اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی مبنی بر توافق برای ارائه 10 دلار در روز برای آموزش اولیه و مراقبت از کودکان برای خانواده های ساسکاچوان

[ad_1] سخن، گفتار سلام به همگی و از شما احمد ، بخاطر این معرفی محبت آمیز و همه زحمات شما متشکرم. 13 آگوست 2021 رجینا ، ساسکاچوان در مقابل تحویل چک کنید سلام به همگی و از شما احمد ، بخاطر این معرفی محبت آمیز و همه زحمات شما متشکرم. من می خواهم در ابتدا

کد خبر : 90092
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
اظهارات معاون نخست وزیر و وزیر دارایی مبنی بر توافق برای ارائه 10 دلار در روز برای آموزش اولیه و مراقبت از کودکان برای خانواده های ساسکاچوان

[ad_1]

سخن، گفتار

13 آگوست 2021

رجینا ، ساسکاچوان

در مقابل تحویل چک کنید

سلام به همگی و از شما احمد ، بخاطر این معرفی محبت آمیز و همه زحمات شما متشکرم.

من می خواهم در ابتدا با اذعان به این که ما در قلمرو پیمان 4 ، سرزمین های کری ، ساولتو ، داکوتا ، ناکوتا ، لاکوتا و سرزمین ملت متیس گرد آمده ایم ، شروع به کار کنیم.

بیماری همه گیر COVID-19 چیزی را که زنان مدتهاست می شناسند برملا کرده است: بدون مراقبت از کودک ، والدین-معمولاً مادران-نمی توانند کار کنند. تعطیلی مدارس و مراکز مراقبت از کودکان مشارکت زنان در نیروی کار را به پایین ترین سطح خود در دو دهه اخیر رساند. این یک مسئله اقتصادی است.

یادگیری زودهنگام و مراقبت از کودک از دیرباز یک موضوع فمینیستی بوده است. فمینیست های کانادایی بیش از نیم قرن است که برای مراقبت روزانه از کودکان مبارزه می کنند. بیش از 50 سال.

COVID-19 به همه ما نشان داده است که این یک موضوع اقتصادی فوری است.

در بودجه آوریل ، دولت ما حداکثر 30 میلیارد دلار در طول پنج سال متعهد شد ، با 9.2 میلیارد دلار سالانه بودجه دائمی همراه با سرمایه گذاری های قبلی ، تا رویای دیرینه یک سیستم آموزشی اولیه و مراقبت از کودکان در سراسر کانادا به واقعیت تبدیل شود. سرانجام.

ما متعهد شدیم که این سیستم را با مشارکت شرکای استانی ، سرزمینی و بومی بسازیم.

یادگیری زودهنگام و مراقبت از کودک برای من به عنوان یک مادر سه فرزند شاغل واقعاً مهم است. همچنین برای من به عنوان معاون نخست وزیر و به عنوان وزیر دارایی بسیار مهم است زیرا هت تریک برای مشاغل و رشد ارائه می دهد:

  • این امر به مادران و پدران اجازه می دهد تا کار کنند و نیروی کار ما را افزایش می دهد. این باعث رشد اقتصاد می شود و زندگی ما را برای آن خانواده های جوان مقرون به صرفه می کند.
  • این مشاغل با درآمد خوب برای مربیان مبتدی که بیشتر آنها زن هستند ایجاد می کند.
  • و یک سیستم یادگیری اولیه و مراقبت از کودکان در سراسر کانادا به ما کمک می کند تا نسل برجسته ای از جوانان کانادایی را پرورش دهیم – بچه هایی که بهترین شروع ممکن را در زندگی خود دارند.

یک مرکز مراقبت از کودک به اندازه یک پل ، یک جاده یا یک آسانسور دانه برای اقتصاد ما مهم است – به اندازه یک زیرساخت مهم است.

امروز ، من بسیار خوشحالم که اعلام کنم که دولت ما با استان ساسکاچوان به توافق مهمی رسیده است تا روزانه 10 دلار برای آموزش اولیه و مراقبت از کودکان به خانواده های ساسکاچوان با کودکان زیر شش سال ، تا پایان سال 2025-26 ارائه دهد. خانواده ها تا پایان سال آینده 50 درصد کاهش هزینه خواهند داشت. این حمایت برای کودکان تحت مراقبت از کودکان تحت نظارت ، از جمله مراقبت از کودکان در خانه ، در دسترس خواهد بود.

توافقنامه ما همچنین از سیستم یادگیری اولیه و مراقبت از کودکان پشتیبانی می کند که شامل کودکان دارای معلولیت می شود. این مرکز ، خانه امید ، نمونه بارز آن است و من از مراقبت شما به کودکان دارای نیازهای پزشکی و خانواده های آنها بسیار حیرت زده و تحت تأثیر قرار گرفته ام. این خانواده ها می دانند که دسترسی به مراقبت های با کیفیت و مقرون به صرفه برای فرزندانشان چقدر اهمیت دارد.

دولت کانادا در مدت پنج سال مبلغی نزدیک به 1.1 میلیارد دلار برای کمک به استان ساسکاچوان در ارائه این حمایت ضروری از کودکان و خانواده ها کمک خواهد کرد.

این بودجه همچنین مراقبت از کودکان را آسان تر می کند. ظرف پنج سال ، ساسکاچوان 28000 فضای آموزشی جدید برای مراقبت از کودکان و کودکان زیر 6 سال دارد.

بودجه فدرال همچنین از مربیانی که کارهای خارق العاده ای برای کمک به یادگیری و رشد کودکان خردسال ما انجام می دهند ، حمایت خواهد کرد.

دولت ما همچنین متعهد است که با رهبران بومی همکاری کند تا اطمینان حاصل شود که کودکان بومی به آموزش مناسب ، مقرون به صرفه و با کیفیت بالا برای آموزش اولیه و مراقبت از کودکان دسترسی دارند.

من در روز بودجه به کانادایی ها تعهد شخصی دادم که دولت ما این کار را انجام دهد. و از آوریل ، ما واقعاً سخت کار کرده ایم تا این کار را انجام دهیم.

باید بگویم که سرعت و موفقیت قابل توجهی که ما با آن به توافقنامه های اولیه یادگیری و مراقبت از کودکان در سراسر کشور دست یافته ایم ، واقعاً به دلیل سخت کوشی و تعهد دوست و همکار من ، احمد حسین است. خیلی ممنون احمد ، این واقعاً تاریخی است.

و من واقعاً می خواهم از شما ، وزیر آموزش و پرورش ساسکاچوان ، داستین دانکن تشکر کنم. من می دانم که شما و تیم شما واقعا سخت کار کرده اید ، واقعاً سریع. می دانم لحظاتی بود که شما دو نفر فکر می کردید به آنجا نمی رسیم. اما ما انجام دادیم.

و من می خواهم از همه کارکنان دولتی ساسکاچوان و دولت فدرال ، که می دانم به طور کامل حرفه حرفه ای خود را متعهد کرده اند ، تشکر کنم تا ببینند این امر واقعاً اتفاق می افتد. بسیار از شما متشکرم.

از احمد پرسیدم آیا می توانم برای این اعلامیه خاص اینجا باشم زیرا شخصاً برای من بسیار مهم است.

من یک کانادایی اوکراینی هستم ، دختر یک کشاورز دشت در رودخانه صلح ، آلبرتا. من می دانم که مراقبت از کودکان در مرکز شهر من در تورنتو مهم است ، حوزه ای که من امروز این امتیاز را دارم. اما من همچنین می دانم که این امر برای خانواده های رجینا و جوامع کشاورزی کوچک که قلب دشت های شگفت انگیز کانادا هستند واقعاً مهم است. مردم همیشه قدر آن را نمی دانند!

من درست قبل از شروع COVID-19 ، در رودخانه صلح ، یک ساختمان شهرداری انجام دادم. من می خواستم از کشاورزان در مورد نیاز آنها بشنوم.

یکی از مواردی که یکی از کشاورزان در آن میزگرد گفت – یک مادر جوان و کشاورز که با همسرش که از سوئد به کانادا مهاجرت کرده بودند کشاورزی می کردند.

او گفت که یادگیری اولیه و مراقبت از کودکان در کشور صلح واقعاً دشوار است. او گفت: “ما نمی توانیم بچه ها را دور تراکتورها و کمباین ها بچرخانم. من بخشی از اداره این مزرعه هستم و واقعاً سخت است.”

و بنابراین برای من واقعاً مهم است که ما توانسته ایم در اینجا در ساسکاچوان ، برای خانواده هایی که در Regina زندگی می کنند ، و همچنین برای خانواده هایی که در جوامع کوچک روستایی در سراسر این استان شگفت انگیز زندگی می کنند ، معامله ای انجام دهیم.

ساسکاچوان امروز ، با آسمان زیبای شما که از دیدن آن لذت می برم ، هشتمین حوزه قضایی است که این قدم بزرگ را برای خانواده های کانادایی و کودکان کانادایی برداشته است. همانطور که احمد اشاره کرد ، ساسکاچوان یکی از چندین استان است که بیش از حد کار می کند و شما متعهد هستید که به هدف 10 دلاری در روز پیش از هدف معیار پنج ساله فدرال برسید. بنابراین ، خوب انجام شده است!

من می خواهم به همه کانادایی ها بگویم که با توافق امروز ، تقریبا نیمی از کودکان زیر شش سال در کانادا – به طور دقیق 47 درصد – در 5 سال یا کمتر به آموزش اولیه و مراقبت از کودکان با 10 دلار در روز دسترسی خواهند داشت. و تقریباً نیمی از خانواده های کانادایی هزینه مراقبت از فرزندان خود را تا پایان سال آینده 50 درصد کاهش خواهند داد.

ما در حال پیشرفت در سراسر کانادا هستیم. ما در حال پیشرفت در دشت ها هستیم. ما در حال پیشرفت در سواحل اقیانوس آرام هستیم. ما در حال پیشرفت در سواحل اقیانوس اطلس هستیم. ما در حال پیشرفت در شمال هستیم. در حال پیشرفت در جنوب هستیم

من بسیار خوشحالم که به لطف افراد حاضر در این اتاق ، خانواده های ساسکاچوان ، و مهمتر از همه ، کودکان ساسکاچوان ، قادر خواهند بود در این امر سهیم شوند.

برای من بسیار شگفت انگیز است که وقتی در کنار هم برای بهبود زندگی مردم کانادا کار می کنیم ، چه کاری می توانیم انجام دهیم.

واقعاً کاری که می توانیم انجام دهیم ، برای بهبود زندگی کانادایی ها و کودکان کانادایی ستودنی است.

من قبلاً از وزیر دانکن و تیم ساسکاچوان برای کار در این زمینه تشکر کرده ام. من همچنین می خواهم به همتای خود و همکارم ، وزیر دارایی ساسکاچوان ، دونا هارپائور ، فریاد بزنم.

من و او در این مورد صحبت کرده ایم. من می دانم که شخصاً – به عنوان وزیر دارایی و مانند من ، به عنوان مادر سه فرزند – متعهد به یادگیری اولیه و مراقبت از کودک است.

وزیر هارپائور نمی تواند امروز با ما در اینجا باشد ، اما من می دانم که او از لحاظ روحی اینجاست و می خواهم از او به خاطر زحمتی که برای این کار کشید تشکر کنم.

باز هم از همه به خاطر زحماتی که برای رساندن ما به اینجا کشیدید سپاسگزارم. این واقعاً یک اعلامیه تاریخی برای ساسکاچوان است. این یک اعلامیه تاریخی برای کانادا است.

این یک مرحله مهم در راه بهبود اقتصادی کانادا از COVID-19 و بازگشت مجدد کانادا است.

بسیار از شما متشکرم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.