اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 28 ژانویه 2022

[ad_1] سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در مورد COVID-19، 28 ژانویه 2022 28 ژانویه | 2022 اتاوا | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در

کد خبر : 162144
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۱۸
اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 28 ژانویه 2022

[ad_1]

سخن، گفتار

28 ژانویه | 2022 اتاوا | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند. PocketWell، یک برنامه همراه رایگان برای پورتال آنلاین WTC، راه دیگری را برای کمک به کانادایی ها برای دسترسی به منابع سلامت روان آنلاین و مصرف مواد، و اندازه گیری و ردیابی جنبه های رفاه روانی آنها ارائه می دهد.

اگرچه موارد گزارش شده روزانه در سطوح بالای بی سابقه باقی می مانند و همچنان تعداد واقعی عفونت ها را دست کم می گیرند، شاخص های متعدد نشان می دهد که عفونت ها در سطح ملی به اوج خود رسیده اند، از جمله تعداد موارد روزانه، مثبت بودن آزمایش، Rt (یا تعداد تولید مثل موثر)، و روند نظارت بر فاضلاب. .

از 26 ژانویههفتم، میانگین تعداد موارد 7 روزه بیش از 19000 مورد گزارش شده روزانه 28 درصد کاهش نسبت به هفته قبل دارد و بروز در تمام گروه های سنی رو به کاهش است. همچنین، اگرچه آخرین میانگین 7 روزه مثبت بودن تست آزمایشگاهی همچنان بالاست و 19 درصد است، اما در هفته های اخیر به تدریج کاهش یافته است، از جمله 14 درصد نسبت به هفته قبل.

این به ما اطمینان می دهد که تلاش های فردی، از جمله لایه بندی محافظت های شخصی مانند پوشاندن و محدود کردن تماس های حضوری – همراه با اقدامات بهداشت عمومی مبتنی بر جمعیت برای کاهش نرخ تماس – به کاهش سرعت انتقال و کاهش روندهای شدید بیماری کمک می کند. در حال حاضر، شاخص های عقب مانده همچنان در حال افزایش هستند. در همین مدت، روزانه به طور متوسط ​​نزدیک به 10800 نفر مبتلا به کووید-19 در بیمارستان‌های ما درمان می‌شوند که بیش از 1200 نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه هستند و روزانه 168 مورد مرگ گزارش می‌شود. به همین دلیل است که همچنان مهم است که گسترش تا آنجا که ممکن است محدود شود.

به روز شدن با بهترین محافظت موجود در برابر واکسن های کووید-19 به طور قابل ملاحظه ای خطر ابتلا به بیماری شدید را کاهش می دهد. برای افرادی که واجد شرایط هستند، نشان داده شده است که دریافت یک تقویت کننده mRNA محافظت بیشتری در برابر عفونت ایجاد می کند، اما مهمتر از همه منجر به محافظت بسیار خوبی در برابر بیماری شدید و در نتیجه بستری شدن در بیمارستان از Omicron می شود.

مقامات بهداشتی در کانادا به نظارت بر داده های ایمنی واکسن از میلیون ها واکسن کووید-19 ادامه داده اند و توصیه های واکسن را به طور منظم به روز می کنند. این هفته، کمیته ملی مشاوره ایمن سازی کانادا (یا NACI) راهنمای واکسیناسیون mRNA را برای کودکان 5 تا 11 ساله به روز کرد. در روز سه شنبه و برای نوجوانان 12 تا 17 سال، امروز.

کودکان و نوجوانان در مقایسه با افراد مسن تر در معرض خطر کمتر پیامدهای شدید قرار دارند. با این حال، میزان قابل توجهی بالاتر عفونت Omicron منجر به تعداد بیشتری از کودکان مبتلا به COVID-19 شده است که نسبت به قبل نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارند. از این رو، آخرین توصیه های NACI بر فرصت های مهم برای افزایش حفاظت در این گروه های سنی تاکید دارد. به طور خاص، برای کسانی که منع مصرف واکسن ندارند:

  • NACI اکنون قویاً توصیه می‌کند که کودکان 5 تا 11 ساله یک سری کامل دو دوز اولیه واکسن Pfizer 10 mcg mRNA کودکان COVID-19 را با حداقل 8 هفته بین دوز 1 و 2 دریافت کنند. NACI همچنین دوز سوم را برای کودکان با نقص ایمنی متوسط ​​تا شدید در این گروه سنی توصیه می کند.
  • برای نوجوانان 12 تا 17 ساله، NACI به توصیه قوی یک سری کامل واکسن‌های mRNA COVID-19، از جمله 3 واکسن، ادامه می‌دهد.سوم دوز برای کسانی که از نظر ایمنی ضعیف تا شدید هستند.
  • علاوه بر این، برای نوجوانانی که به دلیل عوامل خطر بیولوژیکی و/یا اجتماعی در معرض خطر بالایی هستند، NACI اکنون توصیه می کند که دوز تقویت کننده واکسن مجاز mRNA COVID-19 حداقل 6 ماه پس از تکمیل کووید-19 اولیه ارائه شود. 19 سری واکسن.
    • این شامل نوجوانان 12 تا 17 ساله می شود که:
      • داشتن یک بیماری زمینه ای که ممکن است آنها را در معرض خطر بالای بیماری شدید ناشی از کووید-19 قرار دهد، از جمله کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و قبلاً یک سری اولیه سه دوز دریافت کرده اند.
      • آیا ساکنان محل های زندگی جمعی از جمله سرپناه ها، خانه های گروهی، محل اقامت کارگران مهاجر، مراکز اصلاحی هستند. یا
      • متعلق به جوامع نژادی یا به حاشیه رانده شده که به طور نامتناسبی تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند.

واکسیناسیون به روز برای محافظت بهتر در همه افراد واجد شرایط توصیه می شود. این امر به ویژه برای والدین، سرپرستان و تماس های نزدیک بسیار مهم است تا از کودکان و نوجوانانی که نمی توانند واکسینه شوند یا شرایطی دارند که آنها را در معرض خطر پیامدهای شدید قرار می دهد، محافظت شود.

با این حال، از آنجایی که هیچ واکسنی صد در صد موثر نیست، برای همه مهم است که به استفاده از اقدامات محافظتی شخصی ادامه دهند مانند استفاده از ماسک با کیفیت خوب و مناسب، اجتناب از شلوغی و بهبود تهویه در فضاهای داخلی.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.