اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 26 نوامبر 2021

[ad_1] سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در مورد COVID-19، 26 نوامبر 2021 26 نوامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد

کد خبر : 134734
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۰۴
اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 26 نوامبر 2021

[ad_1]

سخن، گفتار

26 نوامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند.

در سطح ملی، تعداد موارد روزانه به آرامی در حال افزایش است، بنابراین برای جلوگیری از شتاب سریع باید احتیاط زیادی را رعایت کنیم. طی آخرین دوره 7 روزه، روزانه به طور متوسط ​​بیش از 2600 مورد جدید در سراسر کانادا گزارش شده است که کمتر از 50 درصد از اوج موج 4 که روزانه بیش از 4400 مورد گزارش می شد کمتر است. در حال حاضر، روند بیماری های شدید هنوز در حال کاهش است، اما اگر نتوانیم نرخ عفونت را پایین نگه داریم، این روندها می توانند دوباره شروع به افزایش کنند. در طول هفته گذشته، به طور متوسط ​​روزانه بیش از 1600 نفر مبتلا به کووید-19 در بیمارستان‌های ما درمان می‌شوند، از جمله 471 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه – و روزانه 20 مورد مرگ گزارش می‌شود.

طی 24 ساعت گذشته، مقامات بهداشتی در کانادا و در سطح بین‌المللی از ظهور نوع جدیدی مطلع شده‌اند که دارای تعدادی ویژگی نگران‌کننده است که اهمیت آن‌ها هنوز در حال ارزیابی است. این نوع که برای اولین بار در آفریقای جنوبی گزارش شد، در حال حاضر با نام علمی B.1.1.529 شناخته می شود. WHO اکنون آن را به عنوان یک نوع نگرانی طبقه بندی کرده و نام آن را Omicron گذاشته است. آزمایشگاه‌های استانی در سراسر کانادا نسبت به این نوع جدید هشدار داده شده‌اند و برای شناسایی احتمالی جستجو کرده‌اند، اما تا به امروز هیچ نشانه‌ای مبنی بر حضور این نوع جدید در کانادا وجود ندارد. تا به امروز هیچ گونه شناسایی از این نوع از طریق آزمایش پس از ورود مسافران بین المللی وجود نداشته است. اگرچه اهمیت اپیدمیولوژیک این گونه هنوز در حال ارزیابی است، اما غیرعادی تلقی می شود زیرا دارای تعداد بسیار زیادی جهش در دو ناحیه کلیدی پروتئین اسپایک ویروس است:

  • یکی از مناطق جهش در دامنه اتصال گیرنده سنبله است که در آن ویروس به خود می چسبد و به سلول های ما حمله می کند، که می تواند نشان دهنده پتانسیل افزایش انتقال ویروس باشد.
  • ناحیه دیگر جهش ها در ناحیه ای است که از آن به عنوان دامنه N ترمینال سنبله یاد می شود، که به عنوان “سوپرسایت آنتی ژنیک” نیز شناخته می شود زیرا هدف دفاعی یا “آنتی بادی های خنثی کننده” برای بدن ما است، بنابراین جهش در این ناحیه از این ویروس ممکن است بر ایمنی طبیعی بدن ما تأثیر بگذارد و همچنین به طور بالقوه ایمنی ناشی از واکسن ها را کاهش دهد.

از این رو، به دلیل پتانسیل افزایش قابلیت انتقال، و احتمال افزایش مقاومت در برابر حفاظت ناشی از واکسن، ما نگران این نوع جدید هستیم و وضعیت در حال تحول را از نزدیک زیر نظر داریم.

اگرچه چالش‌ها با این ویروس همچنان ادامه دارد، ما همچنان به پیشرفت خود ادامه می‌دهیم و می‌توانیم دستاوردهایی را که در این راه به دست آورده‌ایم جشن بگیریم. پس از تصویب هفته گذشته فرمول اطفال واکسن کووید-19 Comirnaty توسط Pfizer-BioNTech، استان ها و مناطق قبلاً ده ها هزار نوبت برای کودکان 5 تا 11 ساله رزرو کرده اند.

با گسترش این برنامه‌های کودکان، اکنون فرصتی برای کاهش میزان عفونت‌هایی داریم که به طور نامتناسبی بر گروه سنی 5 تا 11 سال در طول موج 4 تأثیر گذاشته است. هدف اولیه محافظت از این گروه سنی در برابر عفونت و کاهش اختلالات در آموزش و فعالیت‌های حضوری است که برای سلامت و رشد روحی و جسمی آنها بسیار مهم است. در عین حال، مزایای غیرمستقیم دیگری برای خانواده ها و جوامع وجود خواهد داشت. با توجه به اینکه جمعیت واجد شرایط اکنون 95٪ از کل جمعیت کانادا را تشکیل می دهد، دیوار آتش واکسیناسیون ما فقط می تواند برای محافظت بهتر از آسیب پذیرترین کانادایی ها قوی تر شود. این شامل کودکان و نوزادان زیر 5 سال و افراد در تمام سنین می شود که ممکن است پاسخ ایمنی قوی نداشته باشند.

همانطور که قبلاً بارها گفته‌ایم، مقابله با چالش‌های وحشتناک این ویروس مستلزم احتیاط مداوم و لایه‌بندی محافظت‌های فردی است. ظهور انواع جدید، متأسفانه، غیرمنتظره نیست و نگرانی های مطرح شده توسط این نوع بیشتر بر نیاز به هوشیاری تأکید می کند. علاوه بر واکسینه شدن کامل، می‌توانید با استفاده از ماسک صورت مناسب و خوش ساخت در مکان‌های عمومی یا خصوصی با افراد خارج از خانواده خود، از شلوغی و بهبود تهویه، خطر خود را کاهش دهید.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.