اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 12 نوامبر 2021

[ad_1] سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در مورد COVID-19، 12 نوامبر 2021 12 نوامبر 2021 – اتاوا، ON – آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد

کد خبر : 128674
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۵۶
اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 12 نوامبر 2021

[ad_1]

سخن، گفتار

12 نوامبر 2021 – اتاوا، ON – آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند.

به نظر می رسد ممکن است در این هفته کمی تلاطم را تجربه کنیم. همانطور که در طول به‌روزرسانی مدل‌سازی هفته گذشته گفتیم، ممکن است طی هفته‌های آتی، با تسهیل بیشتر اقدامات بهداشت عمومی و زمانی که زمان بیشتری را در داخل خانه در هوای خنک‌تر می‌گذرانیم، در مسیر حرکت ما در هفته‌های آینده ضربه‌هایی به وجود بیاید. طی هفت روز گذشته، روزانه به طور متوسط ​​نزدیک به 2500 مورد جدید در سراسر کانادا گزارش شده است که 11 درصد بیشتر از هفته گذشته است. در حال حاضر، روند بیماری های شدید ثابت است، اما برای جلوگیری از افزایش، باید میزان عفونت را پایین نگه داریم. طی هفته گذشته، روزانه به طور میانگین بیش از 1800 نفر مبتلا به کووید-19 در بیمارستان‌های ما تحت درمان قرار می‌گیرند که 528 نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری می‌شوند و روزانه 22 نفر فوت می‌کنند.

بیش از 28 میلیون نفر، یا 85 درصد از جمعیت واجد شرایط 12 ساله یا بیشتر در کانادا، به طور کامل با واکسن های COVID-19 واکسینه شده اند. با این حال، ما هنوز شکاف های قابل توجهی در پوشش واکسن داریم. این شامل بیش از 5 میلیون نفر واجد شرایط و بیش از 4.3 میلیون کودک زیر 12 سال است. این بدان معناست که پوشش کل جمعیت حدود 10 درصد کمتر است و بیش از 74 درصد از جمعیت کانادا به طور کامل واکسینه شده اند. مهم‌تر از همه، پوشش در همه جا یکسان نیست و در جاهایی که پوشش‌های بسیار کم وجود دارد، خطر بیشتری برای افزایش موضعی فعالیت ویروس وجود دارد.

در هفته‌های آینده با سرد شدن هوا، ما بار دیگر لایه‌های زمستانی خود را بیرون می‌کشیم تا در حالی که از هوای تازه بیرون لذت می‌بریم، گرم و راحت بمانیم. در عین حال، به لایه‌هایی از محافظت در برابر عفونت‌های تنفسی نیاز داریم که می‌توانند راحت‌تر در داخل خانه پخش شوند، جایی که هوا کمتر از تازه است.

از زمان شروع همه‌گیری، ما چیزهای زیادی در مورد ویروس SARS-CoV-2 که باعث COVID-19 می‌شود، آموخته‌ایم. مهم‌تر از همه، ما آموخته‌ایم که چگونه ویروس می‌تواند در ذرات معلق در هوا باقی بماند و در هوایی که تنفس می‌کنیم معلق بماند، درست مانند دود خارج‌شده در فضاهای با تهویه ضعیف. و مشابه دود دست دوم، کسانی که در مجاورت فرد مبتلا هستند، آئروسل بیشتری را استنشاق می کنند. به همین دلیل است که باز کردن پنجره به کاهش خطر کمک می کند و چرا هنگام گذراندن زمان در فضاهای عمومی سرپوشیده، به خصوص اگر تهویه مطلوب نباشد، استفاده از یک ماسک مناسب و خوش ساخت بسیار مهم است.

همانطور که واکسیناسیون یک لایه پایه ضروری از آمادگی ایمنی و محافظت را برای ما فراهم می کند، ماسک ها لایه بالایی ضروری در برابر استنشاق ویروس و انتشار بین افراد هستند. با رفتن به زمستان، دلایل زیادی برای اطمینان از بالا بودن ما وجود دارد یا لایه مانع بیرونی حفاظت از بهترین کیفیت و تناسب ممکن است. با ادامه یافتن نوع بسیار مسری دلتا، خطر افزایش فعالیت بیماری احتمالاً با صرف زمان بیشتر در داخل خانه افزایش می‌یابد، به ویژه در جاهایی که پوشش واکسن کم وجود دارد. همچنین، با توجه به شواهدی مبنی بر کاهش محافظت از واکسن در برخی شرایط، ممکن است خطر ابتلا به بیماری شدید نیز افزایش یابد، که نیاز به لایه‌بندی محافظ‌ها را تقویت می‌کند. به ویژه، از بین بسیاری از انواع ماسک‌های صورت، ماسک‌هایی که برای ایجاد یک مهر و موم خوب بر روی صورت شما مناسب هستند و با لایه‌هایی از مواد ساخته شده‌اند که می‌توانند ذرات ریز ویروس را فیلتر کنند، برای جلوگیری یا کاهش میزان ذرات تنفسی عفونی که ممکن است در شما ایجاد شود، بهترین هستند. استنشاق

آمادگی کامل برای سالم ماندن تا آنجایی که می توانیم در پاییز و زمستان امسال به معنای واکسینه شدن کامل در برابر کووید-19 و آنفولانزای سالانه است، در حالی که با سایر محافظ ها از حفظ بهداشت دست گرفته تا بهبود تهویه داخل ساختمان، اجتناب از شلوغی و پوشیدن لباس های بهداشتی. ماسک با کیفیت خوب زمانی که در فضاهای عمومی یا خصوصی با دیگران خارج از خانه خود هستید. وقتی صحبت از سلامتی شما و خانواده‌تان می‌شود، هر چه لایه‌های محافظتی بیشتر باشد، بهتر است! در Canada.ca بیشتر بخوانید، از جمله اطلاعات و ابزارهای به روز برای کمک به شما در انتخاب یک ماسک صورت خوش ساخت و مناسب برای محافظت بهینه.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.