اظهارات رئیس بهداشت عمومی، 25 فوریه 2022

[ad_1] سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در مورد COVID-19، 25 فوریه 2022 25 فوریه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد

کد خبر : 171271
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
اظهارات رئیس بهداشت عمومی، 25 فوریه 2022

[ad_1]

سخن، گفتار

25 فوریه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند. PocketWell، یک برنامه همراه رایگان برای پورتال آنلاین WTC، راه دیگری را برای کمک به کانادایی ها برای دسترسی به منابع سلامت روان آنلاین و مصرف مواد، و اندازه گیری و ردیابی جنبه های بهزیستی روانی آنها ارائه می دهد.

به‌روزرسانی مدل‌سازی هفته گذشته نشان داد که در حالی که با تسهیل اقدامات بهداشت عمومی هنوز ممکن است افزایش مجدد موارد رخ دهد، انتظار می‌رود مسیر پیش‌بینی‌شده برای پذیرش در بیمارستان برای COVID-19 کمتر باشد. در هفته پس از به‌روزرسانی مدل‌سازی، شاخص‌های اپیدمیولوژیک فعالیت بیماری COVID-19 در اکثر حوزه‌های قضایی به بهبود ادامه داده است. در سطح ملی، تعداد موارد هفتگی 26 درصد کاهش یافته است و تعداد مبتلایان به COVID-19 در بیمارستان ها و بخش های مراقبت ویژه نسبت به هفته گذشته بیش از 20 درصد کاهش یافته است.

با این وجود، از آنجایی که ویروس SARS-CoV-2 هنوز به طور گسترده در گردش است، برخی از حوزه های قضایی افزایش هفتگی در شمارش پرونده ها را گزارش می دهند و برخی دیگر ممکن است شاهد برآمدگی های بیشتری در هفته های آینده باشند. به این ترتیب، کانادا به نظارت دقیق طیفی از شاخص ها، از جمله استفاده از نظارت بر فاضلاب برای تشخیص زودهنگام، و نظارت بر میزان ویروس در نمونه های جامعه ادامه می دهد. در همان زمان، حجم بالایی از آزمایش PCR در حال انجام است و توالی‌یابی ژنتیکی گونه‌های ویروس در گردش ادامه دارد.

در حالی که دودمان فرعی BA.1 نوع Omicron هنوز در اکثر استان‌ها و مناطق غالب است، ما در حال انتخاب رو به افزایش دودمان فرعی BA.2 هستیم که در حال حاضر حدود 10٪ از نمونه‌های داخلی ما را تشکیل می‌دهد. بر اساس داده‌های مراقبت اولیه موردی از دانمارک که در آن BA.2 اکنون غالب است، به نظر نمی‌رسد که این زیرمجموعه با بیماری شدیدتری همراه باشد. به طور مشابه، داده های انگلستان، جایی که BA.2 به طور پیوسته در حال افزایش است، در مقایسه با Omicron BA.1 هیچ نشانه ای از تفاوت در فرار ایمنی یا اثربخشی واکسن نشان نمی دهد. با این حال، هر دو کشور گزارش می‌دهند که به نظر می‌رسد دودمان فرعی BA.2 حتی بیشتر از دودمان فرعی BA.1 قابل انتقال است.

انتظار می رود مانند سایر انواع نگران کننده، خطر عفونت و پیامدهای شدید در بین افراد واکسینه نشده بالاتر باشد. دانستن اینکه انتظار می‌رود واکسن‌ها همچنان محافظت قابل‌توجهی در برابر بیماری‌های جدی داشته باشند، واقعاً بر این پیام تأکید می‌کند که مردم باید واکسن‌های COVID-19 خود را به‌روز دریافت کنند. به ویژه، دریافت دوز تقویت کننده در صورت واجد شرایط بودن و به ویژه برای افراد بالای 50 سال بسیار مهم است. شواهد حاکی از ارزش دوزهای تقویت کننده همچنان قوی تر می شوند. مطالعات اخیر نشان می‌دهد که دوز تقویت‌کننده واکسن mRNA COVID-19 پاسخ ایمنی کلی را افزایش می‌دهد، که می‌تواند حفاظت طولانی‌تر و احتمالاً اثربخشی بهتری در برابر انواع مختلف ایجاد کند.

بنابراین اگر شما یا یکی از عزیزانتان واجد شرایط دوز تقویت کننده کووید-19 هستید، از شما می‌خواهم که آن شات حفاظتی بسیار مهم را دریافت کنید. الان خیلی دیر نیست، در واقع زمان انجام این کار همین الان است!

همانطور که گفتیم، بهترین مزیت ما در آینده، حفظ وضعیت آمادگی است. مقامات بهداشت عمومی کانادا به انطباق و به اشتراک گذاری راهنمایی ها و توصیه هایی برای کمک به ما در زمان تغییر وضعیت ادامه خواهند داد. در سطح فردی، علاوه بر به روز نگه داشتن واکسیناسیون کووید-19، با ادامه پیروی از توصیه های بهداشت عمومی، که متناسب با اپیدمیولوژی و شرایط محلی است، به بهترین وجه می توان به آمادگی برای کمک به ارزیابی خطر فردی و خانوادگی شما دست یافت. و تصمیم گیری در مورد استفاده از شیوه های حفاظت فردی، مانند ماسک زدن.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.