اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد تهاجم مستمر روسیه به اوکراین

[ad_1] 3 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو در مقابل تحویل بررسی کنید امروز اعلام می کنم که کانادا اولین کشوری خواهد بود که وضعیت روسیه و بلاروس را به عنوان “محبوب ترین ملت” به عنوان شریک تجاری تحت قوانین کانادا لغو می کند. ما از نزدیک با شرکا و متحدان خود کار می کنیم تا

کد خبر : 173781
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی در مورد تهاجم مستمر روسیه به اوکراین

[ad_1]

3 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو

در مقابل تحویل بررسی کنید

امروز اعلام می کنم که کانادا اولین کشوری خواهد بود که وضعیت روسیه و بلاروس را به عنوان “محبوب ترین ملت” به عنوان شریک تجاری تحت قوانین کانادا لغو می کند.

ما از نزدیک با شرکا و متحدان خود کار می کنیم تا آنها را تشویق کنیم که قدم مشابهی بردارند.

به عبارت ساده، این بدان معناست که روسیه و بلاروس دیگر از مزایایی – به ویژه تعرفه های پایین – که کانادا به سایر کشورهای عضو WTO ارائه می دهد، دریافت نخواهند کرد.

در عوض، روسیه و بلاروس مشمول تعرفه 35 درصدی بر صادرات خود به کانادا خواهند بود. تنها کشور دیگری که از وضعیت MFN با کانادا برخوردار نیست، کره شمالی است.

شب گذشته ما همچنین اعلام کردیم که کانادا ده نفر از مدیران شرکت روسنفت، شرکت پیشرو نفت روسیه و گازپروم، یک شرکت بزرگ انرژی دولتی روسیه را تحریم خواهد کرد.

به این ترتیب تعداد کل افراد و نهادهایی که از زمان اشغال غیرقانونی کریمه توسط روسیه در سال 2014 توسط کانادا – یا در حال تحریم هستند – به بیش از 1000 نفر می رسد.

همانطور که از همان ابتدای تهاجم وحشیانه روسیه به اوکراین گفتیم، ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که رئیس جمهور پوتین، توانمندسازان و دست اندرکاران او و اقتصاد روسیه بهای اشتباه فاحش و تاریخی او را بپردازند.

او نمی تواند و اجازه نخواهد داشت که موفق شود.

رئیس جمهور پوتین تصمیم گرفته است تا به یک دموکراسی مستقل حمله کند و به نظم بین المللی مبتنی بر قوانین که دوره بی سابقه ای از شکوفایی اقتصادی را ایجاد کرده است، پتک بزند.

اعضای نخبگان مالی روسیه ممکن است بر این باور باشند که روابط نزدیک آنها با اتاق های هیئت مدیره و باشگاه های قایق بادبانی غرب از آنها محافظت می کند، اما آنها در اشتباه هستند.

روس‌ها و نهادهای روسی که ستون فقرات دزدسالاری در حال شکست رئیس‌جمهور پوتین را تشکیل می‌دهند، نمی‌توانند از رفاهی که زیربنای آن توسط آنها تهدید می‌شود، بهره ببرند.

G7 در حال حاضر قوی ترین تحریم هایی را که تا به حال بر یک اقتصاد بزرگ – علیه روسیه – تحمیل کرده است، اعمال کرده است و در روزهای آینده تحریم های بیشتری به دنبال خواهد داشت.

روبل این هفته تا 30 درصد کاهش یافته است.

بانک مرکزی روسیه روز دوشنبه نرخ بهره خود را به 20 درصد افزایش داد. بازار سهام روسیه امروز برای چهارمین روز متوالی تعطیل است.

Moody’s و Fitch اکنون ارزش اوراق قرضه دولتی روسیه را به وضعیت ناخواسته کاهش داده اند.

هزینه های اقتصادی جنگ وحشیانه کرملین در حال حاضر زیاد است و همچنان افزایش خواهد یافت.

کانادا و متحدان ما در محکومیت پرزیدنت پوتین و جنگ تجاوزکارانه او متحد هستند، و ما در حمایت از اوکراینی های برجسته ای که شجاعانه در برابر حمله او مقاومت می کنند، متحد هستیم.

و برای اطلاعات بیشتر در مورد حمایت ما از مردم اوکراین، اکنون همه چیز را به همکارم، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، شان فریزر، واگذار می کنم.

اسلاوا اوکراین! Слава اوکراینی!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.