اظهارات رئیس بهداشت عمومی، 4 مارس 2022

[ad_1] سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در مورد COVID-19، 4 مارس 2022 4 مارس 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد

کد خبر : 174379
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
اظهارات رئیس بهداشت عمومی، 4 مارس 2022

[ad_1]

سخن، گفتار

4 مارس 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند. PocketWell، یک برنامه همراه رایگان برای پورتال آنلاین WTC، راه دیگری را برای کمک به کانادایی ها برای دسترسی به منابع سلامت روان آنلاین و مصرف مواد، و اندازه گیری و نظارت بر جنبه های رفاه روانی آنها ارائه می دهد.

در سطح ملی، تعداد موارد هفتگی نسبت به هفته گذشته 4.5 درصد کاهش یافته است و میانگین روزانه افراد مبتلا به کووید-19 در بیمارستان ها و بخش های مراقبت ویژه بیش از 15 درصد کاهش یافته است. با این حال، ویروس SARS-CoV-2 هنوز به طور گسترده در گردش است و وضعیت اپیدمیولوژیک در سراسر کشور متغیر است. در حالی که برخی از حوزه‌های قضایی در حال حاضر افزایش تعداد موارد را گزارش می‌کنند، کاهش مداوم اقدامات بهداشت عمومی می‌تواند منجر به افزایش انتقال در مناطق بیشتری در هفته‌های آینده شود.

اگرچه ابهامات در مورد چگونگی تکامل مسیر و خود ویروس در آینده وجود دارد، شکی نیست که بهترین شرط ما حفظ هوشیاری است. با از سرگیری فعالیت ها و بازگشت به تنظیمات بیشتر، نباید عادات محافظت شخصی را که آموخته ایم فراموش کنیم.

هفته آینده دو سالی است که WHO COVID-19 را به عنوان یک بیماری همه گیر توصیف می کند. از آن زمان، ما در زمینه پیشگیری و کنترل این بیماری جدید کارآموزی شدیدی داشته ایم. به صورت فردی و جمعی، ما چیزهای زیادی در مورد نحوه رفتار ویروس و اقداماتی که برای کاهش خطر قرار گرفتن در معرض و انتشار ویروس موثر است، آموخته‌ایم. با دریافت واکسن، میلیون ها کانادایی محافظت خود را در برابر بیماری های جدی افزایش داده اند. و همه ما با آگاهی از خطرات موجود در جوامع خود، ماندن در خانه هنگام بیماری، تنظیم برنامه ها و افزودن لایه های دیگر محافظتی مانند پوشیدن ماسک، اقداماتی را برای محافظت از خود و دیگران انجام داده ایم.

اکنون با داشتن پایه ای قوی از محافظت در برابر واکسن ها، روش های اثبات شده برای کاهش شیوع و فشار کمتر بر سیستم سلامت خود، باید تمرکز خود را به کاهش اختلالات اجتماعی معطوف کنیم. اما بازیابی فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی حضوری، در حالی که همه‌گیری هنوز ادامه دارد و ویروس از بین نمی‌رود، به این معنی است که باید از همه چیزهایی که آموخته‌ایم برای انجام این کار ایمن و ماندگاری آن استفاده کنیم.

با نزدیک شدن به تعطیلات مارس، فرصت های بیشتری برای گردهمایی، سفر و فعالیت وجود خواهد داشت.

ارزیابی ریسک فردی به جلو می‌تواند به یکی دیگر از عادت‌های خوب ما تبدیل شود، به همان اندازه مهم و معمولی که بررسی آب‌وهوا، برای تصمیم‌گیری بهترین فعالیت‌ها و موارد ضروری که با خود به همراه داشته باشیم. بررسی منظم اپیدمیولوژی محلی جایی که هستید یا جایی که می‌روید برای رعایت توصیه‌ها و همچنین برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد اقدامات احتیاطی مهم است.

به ویژه، اگر در تعطیلات ماه مارس سفر می‌کنید، به‌روز شدن واکسن‌های کووید-19 – از جمله دریافت دوز تقویت‌کننده در صورت واجد شرایط بودن، و به‌ویژه برای افراد 50 سال مسن‌تر – آمادگی مهمی برای فعالیت‌های ایمن‌تر است. سفر می کند. و چه در مکان‌ها یا تنظیماتی که در آن هستید مورد نیاز باشد یا نه، ماسک‌ها یک لایه مهم حفاظتی باقی می‌مانند. در حالی که ویروس هنوز در حال گردش است، پوشیدن ماسک و سایر اقدامات محافظتی شخصی راهی را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند تا خطر قرار گرفتن در معرض و انتشار ویروس را کاهش دهید.

بازگشت به بیشتر افراد، مکان ها و فعالیت هایی که دوست داریم مهم است. این زمان بهبودی و همچنین زمانی برای رسیدگی به تأثیرات گسترده‌تر این همه‌گیری است و در عین حال آماده پاسخگویی به امواج بالقوه شدید آینده است. با ادامه همکاری با یکدیگر و حمایت از افرادی که در جوامع خود در معرض بالاترین خطر قرار دارند، برای مقابله با چالش‌های آینده که ممکن است بر سر راه ما قرار گیرند، مجهزتر خواهیم شد.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.