اظهارات معاون نخست وزیر در مورد صلاحیت گسترش موقت برنامه قرنطینه و مزایای قرنطینه کارگران

[ad_1] 22 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا در مقابل تحویل بررسی کنید در چند روز گذشته موارد ابتلا به کووید-19 افزایش یافته است. برخی از مناطق کشور رکورد تعداد موارد ابتلا را گزارش می کنند. نوع Omicron ویروس بسیار بیشتر از بقیه قابل انتقال است. و ما نمی توانیم راضی باشیم.

کد خبر : 152682
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
اظهارات معاون نخست وزیر در مورد صلاحیت گسترش موقت برنامه قرنطینه و مزایای قرنطینه کارگران

[ad_1]

22 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

در مقابل تحویل بررسی کنید

در چند روز گذشته موارد ابتلا به کووید-19 افزایش یافته است. برخی از مناطق کشور رکورد تعداد موارد ابتلا را گزارش می کنند. نوع Omicron ویروس بسیار بیشتر از بقیه قابل انتقال است.

و ما نمی توانیم راضی باشیم.

از آغاز همه‌گیری، ما تلاش کرده‌ایم انعطاف‌پذیر باشیم و خود را با ماهیت متغیر همه‌گیری سازگار کنیم. در برنامه های خود، ما از انعطاف کافی برای پاسخ سریع و مؤثر اطمینان می دهیم.

هفته گذشته لایحه C-2 را تصویب کردیم. این قانون اجازه اجرای اقدامات هدفمند برای حمایت از کارگران و مشاغل را در صورت نیاز به قرنطینه برای مهار شیوع ویروس می دهد.

در ماه اکتبر، زمانی که این اقدامات هدفمندتر را معرفی کردیم، نمی دانستیم که نوع Omicron در راه است. اما ما مطمئن شدیم که آماده هستیم.

امروز، از طریق مقامات نظارتی که با تصویب لایحه C-2 تصویب شدند، تصمیم خود را برای گسترش موقت تعریف قرنطینه اعلام می‌کنیم تا این برنامه‌های حمایتی دستمزد و اجاره بتوانند از کارگران و مشاغلی که ظرفیت آنها 50 نفر محدود شده است حمایت کند. سنت یا بیشتر

بنابراین، این دقیقا به چه معناست؟ این بدان معناست که اگر کارفرمایی هستید که باید ظرفیت کسب و کار اصلی خود را 50 درصد یا بیشتر کاهش دهد، از طریق برنامه Local Lockdown واجد شرایط دریافت یارانه دستمزد و اجاره خواهید بود.

و ما آستانه کاهش درآمد را از 40 درصد به 25 درصد کاهش می دهیم. کارفرمایان واجد شرایط بسته به میزان درآمدی که از دست داده اند، از 25 درصد تا 75 درصد حمایت یارانه دستمزد و اجاره دریافت خواهند کرد. و سازمان شما فقط باید در ماه جاری نسبت به سال 2019 از دست دادن درآمد را نشان دهد.

کارفرمایان می توانند پس از پایان هر دوره برنامه برای این برنامه های حمایتی گسترده درخواست دهند، دقیقاً به همان روشی که در زمان راه اندازی این برنامه ها از حمایت یارانه دستمزد و اجاره دریافت کردند.

برای کارگران، تصمیم ما به این معناست که اگر در منطقه‌ای کار می‌کنید که دولت استانی یا منطقه‌ای محدودیت‌های ظرفیت 50 درصد یا بیشتر را در نظر گرفته است، و اگر 50 درصد یا بیشتر از درآمد خود را در نتیجه مستقیم این محدودیت‌ها از دست داده باشید. محدودیت‌ها، می‌توانید واجد شرایط مزایای قرنطینه کارگران کانادا باشید. این مزایا 300 دلار در هفته برای تکمیل دستمزد از دست رفته در جیب شما خواهد گذاشت.

این صلاحیت گسترده پیشنهادی از یکشنبه گذشته، 19 دسامبر 2021، لازم‌الاجرا خواهد بود و تا 12 فوریه 2022 ادامه خواهد داشت. بسیاری از بخش‌های کشور از قبل محدودیت‌های بهداشت عمومی «مدارشکن» را برای جلوگیری از افزایش اعلام کرده‌اند. در موارد COVID-19

این اقدامات حمایتی گسترده تضمین می‌کند که استان‌ها و مقامات بهداشت عمومی در سراسر کشور می‌توانند به اتخاذ تصمیمات درست و دشواری که برای نجات جان انسان‌ها نیاز دارند ادامه دهند – با اطمینان از این که دولت فدرال برای حمایت مالی از کارگران و مشاغل در آنجا خواهد بود. ما این مبارزه را تمام می کنیم

دولت ما می داند که سایر مشاغل هنوز تحت تأثیر این همه گیری هستند. از دیروز، کارفرمایان واجد شرایط می‌توانند از طریق برنامه بازیابی گردشگری و مهمان‌نوازی و برنامه بازیابی مشاغل سخت‌گیرانه برای حمایت مالی اقدام کنند.

این برنامه ها به ترتیب تا 75 درصد و 50 درصد از یارانه دستمزد و اجاره بها حمایت می کنند.

زمانی که این برنامه ها را در ماه اکتبر اعلام کردیم، تخمین زدیم که هزینه آن 7.5 میلیارد دلار است. هفته گذشته، در به روز رسانی اقتصادی و مالی، ما 4.5 میلیارد دلار را برای بررسی تأثیر نوع Omicron کنار گذاشتیم. هزینه توسعه برنامه های پشتیبانی 4 میلیارد دلار تخمین زده شده است و به طور کامل توسط مبلغ ارائه شده در به روز رسانی پوشش داده می شود.

و در نهایت، اجازه دهید اضافه کنم که شرکت های دولتی دریافت کننده یارانه دستمزد از طریق این برنامه های حمایتی که غرامت مدیران ارشد خود را در سال 2022 نسبت به سال 2019 افزایش می دهند، این حمایت یارانه دستمزد را پس می گیرند.

این شرکت ها نیز در صورت پرداخت سود سهام در حین دریافت یارانه دستمزد، فاقد شرایط می شوند.

همانطور که دکتر تام هفته گذشته به ما یادآوری کرد، همه همه گیری ها پایان می یابند.

ظهور و ظهور سریع Omicron چیزی نیست که هیچ یک از ما از آن استقبال کنیم. این در زمان سختی در راه است – در زمانی که، به ویژه کارکنان برجسته مراقبت های بهداشتی ما، واقعا، واقعا خسته هستند.

اما من می دانم که ما می توانیم و باید هر کاری که لازم است برای شکست دادن این ویروس و پایان دادن به مبارزه با COVID-19 انجام دهیم.

کانادایی ها باهوش هستند. ما مقاوم هستیم. ما از هم حمایت می کنیم. و ما ابزار مورد نیاز خود را داریم، هم ابزارهای مراقبت بهداشتی و هم اقدامات حمایتی مالی، تا در این مبارزه با کووید-19 پیروز شویم.

با حمایت گسترده امروز، کانادایی ها می توانند محدودیت های بهداشتی استانی جدید را دنبال کنند، زیرا بدانند که دولت فدرال، همانطور که ما از ابتدا بوده ایم، برای حمایت از همه وجود دارد.

متشکرم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.