اظهارات مدیر ارشد بهداشت عمومی در 24 سپتامبر 2021

[ad_1] سخن، گفتار اظهارات مدیر ارشد بهداشت عمومی در مورد COVID-19 ، 24 سپتامبر 2021 24 سپتامبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه گیری COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه کسانی که به شبکه های پشتیبانی معمولی خود دسترسی

کد خبر : 108599
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
اظهارات مدیر ارشد بهداشت عمومی در 24 سپتامبر 2021

[ad_1]

سخن، گفتار

24 سپتامبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه گیری COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه کسانی که به شبکه های پشتیبانی معمولی خود دسترسی ندارند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada ، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند از سلامت روان فوری ، محرمانه و محرمانه و استفاده از مواد به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته استفاده کنند.

آخرین داده های نظارتی نشان می دهد که در حالی که موج دلتا در سطح ملی ادامه دارد ، تنوع منطقه ای قابل توجهی وجود دارد. مناطقی که پوشش واکسیناسیون بالایی داشته اند و ماسک زدن ، فاصله گذاری و سایر اقدامات را در صورت لزوم انجام داده اند ، قادر به کاهش میزان عفونت برای محافظت از سیستم بهداشتی هستند. با این حال ، برخی از مناطق تحت تأثیر شدیدتر ، ظرفیت مراقبت های بهداشتی را تحت فشار قرار می دهند ، به ویژه در مواردی که پوشش واکسیناسیون کمتر است. این هم یادآوری اهمیت واکسیناسیون در مجموعه ابزارهای بهداشت عمومی ما و هم نیاز به هوشیاری مداوم با اقدامات دیگر برای جلوگیری و واکنش سریع به نوع سریع Delta است.

در سطح ملی ، متوسط ​​تعداد موارد جدید گزارش شده روزانه بیش از 4300 مورد است. به طور متوسط ​​، روزانه بیش از 2200 نفر مبتلا به COVID-19 در بیمارستان های ما تحت درمان هستند ، از جمله بیش از 700 نفر در بخش های مراقبت ویژه و به طور متوسط ​​روزانه 36 مورد مرگ گزارش می شود. این موارد و بیماریهای شدید عمدتا در میان افراد واکسینه نشده مشاهده می شود. از اوایل آگوست تا اوایل سپتامبر ، میانگین هفتگی موارد جدید COVID-19 11 برابر بیشتر بود ، در حالی که متوسط ​​میزان هفتگی بستری شدن در بیمارستان ها در افراد بدون واکسینه 38 برابر بیشتر از افراد کاملاً واکسینه شده بود.

این هفته شروع پاییز بود و همانطور که ما حرکت در خانه را برای بازگشت به مدرسه و بازگشت به محل کار و اجتماع آغاز کرده ایم ، افزایش فعالیت بیماری دور از انتظار نیست. این بدان معناست که ما باید تلاش خود را ادامه دهیم و از همه چیز در جعبه ابزار خود برای کاهش سرعت گسترش تا حد ممکن برای محافظت از زندگی و معیشت استفاده کنیم. واکسیناسیون COVID-19 بسیار م effectiveثر است ، به ویژه در جلوگیری از پیامدهای شدید و به ویژه در مواردی که میزان پوشش بیشتر است. اگرچه برای جبران نوع بسیار مسری Delta به پوشش بسیار بالایی احتیاج داریم ، اما خبر خوب این است که ما به پیشرفت خود در حفاظت بیشتر افراد در روز ادامه می دهیم.

در حال حاضر بیش از 26.5 میلیون کانادایی به طور کامل واکسینه شده اند که بیش از 80 درصد جمعیت واجد شرایط 12 سال یا بیشتر است! از سوی دیگر ، بیش از 6.5 میلیون کانادایی هنوز برای واکسیناسیون کامل به یک یا چند دوز واکسن COVID-19 نیاز دارند. مانند فعالیت بیماری کووید -19 ، پوشش واکسیناسیون در همه جا یکسان نیست. در صورت وجود شکاف در پوشش ، تأثیرات آن در سطح فردی ، در سطح خانواده و جامعه ، و در سراسر جامعه و خدمات مشترک ، از جمله ظرفیت مراقبت های بهداشتی برای همه وجود خواهد داشت.

مانند همیشه ، تلاش های جمعی ما اهمیت دارد. همه ما می توانیم با محافظت از خود از طریق واکسیناسیون و محافظت غیرمستقیم از دیگران که نمی توانند واکسینه شوند یا که واکنشی قوی به واکسن ها نشان نمی دهند ، کمک کنیم. در عین حال ، تلاش های ما می تواند به باز ماندن مدارس و به حداقل رساندن اختلال در خدمات حیاتی اقتصادی ، اجتماعی و مراقبت های بهداشتی کمک کند. اگر هنوز کاملاً واکسینه نشده اید ، لطفاً به اطلاعات و پشتیبانی مورد نیاز برای پیوستن به دیوار آتش واکسیناسیون دسترسی پیدا کنید. و آیا واکسینه شده اید یا خیر ، ما نیاز داریم که همه با احتیاط های فردی ، از جمله ماسک زدن و فاصله گذاری ، که به جلوگیری از قرار گرفتن در معرض و گسترش ویروس کمک می کند ، همگام باشند.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19 ، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راههای کاهش خطر ابتلا و انتقال ویروس به دیگران ، پیش زمینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.