اظهارات معاون نخست وزیر در مورد برنامه جدید استخدام بازیابی کانادا و گسترش اقدامات حمایتی از مشاغل

[ad_1] 2 ژوئن 2021 در مقابل تحویل چک کنید قبل از شروع ، می خواهم ناراحتی و وحشت خود را از کشف بقایای 215 کودک گرانبها در گور دسته جمعی بدون نشان در کاملوپس بیان کنم. به عنوان یک مادر ، به عنوان یک کانادایی ، قلب من شکسته است. من برای یافتن کلماتی که

کد خبر : 97137
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
اظهارات معاون نخست وزیر در مورد برنامه جدید استخدام بازیابی کانادا و گسترش اقدامات حمایتی از مشاغل

[ad_1]

2 ژوئن 2021

در مقابل تحویل چک کنید

قبل از شروع ، می خواهم ناراحتی و وحشت خود را از کشف بقایای 215 کودک گرانبها در گور دسته جمعی بدون نشان در کاملوپس بیان کنم. به عنوان یک مادر ، به عنوان یک کانادایی ، قلب من شکسته است. من برای یافتن کلماتی که بتوانم آن را برای فرزندانم توضیح دهم ، تلاش کرده ام. من نمی توانم.

کشف حقیقت آنچه در کاملوپس و سایر مدارس مسکونی رخ داده است – و تشخیص مقیاس واقعی فاجعه – اگر بخواهیم با هم این راه آشتی را طی کنیم ، بسیار ضروری است. باید پاسخگو باشد و خواهد شد.

از زمان شروع همه گیری کروناویروس ، ما هر کاری که لازم است برای کمک به کارگران و مشاغل کانادایی در برابر طوفان انجام داده ایم. و ما این کار را ادامه می دهیم.

امروز ، من جزئیات بیشتری در مورد برنامه استخدام بازیابی کانادا ارائه می کنم. این امر برای کمک به مشاغل کوچک و متوسط ​​در سراسر کانادا برای خروج از عدم اطمینان و آشفتگی 15 ماه گذشته کلیدی خواهد بود.

از همه مهمتر ، من می توانم به مشاغل کوچک بگویم که هنگامی که قانون اجرای بودجه ، بیل C-30 ، Royal Assent را دریافت کرد ، این برنامه تا 6 ژوئن به حالت عادی باز می گردد. این بدان معناست که ، در واقع ، از امروز یکشنبه اعمال می شود. و تا 50 نوامبر افزایش حقوق و دستمزد کارفرمایان واجد شرایط را تا 20 نوامبر سال جاری پوشش می دهد.

این برنامه درباره مشاغل و رشد است. این برای بهبود مشاغل کوچک و متوسط ​​ما ضروری است ، که برای بهبود گسترده تر ما ضروری است. این برنامه به افراد اعم از صاحبان مشاغل و کارگران کمک می کند تا زندگی خود را پس بگیرند.

طی 15 ماه گذشته ، ما به طور مداوم با تکامل بحران با نیازهای جدید مشاغل سازگار شده ایم. و حتی اگر به لطف حکمت کانادایی ها و در دسترس بودن واکسن ها اکنون بتوانیم نور انتهای تونل را ببینیم ، آماده هرگونه احتمالی هستیم.

در بودجه امسال ، ما پیشنهاد کردیم که یارانه دستمزد ، یارانه اجاره و پشتیبانی از قفل تا سپتامبر تمدید شود.

این برنامه ها بخشی جدایی ناپذیر از حمایتی است که ما از کارگران و مشاغل سراسر کشور ارائه کرده ایم ، و این همچنان به قوت خود باقی است.

یارانه دستمزد به بیش از 5.3 میلیون کانادایی کمک کرده است که شغل خود را حفظ کنند. یارانه اجاره و پشتیبانی قفل در حال حاضر به بیش از 187،000 سازمان در زمینه اجاره ، وام مسکن و سایر هزینه ها کمک کرده است.

تمدید این حمایت ها به این معنی است که میلیون ها شغل همچنان تحت حمایت قرار خواهند گرفت. و مشاغل را در موقعیتی قرار می دهد که با قدرت و قدرت بازگردند.

با بازگشایی اقتصاد ، می دانیم که حمایت های ما باید برای حمایت از بهبود تکامل یابد.

بودجه امسال مربوط به مشاغل ، رشد اقتصادی و زمینه سازی برای بهبود است. این در مورد سرمایه گذاری های هدفمند برای التیام زخم های COVID و قرار دادن کانادا در مسیر رشد بیشتر ، رفاه بیشتر و آینده ای پاک تر و سبزتر است.

اما برای اینکه این اتفاق بیفتد ، مشاغل باید بتوانند ابتدا کارگرانی را که مجبور بودند به دلیل کرونا از کار بیکار شوند ، دوباره استخدام کنند یا کارگران جدیدی را به خدمت بگیرند.

این همان جایی است که برنامه استخدام بازیابی کانادا مطرح می شود.

این برنامه به منظور کمک به کارفرمایانی که درآمد آنها همچنان به دلیل همه گیری آسیب می بیند ، با دقت مورد هدف قرار گرفته است. این کار می تواند تا نیمی از هزینه های جدید کارگری که کارفرمایان واجد شرایط متحمل می شوند را جبران کند ، زیرا آنها دوباره روی پای خود می ایستند.

یک شرکت انتفاعی تنها در صورتی واجد شرایط برنامه استخدام خواهد بود که یک شرکت خصوصی تحت کنترل کانادا باشد. سایر کارفرمایان واجد شرایط افراد ، سازمان های غیر انتفاعی و موسسات خیریه ثبت شده هستند. ما برآورد می کنیم که هزینه این برنامه 595 میلیون دلار در سالهای 2021-22 باشد.

انواع پاداشهای واجد شرایط برای یارانه دستمزد اضطراری کانادا نیز واجد شرایط برنامه استخدام هستند. اینها به طور کلی شامل حقوق ، دستمزد و سایر دستمزد هایی است که کارفرمایان باید مالیات بر درآمد را از آنها کسر کنند. با این حال ، حقوق بازنشستگی یا مزایای اختیار سهام کارکنان را شامل نمی شود. علاوه بر این ، پاداش این کارکنان باید در طول دوره واجد شرایط بودن پرداخت شود.

به عنوان مثال ، اگر شما صاحب رستورانی هستید که مجبور شدید سال گذشته نیمی از نیروی کار خود را ده نفر از کار بیکار کنید ، و اکنون فکر می کنید می توانید تا اواخر تابستان ، تا 50 درصد آن ، به مکمل کامل خود بازگردید. افزایش حقوق و دستمزد می تواند توسط CRHP پوشش داده شود.

این به کسب و کارهایی که برای سلامت جوامع ما بسیار مهم هستند-شرکت های کوچک و متوسط-ثبات لازم برای برنامه ریزی بازگشت خود را در یک جدول زمانی که برای آنها منطقی است ، نیاز دارد.

من با تأکید بر این نکته در پایان صحبت می کنم: ما از مشاغل کانادایی حمایت می کنیم تا بتوانند کارکنان خود را در حقوق و دستمزد نگه دارند ، کارکنان جدیدی استخدام کنند ، فعالیت های روزانه خود را حفظ کرده و در رشد بلندمدت سرمایه گذاری کنند.

آنها به این نیاز دارند و کانادا نیز به این نیاز دارد. من بی صبرانه منتظر دریافت تاییدیه سلطنتی از بیل C-30 هستم ، بنابراین می توانیم به کسب و کارهای مهم خود کمک کنیم تا دوباره بازیابی ، بازسازی و رشد کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.