اظهارات مدیر ارشد بهداشت عمومی در 15 اکتبر 2021

[ad_1] سخن، گفتار اظهارات مدیر ارشد بهداشت عمومی در مورد COVID-19 ، 15 اکتبر 2021 15 اکتبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه گیری کووید -19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه کسانی که به شبکه های پشتیبانی معمولی خود

کد خبر : 117455
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
اظهارات مدیر ارشد بهداشت عمومی در 15 اکتبر 2021

[ad_1]

سخن، گفتار

15 اکتبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه گیری کووید -19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه کسانی که به شبکه های پشتیبانی معمولی خود دسترسی ندارند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada ، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند از سلامت روان فوری ، محرمانه و محرمانه و استفاده از مواد به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته استفاده کنند.

جمعه گذشته ، ما یک به روزرسانی در مورد اپیدمیولوژی و مدل سازی در کانادا ارائه دادیم که نشان می دهد تلاش برای افزایش پوشش واکسن و معرفی مجدد اقدامات بهداشت عمومی در مناطق تحت تأثیر شدید در کاهش سرعت گسترش در سطح ملی موثر بوده است. با تشویق ، پیش بینی مدل سازی به روز شده نشان می دهد که می توانیم در هفته های آینده تا زمانی که به افزایش جذب واکسن و حفظ اقدامات بهداشت عمومی موجود ادامه دهیم ، شاهد کاهش موارد روزانه باشیم. در حالی که ما با احتیاط در مورد مسیر خوش بین هستیم ، آخرین مدل سازی همچنین بر نیاز به هوشیاری برای محافظت از پیشرفت ما و کاهش خطر بالای ظرفیت مراقبت های بهداشتی ، به ویژه هنگام ورود به فصل عفونت های تنفسی تاکید کرد.

آخرین داده های نظارتی این هفته نشان می دهد که اگرچه ویروس همچنان در حال افزایش است و چالش های مداوم را در مناطق مختلف کشور نشان می دهد ، اما به طور کلی ، ما شاهد کاهش فعالیت بیماری COVID-19 در سطح ملی هستیم. طی هفته گذشته ، به طور متوسط ​​بیش از 3160 مورد جدید روزانه در سراسر کانادا گزارش شده است که 15 درصد در مقایسه با هفته قبل کاهش یافته است. با این حال ، روندهای شدید همچنان افزایش می یابد ، به طور متوسط ​​روزانه بیش از 2500 نفر مبتلا به COVID-19 در بیمارستان های ما تحت درمان هستند ، از جمله بیش از 750 نفر در بخش های مراقبت ویژه ، و به طور متوسط ​​روزانه 40 مورد مرگ گزارش می شود. موارد COVID-19 و بستری شدن در بیمارستان ها عمدتا در میان افراد واکسینه نشده اتفاق می افتد. از اواخر آگوست تا اواخر سپتامبر ، میانگین هفتگی موارد جدید COVID-19 8 برابر بیشتر بود ، در حالی که میانگین هفتگی بستری شدن در افراد غیر واکسینه 26 برابر بیشتر از افراد کاملاً واکسینه شده بود.

با پشت سر گذاشتن روز شکرگزاری ، این بدان معناست که ما نیز وارد فصل آنفولانزا یا آنفولانزا می شویم. آنفولانزا در سال گذشته تقریباً به دلیل اقدامات بهداشت عمومی برای کاهش شیوع کووید -19 وجود نداشت ، اما هنوز از بین نرفته است. امسال ، ما پیش بینی می کنیم که یک آنفولانزا به دلیل سطح پایین ایمنی در جمعیت به دلیل کاهش گردش خون در فصل گذشته آنفولانزا و کاهش برخی اقدامات بهداشتی محدودکننده و مبتنی بر جامعه به دلیل واکسیناسیون بالای کووید -19 ممکن شده است. پوشش

رفتارهایی که در طول همه گیری کووید -19 آموخته ایم می تواند به حفظ سلامت ما و جوامع در پاییز و زمستان امسال کمک کند. این شامل تزریق واکسن آنفولانزا در صورت دسترسی به شما و حفظ مداوم اقدامات محافظتی فردی برای بهداشت عمومی مانند استفاده از ماسک ، بهبود تهویه در داخل خانه ، شستن مکرر دستها و ماندن در خانه هنگام بیماری است. اقدامات فردی بهداشت عمومی پایه و اساس عملکرد خوب بهداشت عمومی است و از شیوع آنفولانزا ، COVID-19 و سایر بیماری های تنفسی جلوگیری می کند.

تزریق واکسن آنفولانزا اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. این به جلوگیری از آنفولانزا و عوارض مربوط به آن مانند ذات الریه کمک می کند و همچنین می تواند به کاهش شدت علائم کمک کند. اگر موج چهارم مداوم COVID-19 با تجدید آنفولانزا ترکیب شود ، این می تواند فشارهای بیشتری را بر سیستم مراقبت های بهداشتی وارد کند.

با پیروی از شیوه های بهداشت عمومی برای کاهش خطر ابتلا به کووید -19 و اطمینان از به روز بودن همه واکسیناسیون های مهم خود ، ما تمام تلاش خود را برای محافظت از خود و دیگران انجام می دهیم.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19 ، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راههای کاهش خطر ابتلا و انتقال ویروس به دیگران ، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.