اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 3 دسامبر 2021

[ad_1] سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در مورد COVID-19، 3 دسامبر 2021 3 دسامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد

کد خبر : 137840
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۵۲
اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 3 دسامبر 2021

[ad_1]

سخن، گفتار

3 دسامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند.

در سطح ملی، تعداد موارد روزانه همچنان در حال افزایش است، اما هنوز تنوع منطقه ای قابل توجهی در فعالیت بیماری وجود دارد. در آخرین دوره 7 روزه، روزانه به طور متوسط ​​بیش از 2800 مورد جدید در سراسر کانادا گزارش شده است. در حال حاضر، روند بیماری های شدید کاهش یافته است، اما همچنان افزایش یافته است و می تواند دوباره شروع به افزایش کند، مگر اینکه بتوانیم نرخ عفونت را پایین نگه داریم. در طول هفته گذشته، به طور متوسط ​​روزانه 1540 نفر مبتلا به کووید-19 در بیمارستان‌های ما تحت درمان قرار می‌گیرند، از جمله 465 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه – و روزانه 19 مورد مرگ گزارش می‌شود.

ظهور و گسترش نوع نگرانی Omicron، از جمله 11 شناسایی اخیر در مسافرانی که به کانادا می‌آیند و/یا تماس‌های نزدیک آنها، یادآوری دیگری از سرعت تغییر اوضاع در این همه‌گیری است، مگر اینکه به کاهش شیوع و تأثیر ادامه دهیم. ویروس با واکسیناسیون و سایر لایه های محافظتی. علاوه بر تقویت تشخیص، درمان، پیشگیری و کنترل عفونت، جذب واکسن و سایر جنبه های پاسخگویی — کارشناسان کمیته ملی مشاوره ایمن سازی کانادا یا NACI به به روز رسانی دستورالعمل ها برای کمک به تقویت برنامه های واکسیناسیون COVID-19 ما ادامه داده اند. امروز، NACI توصیه‌هایی را درباره دوزهای تقویت‌کننده واکسن mRNA COVID-19 و همچنین توصیه‌هایی در مورد استفاده از واکسن‌های mRNA COVID-19 در نوجوانان و بزرگسالان به‌روزرسانی کرد.

NACI توصیه می کند – و مقامات بهداشتی در کانادا موافق هستند – که ایمن سازی در افرادی که واجد شرایط هستند، اما هنوز سری اولیه خود را دریافت نکرده اند، باید همچنان در اولویت اول در کانادا و در سراسر جهان باقی بماند. NACI مجدداً تأیید کرده است که مزایای دریافت واکسن mRNA COVID-19 همچنان بر خطرات احتمالی ناشی از تجربه عوارض جانبی نادر پس از واکسیناسیون با واکسن mRNA، از جمله خطر نادر میوکاردیت مرتبط با واکسن و/یا پریکاردیت که اغلب در مردان دیده می‌شود، بیشتر است. رده سنی 12 تا 29 سال

در مورد تقویت‌کننده‌ها، NACI شواهد در حال ظهوری را در مورد کاهش حفاظت از واکسن‌ها در طول زمان و ایمنی و مزایای بالقوه دوزهای تقویت‌کننده واکسن mRNA در نظر گرفت. در زمینه واریانت دلتا، شواهد نشان می‌دهد که اثربخشی واکسن در برابر عفونت و بیماری علامت‌دار با گذشت زمان کاهش می‌یابد، و احتمالاً در برابر بیماری‌های شدید، به‌ویژه در افراد مسن‌تر کاهش می‌یابد. به دنبال دوزهای تقویت کننده واکسن mRNA، هیچ نگرانی ایمنی اضافی مشاهده نشد. به نظر می رسد خطر نادر میوکاردیت و/یا پریکاردیت بعد از دوز تقویت کننده کمتر از بعد از دوز دوم سری اولیه باشد – البته بیشتر از بعد از دوز اول است. بر این اساس، NACI قدرت توصیه‌های خود را افزایش داده است تا بگوید – یک دوز تقویت‌کننده واکسن مجاز mRNA COVID-19 باید 6 ماه یا بیشتر پس از تکمیل سری واکسن‌های اولیه COVID-19 ارائه شود:

  • افراد 50 ساله یا بیشتر
  • بزرگسالانی که در مراقبت های طولانی مدت از سالمندان یا سایر محیط های زندگی جمعی زندگی می کنند که مراقبت از سالمندان را فراهم می کند.
  • افرادی که یک سری واکسن ناقل کووید-19 منحصراً ویروسی دریافت کرده‌اند که فقط از AstraZeneca/COVISHIELD و/یا واکسن جانسن کووید-19 تشکیل شده است.
  • بزرگسالان که در یا از جانب اولین ملل، جوامع اینوئیت و متیس
  • کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم که تماس مستقیم فیزیکی نزدیک با بیماران دارند

NACI همچنین توصیه می‌کند که دوز تقویت‌کننده یک واکسن مجاز mRNA COVID-19 ممکن است 6 ماه یا بیشتر پس از تکمیل سری واکسن‌های اولیه COVID-19 به بزرگسالان 18 تا 49 ساله با در نظر گرفتن خطرات قانونی و فردی ارائه شود.

در نهایت، با توجه به واکسیناسیون نوجوانان و بزرگسالان جوان، NACI داده های جدید کانادایی و بین المللی را در نظر گرفت که نشان می دهد خطر نادر میوکاردیت پس از دریافت واکسن mRNA COVID-19 ممکن است با واکسن 30 میکروگرمی Pfizer-BioNTech Comirnaty در مقایسه با واکسن کمتر باشد. واکسن 100 میکروگرمی Moderna Spikevax. این داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که فاصله طولانی‌تر بین دوز اول و دوم در سری واکسیناسیون اولیه منجر به پاسخ ایمنی قوی‌تر و اثربخشی بیشتر واکسن می‌شود -و– که فواصل طولانی‌تر نیز ممکن است با خطر کمتر میوکاردیت و/یا پریکاردیت همراه باشد.

بر این اساس، برای نوجوانان و بزرگسالان جوان 12 تا 29 سال، NACI اکنون توصیه می‌کند که استفاده از واکسن Pfizer-BioNTech Comirnaty بر استفاده از واکسن Moderna Spikevax برای شروع یا تکمیل یک سری واکسن اولیه ترجیح داده شود. NACI همچنین توصیه می‌کند که دوز دوم از سری واکسن‌های اولیه mRNA COVID-19 باید 8 هفته پس از اولین دوز ارائه شود.

اکنون و در طول ماه‌های زمستان، در حالی که ویروس همچنان در سراسر جهان به گردش در می‌آید و اهمیت و تأثیر نوع نگرانی Omicron در حال ارزیابی است، نیاز به هوشیاری بیشتر همچنان وجود دارد. صرف نظر از اینکه کدام نوع در گردش است، زمانی که همه ما تمام تلاش خود را برای حفظ لایه‌های حفاظتی با تکمیل سری واکسن‌های اولیه COVID-19 و دریافت دوز تقویت‌کننده طبق توصیه‌شده، پوشیدن ماسک مناسب و باکیفیت انجام می‌دهیم، به‌صورت فردی و جمعی بهتر محافظت می‌شویم. اجتناب از ازدحام و اتخاذ تدابیر دیگر تا حد امکان.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.