اظهارات رئیس بهداشت عمومی، 6 مه 2022

سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در مورد COVID-19، 6 مه 2022 6 مه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در

کد خبر : 203463
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۵۴
اظهارات رئیس بهداشت عمومی، 6 مه 2022


سخن، گفتار

6 مه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند. PocketWell، یک برنامه همراه رایگان برای پورتال آنلاین WTC، راه دیگری را برای کمک به کانادایی ها برای دسترسی به منابع سلامت روان آنلاین و مصرف مواد، و اندازه گیری و نظارت بر جنبه های رفاه روانی آنها ارائه می دهد.

در حالی که کووید-19 هنوز در سراسر کشور در حال گردش است، شاخص‌های فعلی فعالیت بیماری، از موارد گزارش شده روزانه تا مثبت بودن تست‌های آزمایشگاهی نشان دهنده کاهش انتقال در بسیاری از مناطق است. داده های فاضلاب نیز نشانه هایی از یک فلات بالقوه یا کاهش پس از اوج در چندین منطقه را نشان می دهد. از آنجایی که شبکه فاضلاب و داده های ما در حال گسترش است، آژانس بهداشت عمومی کانادا به همراه شرکای خود، به تازگی یک داشبورد آنلاین برای نمایش روند فاضلاب در شهرهای منتخب در سراسر کشور راه اندازی کرده است. در آینده، این داده ها به طور فزاینده ای برای برقراری ارتباط سیگنال ها، مانند حضور جدید یا افزایش یافتن ویروس، مفید خواهند بود.

در حال حاضر، روندهای تاخیری مانند بستری شدن در بیمارستان همچنان بالا است، اما در برخی از حوزه های قضایی شروع به کاهش کرده است. با این وجود، هفته‌ها ظهور مجدد COVID-19 از جمله بیماری گسترده و غیبت کارکنان مراقبت‌های بهداشتی به تأثیرات طولانی مدت بر سیستم سلامت کمک کرده است.

با تسلط زیر سلسله BA.2 Omicron و ادامه تکامل ویروس SARS-CoV-2، مسیر پیش رو ممکن است هموار نباشد. اما با شروع گرم شدن هوا، امید می رود که با احتیاط مداوم ما می توانیم از یک دوره فعالیت کمتر و مدتی برای بهبودی لذت ببریم.

به همین دلیل است که موضوع هفته سلامت روان امسال بسیار مناسب است، زیرا بر چگونگی یادگیری و تقویت مهارت های همدلی برای کمک به یکدیگر تمرکز دارد. انجمن سلامت روان کانادا از طریق ارتباطات، اطلاعات و منابع این هفته ما را تشویق می‌کند تا این مهارت‌ها را توسعه دهیم و تمرین کنیم و با گوش دادن به حرف‌های یکدیگر بدون قضاوت شروع کنیم. یعنی همدلی به ما کمک می کند خود را جای دیگران بگذاریم و به دنبال درک دیدگاه آنها باشیم. این نه تنها به ما کمک می کند تا با دیگران ارتباط برقرار کنیم و از آنها حمایت کنیم، بلکه می تواند به ما در تنظیم احساسات خود و کاهش احساس انزوا کمک کند.

این بیماری همه گیر از جهات مختلفی بر زندگی ما تأثیر گذاشته است، برخی تحقیقات نشان می دهد که تا 50 درصد از ما در کانادا در طول این بیماری همه گیر کاهش سلامت روانی خود را تجربه کرده ایم. ما می دانیم که این تأثیرات گروه های خاصی را بیشتر از سایرین تحت تأثیر قرار داده است و با تکامل همه گیری ما با چالش های مختلفی از جمله اکنون مواجه شده ایم. در حالی که بسیاری از کاهش تدابیر خوشحال هستند، این امر همچنین می تواند باعث ایجاد اضطراب و استرس شود زیرا جوامع با تغییرات سازگار می شوند.

در این زمان، مانند سراسر همه‌گیری، Wellness Together Canada به ارائه منابع و حمایت‌های محرمانه سلامت روان مجازی و مصرف مواد به افراد در هر سنی در کانادا ادامه می‌دهد. تا به امروز، تقریباً 2.3 میلیون نفر در سراسر کانادا از این پشتیبانی ها استفاده کرده اند که بدون هیچ هزینه ای در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ارائه می شود.

وقتی صحبت از سلامت روان به میان می آید، هر عملی اهمیت دارد. من از همه مردم در کانادا می‌خواهم که برای حمایت از سلامت روانی و رفاه خود و خانواده و دوستان خود هر کاری که می‌توانند انجام دهند. تمرین همدلی از طریق عمل محبت آمیز برای کسی می تواند راه درازی داشته باشد. و همه ما با هم می توانیم به ایجاد تغییرات مثبت در مدارس، محل کار و جوامع خود کمک کنیم.

اگرچه ممکن است فراز و نشیب های بیشتری را در مسیر کووید-19 در آینده تجربه کنیم، حفظ رویکرد VaccinesPlus می تواند ما را آماده و بهتر محافظت کند. این بدان معنی است که از فعالیت COVID-19 در منطقه خود آگاه باشید و به اقدامات احتیاطی شخصی ادامه دهید – مانند ماندن در خانه در صورت داشتن علائم یا مثبت بودن تست، بهبود تهویه و ادامه استفاده از ماسک در فضاهای سرپوشیده یا شلوغ مشترک هنگام با مردم. شما با آن زندگی نمی کنید

همیشه هسته اصلی VaccinesPlus این است که با تمام دوزهای واکسن توصیه شده برای شما به روز بماند. این بدان معناست که یک سری اولیه از واکسن‌های کووید-19 برای همه افراد بالای 5 سال و دوزهای تقویت‌کننده همانطور که برای افراد بالای 12 سال توصیه می‌شود.

با از سرگیری فعالیت ها و ارتباطات بیشتر در کانادا و در سطح جهان، سایر بیماری های عفونی جدی مانند آنفولانزا و سرخک در حال بازگشت هستند. کانادا از افزایش فعالیت آنفلوانزا در هفته‌های اخیر خبر می‌دهد و سازمان بهداشت جهانی افزایش ۷۹ درصدی موارد سرخک در سراسر جهان را در دو ماه اول سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته گزارش کرده است. از آنجایی که اینها بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن هستند، به‌ویژه واکسیناسیون‌های تاخیری یا از دست رفته در طول همه‌گیری، یک عامل کلیدی در این روند رو به افزایش بیماری است. مهم نیست که چه سنی داریم، ما باید واکسیناسیون را در طول زندگی خود به روز نگه داریم. با مراجعه به ارائه‌دهنده سلامت یا منابع محلی مراقبت‌های بهداشتی، پیشگیری را بخشی از برنامه سلامت خود قرار دهید.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.