اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 17 ژانویه 2022

[ad_1] سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در مورد COVID-19، 17 ژانویه 2022 17 ژانویه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد

کد خبر : 157110
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲:۳۳
اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 17 ژانویه 2022

[ad_1]

سخن، گفتار

17 ژانویه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند.

در طول این همه‌گیری، دولت کانادا مسئولیت تهیه محصولات درمانی COVID-19 را بر عهده گرفته است تا اطمینان حاصل شود که کانادا به درمان‌های ایمن و مؤثر دسترسی اولیه دارد.

از زمان شروع همه‌گیری، انواع مختلفی از درمان‌ها برای کمک به کاهش شدت کووید-19 ایجاد شده است.

درمان‌های کووید-19، همراه با واکسیناسیون و اقدامات بهداشت عمومی، برای نجات جان انسان‌ها، کاهش بیماری و کاهش بار بر روی امکانات مراقبت‌های بهداشتی ضروری هستند.

و امروز، بهداشت کانادا اعلام کرد که PAXLOVID را مجاز کرده استTM، اولین درمان COVID-19 است که می توان در خانه مصرف کرد. درمان ترکیبی از دو داروی ضد ویروسی نیرماترولویر و ریتوناویر است.

آژانس سلامت عمومی کانادا با خدمات عمومی و تدارکات کانادا همکاری می کند تا دسترسی ایمن به درمان های ایمن و موثر کووید-19 را تضمین کند.

اطلاعیه امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا دسترسی به درمان های با کاربرد آسان می تواند به کاهش شدت COVID-19 در بزرگسالانی که به تازگی آلوده شده اند و در معرض خطر بالای پیشرفت به سمت بیماری جدی هستند، کمک کند.

در ماه دسامبر، دولت کانادا قراردادی با فایزر برای مقدار اولیه 1 میلیون دوره درمانی PAXLOVID امضا کرد.TM.

در حالی که در حال حاضر عرضه جهانی PAXLOVID محدود استTM، ما در تلاش هستیم تا یک برنامه زایمان را تعیین کنیم، با این هدف که دوره های درمانی را در اسرع وقت به کانادا بیاوریم. دوکلوس وزیر و تاسی جزئیات بیشتری را در مورد توزیع درمان بعد از ظهر امروز ارائه خواهند کرد.

استان ها و مناطق با حمایت آژانس بهداشت عمومی کانادا بهترین نحوه مدیریت عرضه موجود را تعیین خواهند کرد.

آژانس بهداشت عمومی کانادا با همکاران استانی و منطقه ای ملاقات کرد تا در مورد استقرار بر اساس سرانه با تنظیماتی که الزامات حمل و نقل از فایزر را در نظر می گیرد بحث کنند.

آژانس بهداشت عمومی کانادا برای کمک به برنامه ریزی خود، ملاحظات اجرایی موقتی را برای استقرار عرضه اولیه PAXLOVID به استان ها و مناطق ارائه کرده است.TM برای درمان COVID-19 در زمینه محدودیت های عرضه.

این توصیه های موقت بر اساس عوامل خطر بالینی و ملاحظات برابری سلامت است:

  1. افرادی را که در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید و بستری شدن در بیمارستان هستند، اولویت بندی کنید. افراد در دسته های زیر بیشترین احتمال ابتلا به بیماری شدید را دارند و با توجه به عرضه باید در اولویت درمان قرار گیرند:
    1. افرادی که دارای نقص ایمنی متوسط ​​تا شدید هستند، انتظار نمی رود که بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون، پاسخ کافی به عفونت SARS-CoV-2 نشان دهند.
    2. افراد بالای 80 سال که واکسن ها را انجام می دهند به روز نیستند.
    3. افراد 60 ساله یا بالاتر ساکن در جوامع روستایی یا دورافتاده تحت خدمات، ساکن در یک محیط مراقبت طولانی مدت، یا کسانی که در یا از کشورهای اول اینویت و متیس هستند که واکسیناسیون آنها به روز نیست.
  2. در نظر بگیرید که منابع بیشتری را برای استفاده در جوامع روستایی و دورافتاده که دسترسی محدود به مراقبت های عالی وجود دارد، و در شرایطی که عوامل اجتماعی و اقتصادی تعیین کننده سلامت هستند، مانند ناامنی غذایی، مسکن نامناسب و سطح بالاتری از شرایط پزشکی موجود در نظر بگیرید. ممکن است نابرابری های سلامتی را تشدید کند.
  3. عفونت باید تا 5 روز پس از شروع علائم تأیید شود و درمان شروع شود. اگر آزمایش PCR امکان پذیر نباشد، یا اگر نتایج تا بیش از 5 روز از شروع علائم در دسترس نباشد، ممکن است از آزمایشات آنتی ژن سریع استفاده شود. تداخلات دارویی و دسترسی به درمان های جایگزین و موثر کووید-19 نیز عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

من می خواهم یادآوری کنم که هیچ دارویی، از جمله PAXLOVID وجود نداردTM، جایگزینی برای واکسیناسیون یا اقدامات بهداشت عمومی است. این ابزار دیگری در جعبه ابزار برای مبارزه با همه گیری است.

مهم است که همه افراد به‌محض واجد شرایط شدن، کاملاً واکسینه شوند و تقویت‌کننده COVID-19 دریافت کنند. با گذشت زمان، پاسخ ایمنی ما از واکسن ها کاهش می یابد. دوز تقویت کننده آنتی بادی های بیشتری تولید می کند که همراه با سایر سلول های ایمنی به تقویت پاسخ ایمنی ما برای محافظت در برابر بیماری های شدید کمک می کند.

در نهایت، به کانادایی ها یادآوری می شود که هر دو واکسن mRNA موجود در حال حاضر ایمن و مؤثر هستند و به محافظت در برابر پیامدهای شدید کووید-19 کمک می کنند. بنابراین، آنها باید در پذیرش هر واکسنی که به آنها پیشنهاد می شود، اطمینان داشته باشند.

هم آژانس بهداشت عمومی کانادا و هم سازمان بهداشت کانادا به شدت توصیه می کنند که واکسیناسیون برای همه کانادایی های واجد شرایط، از جمله آنهایی که باردار هستند، ممکن است باردار شوند یا در دوران شیردهی هستند.

مثل همیشه، واکسیناسیون، از جمله دوز تقویت کننده، بهترین راه برای محافظت از خود، خانواده و جوامعتان در برابر پیامدهای شدید COVID-19 است.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.