اظهارات رئیس بهداشت عمومی، 18 مارس 2022

[ad_1] سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در مورد COVID-19، 18 مارس 2022 18 مارس 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد

کد خبر : 180567
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
اظهارات رئیس بهداشت عمومی، 18 مارس 2022

[ad_1]

سخن، گفتار

18 مارس 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند. PocketWell، یک برنامه همراه رایگان برای پورتال آنلاین WTC، راه دیگری را برای کمک به کانادایی ها برای دسترسی به منابع سلامت روان آنلاین و مصرف مواد، و اندازه گیری و نظارت بر جنبه های رفاه روانی آنها ارائه می دهد.

پس از چند هفته کاهش فعالیت، در سطح ملی، میانگین شمارش روزانه موارد در حال حاضر کاهش یافته است، با ادامه تنوع منطقه ای در سراسر کشور. با سهولت اقدامات بهداشت عمومی، افزایش سطح انتقال غیرمنتظره نیست زیرا ویروس SARS-CoV-2 هنوز به طور گسترده در گردش است. روندهای شدید بیماری همچنان در سطح ملی و در اکثر حوزه های قضایی در حال کاهش است، به طوری که میانگین روزانه افراد مبتلا به کووید-19 در بیمارستان ها و بخش های مراقبت های ویژه در هفته گذشته نسبت به هفته قبل به ترتیب 11 و 14 درصد کاهش یافته است.

همانطور که انتظار داریم ویروس SARS-CoV-2 به طور مداوم تکامل یابد، ما به دقت وضعیت داخلی و بین المللی را زیر نظر داریم و برای انواع جدید آماده می شویم. دودمان فرعی BA.2 نوع Omicron در کانادا اما با سرعت آهسته در حال افزایش است، در حالی که سایر زیردمان ها در حال کاهش یا پایدار هستند. نرخ رشد BA.2 در سطح بین‌المللی به نظر می‌رسد در جایی که ترکیبی از پوشش تقویت‌کننده کم وجود دارد و در جایی که BA.1 قبلاً نرخ آلودگی بالایی را ایجاد نکرده است، بالاترین میزان است. در حالی که شواهد نشان می دهد BA.2 بیشتر از BA.1 قابل انتقال است، به نظر نمی رسد BA.2 با بیماری شدیدتر در جمعیت های واکسینه شده مرتبط باشد. با این حال، هنوز می‌تواند باعث ایجاد بیماری شدید در بین افراد بدون ایمنی قبلی شود، که بر اهمیت به‌روز شدن واکسن‌های COVID-19 از جمله یک تقویت‌کننده در صورت واجد شرایط بودن تأکید می‌کند.

در طول دو سال گذشته، کانادایی‌ها ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای انطباق با تغییرات و عدم قطعیت با تکامل همه‌گیری نشان داده‌اند. در حالی که COVID-19 اینجا باقی مانده است، ما اکنون وارد دوره ای می شویم که فرصت های بیشتری برای فعالیت های حضوری، گردهمایی ها و سفر دارد، برخی از ما ممکن است احساس راحتی بیشتری داشته باشیم، در حالی که دیگران ممکن است کمتر احساس راحتی کنند.

بسیاری از افراد در کانادا ممکن است برای تصمیم گیری آگاهانه عواملی مانند وضعیت واکسیناسیون کووید-19، سطح فعالیت محلی کووید-19، شرایط پزشکی زمینه ای و خطر تماس های شخصی را در نظر بگیرند. این شامل انتخاب فعالیت هایی است که برای موقعیت فردی و خانوادگی آنها مناسب است و از محافظت های شخصی استفاده می کند. به عنوان مثال، استفاده از یک ماسک خوش ساخت و مناسب به عنوان یک لایه مهم محافظتی، حتی اگر توسط مقامات محلی مورد نیاز نباشد، ادامه دهید. ما می دانیم که این شیوه های اثبات شده، همراه با محافظت قوی از طریق به روز بودن واکسن های کووید-19 شما، تأثیر و شدت همه گیری را کاهش داده است.

من کانادایی‌ها را تشویق می‌کنم تا هنگام تصمیم‌گیری برای محافظت از خود، خانواده‌ها و جوامعمان، به‌ویژه آنهایی که در معرض خطر هستند، به یکدیگر شفقت و احترام نشان دهند. این زمان‌های انتقال می‌تواند چالش‌برانگیز و استرس‌زا باشد. اگر دوران سختی دارید، بدانید که تنها نیستید و کمک در دسترس است. منابعی مانند Wellness Together Canada به افراد ساکن کانادا در تمام سنین، ۲۴ ساعت شبانه روز، ۷ روز هفته، پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه از سلامت روان و مصرف مواد، از جمله اطلاعات و ابزارهای عملی و جلسات محرمانه با مددکاران اجتماعی ارائه می‌کند. ، روانشناسان و سایر متخصصان. PocketWell، یک برنامه همراه رایگان برای پورتال آنلاین Wellness Together Canada، راه دیگری برای دسترسی به منابع آنلاین و اندازه گیری و نظارت بر جنبه های رفاه شما ارائه می دهد. مردم بومی همچنین می توانند با خط کمک رایگان Hope for Wellness تماس بگیرند.

COVID-19 همچنان ما را به چالش می کشد و بسته به شرایط ما تأثیرات متفاوتی بر ما می گذارد. بیایید به انجام هر کاری که می توانیم برای حمایت از یکدیگر در حین حرکت در مسیر پیش رو ادامه دهیم.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.