینه های محلی بیشتر در هر بخشی از کشور، در دسترس خواهد بود. برای آن دسته از مشاغلی که با قرنطینه‌های محلی موقت مواجه هستند، ما برنامه‌های یارانه دستمزد و اجاره را تا حداکثر مقدار برای مدت زمان قرنطینه محلی در دسترس قرار می‌دهیم. ما اکنون این بیمه نامه را اجرا می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که استان ها، مناطق و شهرداری ها می توانند به انتخاب صحیح بهداشت عمومی ادامه دهند و بدانند که حمایت از کارگران و مشاغل وجود خواهد داشت.

ما همچنین به وعده انتخاباتی خود برای حمایت از کارگران و تکنسین های هنری متعهد هستیم.

دوم، ما در حال تعدیل برنامه های حمایت از درآمد همه گیر هستیم تا مرحله جدید بهبود را منعکس کنیم. همانطور که در مورد اقدامات حمایتی کسب و کار، ما از برنامه های گسترده به حمایت با هدف محدودتر حرکت می کنیم.

ما همچنان در حال مبارزه با موج چهارم این بیماری همه گیر هستیم و به ویژه در برخی از مناطق کشور شدت دارد. قرنطینه های موقت محلی هنوز در ماه های آینده امکان پذیر است. ما می‌خواهیم کانادایی‌ها بدانند که اکنون قصد داریم تدابیری را اعمال کنیم که برای حمایت از کارگران در صورت قرنطینه محلی جدید، فوراً عملی شود.

همانطور که CRB تاکنون انجام داده است، مزایای جدید، مزایای قرنطینه کارگران کانادا، 300 دلار در هفته به کارگرانی که مشمول قرنطینه هستند، از جمله کسانی که واجد شرایط بیمه اشتغال نیستند، ارائه می دهد.

ما همچنین می دانیم که کانادایی ها در سراسر کشور ممکن است به حمایت مستمر از مزایای بیماری بهبودی کانادا و مزایای مراقبتی بهبودی کانادا نیاز داشته باشند. همه ما باید با ماندن در خانه در هنگام بیماری از خود و یکدیگر محافظت کنیم. و فرزندان ما، که بسیاری از آنها هنوز نمی توانند واکسینه شوند، به ویژه آسیب پذیر هستند، به این معنی که والدین باید بتوانند برای مراقبت از آنها در خانه بمانند.

بنابراین، ما پیشنهاد می کنیم که واجد شرایط بودن هر دو مزایا را تا 7 می 2022 تمدید کنیم. و حداکثر مدت زمان هر مزایا را دو هفته دیگر افزایش خواهیم داد.

ما تخمین می زنیم که هزینه کل این اقدامات، از 24 اکتبر 2021 تا 7 می 2022، 7.4 میلیارد دلار باشد. این در مقایسه با 289 میلیارد دلاری است که ما از زمان شروع همه گیری برای درآمد و حمایت های تجاری هزینه کرده ایم.

مبارزه با کووید نیازمند هزینه‌های بی‌سابقه‌ای دولتی در کانادا و سراسر جهان است. کانادایی‌ها از این هزینه‌های بی‌سابقه حمایت کردند، زیرا می‌دانستند که این نه تنها کار دلسوزانه‌ای نیست، بلکه از نظر اقتصادی نیز هوشمندانه است. و آنها فهمیدند که حمایت از مشاغل و کارگران در طول قرنطینه به همه ما اجازه می‌دهد تا با هم کار درست را انجام دهیم و زندگی را نجات دهیم.

امروز که اقتصاد در حال بازگشایی است و مشاغل در حال ایجاد است، در حالی که ما در حال واکسینه شدن هستیم و محدودیت ها به دقت در جوامع و مرزهای ما کاهش می یابد، زمان آن فرا رسیده است که اقدامات حمایتی درآمد و کسب و کار خود را با این شرایط شادتر تطبیق دهیم.

اکنون، پشتیبانی ما باید محدودتر، هدفمندتر و کم هزینه تر باشد. و ما باید منتظر روزی باشیم – اکنون نه چندان دور – زمانی که بتوانیم آن را به طور کامل به پایان برسانیم.

هدف بی امان ما حفاظت و ایجاد شغل و پیشبرد رشد اقتصادی است. این برای تضمین قوی ترین بهبودی ممکن برای همه است.

متشکرم.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.