اظهارات مدیر ارشد بهداشت عمومی در 12 آگوست 2021

[ad_1] بیانیه اظهارات مدیر ارشد بهداشت عمومی در مورد COVID-19 ، 13 آگوست 2021 12 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه گیری COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه کسانی که به شبکه های پشتیبانی معمولی خود دسترسی ندارند.

کد خبر : 93114
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
اظهارات مدیر ارشد بهداشت عمومی در 12 آگوست 2021

[ad_1]

بیانیه

12 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه گیری COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه کسانی که به شبکه های پشتیبانی معمولی خود دسترسی ندارند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada ، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند از سلامت روان فوری ، محرمانه و محرمانه و پشتیبانی مواد ، به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته استفاده کنند.

از آخرین به روزرسانی مدل سازی دو هفته پیش ، ما بر افزایش فعالیت COVID-19 در سراسر کشور از نزدیک نظارت داشتیم. جدیدترین داده های نظارتی ملی نشان می دهد که موج چهارم در کانادا در حال انجام است و موارد در حال احداث در یک مسیر احیای قوی است. در سطح ملی ، اکنون بیش از 13000 مورد فعال وجود دارد که بیش از دو برابر دو هفته قبل است. به طور متوسط ​​روزانه بیش از 1500 مورد جدید گزارش می شود که اکثر موارد جدید در گروه سنی 20 تا 39 سال گزارش شده است.

پس از چند ماه روند نزولی شدت ، ما در حال حاضر علائم اولیه افزایش بیماری های شدید را پس از افزایش موارد اخیر مشاهده می کنیم. به طور متوسط ​​، روزانه 511 نفر مبتلا به COVID-19 در بیمارستانهای ما تحت درمان هستند که نسبت به هفته گذشته 12 درصد افزایش یافته است و 206 نفر در بخشهای مراقبت ویژه ، که به حالت اولیه رسیده است. خوشبختانه تعداد مرگ و میر کم است و روزانه به طور متوسط ​​7 مورد مرگ گزارش می شود.

اگرچه ما در حال حرکت به سمت موج چهارم هستیم که توسط نوع دلتا هدایت می شود ، اما خبر خوب این است که میلیون ها کانادایی آستین های خود را بالا زده اند تا به ساخت دیوار محکمی از واکسیناسیون کمک کنند. در حالی که نوع دلتا مسری تر است ، یک سری کامل دو دوز واکسن COVID-19 هنوز محافظت قابل توجهی را ارائه می دهد. اکثریت قریب به اتفاق موارد بستری در مواردی است که کاملاً واکسینه نشده اند. تا به امروز ، بیش از 50 میلیون دوز واکسن در کانادا تزریق شده است. بیش از 82 of از افراد واجد شرایط 12 سال یا بیشتر حداقل یک دوز دریافت کرده اند و مهمتر از آن ، بیش از 71 now در حال حاضر به طور کامل واکسینه شده اند و محافظت قوی در برابر بیماری های علامتی و بیماری های شدید ایجاد می کند. با این حال ، هنوز میلیون ها نفر از افراد واجد شرایط در کانادا هستند که هنوز واکسینه نشده اند و این پوشش حتی در گروه های سنی نیست. به طور خاص ، در طول این آخرین دوره برای افزایش جذب واکسن در همه گروه های سنی ، ما باید برای افزایش پوشش در میان جوانان ، شتاب بیشتری ایجاد کنیم ، گروه سنی که بیشتر موارد انتقال در آن اتفاق می افتد. این می تواند به کاهش اندازه موج چهارم در پاییز و زمستان امسال کمک کند و تأثیر آن بر سیستم مراقبت های بهداشتی ما را محدود کند.

همچنین ، آژانس بهداشت عمومی کانادا ، به همراه کمیته مشورتی ملی در مورد ایمن سازی و مدیران ارشد پزشکی بهداشت ، با متخصصان سراسر کشور در حال کار هستند تا از نزدیک شواهد جدید را در مورد نیاز یا فایده احتمالی دوز سوم در جمعیت های خاص رصد کنند. ، از جمله افرادی که دارای نقص ایمنی هستند. در حال حاضر ، اولویت اصلی ما این است که مطمئن شویم بسیاری از افراد واجد شرایط در کانادا واکسینه شده اند.

ما با هم پیشرفت های زیادی کرده ایم و اکنون زمان توقف نیست. برای کاهش خطر اینکه این موج چهارم می تواند از ظرفیت مراقبت های بهداشتی فراتر رود یا بر فعالیت های ضروری مانند مدرسه تأثیر منفی بگذارد ، ما باید تلاش های خود را برای افزایش نسبت کانادایی های کاملاً واکسینه شده و با توصیه های بهداشت عمومی حفظ کنیم. بیایید از این هفته های آخر تابستان نهایت استفاده را ببریم و افراد بیشتری در کانادا با دوزهای اول و دوم خود واکسینه شوند. هرچه بیشتر بتوانیم #VaxToTheMax داشته باشیم ، برای بازگشت به مدرسه بهتر است. و با واکسیناسیون ، جوانان بالقوه می توانند بیشترین تأثیر را در ایجاد دیوار محافظ بهتر ما برای پاییز و زمستان داشته باشند.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19 ، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راههای کاهش خطر ابتلا و انتقال ویروس به دیگران ، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.