اطلاعیه Ropsten TTD | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] آ سختی کل پایانه (TTD) از 50000000000000000 برای Ropsten Merge انتخاب شده است. استیکرها و اپراتورهای گره باید به صورت دستی این را لغو کنند TTD هم در اجرای و هم در کلاینت های لایه اجماع قبل از 7 ژوئن 2022. شبکه‌های آزمایش اثبات کار می‌توانند نرخ هش فرار داشته باشند و پیش‌بینی دقیق

کد خبر : 247265
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
اطلاعیه Ropsten TTD |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

  • آ سختی کل پایانه (TTD) از 50000000000000000 برای Ropsten Merge انتخاب شده است.
  • استیکرها و اپراتورهای گره باید به صورت دستی این را لغو کنند TTD هم در اجرای و هم در کلاینت های لایه اجماع قبل از 7 ژوئن 2022.
  • شبکه‌های آزمایش اثبات کار می‌توانند نرخ هش فرار داشته باشند و پیش‌بینی دقیق زمان بندی The Merge on Ropsten دشوار است. با فرض عدم نوسانات نرخ هش غیرمنتظره، انتظار داریم که The Merge در اطراف اتفاق بیفتد 8-9 ژوئن 2022.
  • توجه داشته باشید که همگام سازی یک کلاینت لایه اجرا در Ropsten ممکن است چندین ساعت تا چند روز طول بکشد مورد نیاز است برای اجرا از طریق The Merge.

زمینه

در اوایل این هفته، انتقال شبکه آزمایشی Ropsten به اثبات سهام اعلام شد. به دلیل ناپایداری نرخ هش در شبکه‌های آزمایش اثبات کار، نسخه‌های مشتری که از ارتقاء پشتیبانی می‌کنند با استفاده از بالا مصنوعی پیکربندی شدند. سختی کل پایانه (TTD). این اطمینان حاصل کرد که ادغام نمی تواند قبل از آماده شدن زنجیره بیکن Ropsten فعال شود.

دیروز، در اسلات 24000، ارتقاء Bellatrix در زنجیره Ropsten Beacon فعال شد و شبکه را برای اجرا از طریق The Merge آماده کرد. یک جدید TTD ارزش 50000000000000000 برای شروع انتقال انتخاب شده است.

اپراتورهای گره و استکرها باید به صورت دستی این را به روز کنند TTD قبل از اینکه شبکه به این سختی کلی برسد، هم روی کلاینت‌های لایه اجرا و هم توافق آنها ارزش قائل شود. دشواری کل شبکه فعلی بخشی از هدر بلوک است و می‌توان آن را با پرس و جو از گره یا بازدید از کاوشگر بلوک به دست آورد.

با فرض عدم تغییر غیرمنتظره در نرخ هش شبکه، انتظار داریم که این مقدار سختی کل به دست آید، و TTD از 8 تا 9 ژوئن 2022 فراتر رود.

Ropsten Merge Client Versions

برای انجام لغو ترمینال کل سختی، اپراتورهای گره و استیکرها باید نسخه های مشتری زیر یا نسخه های جدیدتر را اجرا کنند. توجه داشته باشید که هر دو کلاینت لایه توافق و اجرا باید قبل از ادغام به طور کامل همگام سازی شوند و کلاینت های لایه اجرا ممکن است چندین ساعت تا چند روز طول بکشد تا این کار را انجام دهند.

لایه اجماع


لایه اجرا


لغو کل سختی ترمینال

برای فعال کردن ادغام در زمان مناسب، اپراتورهای گره و سهامداران باید نادیده گرفته شوند هر دو مشتریان لایه اجرا و توافق آنها سختی کل پایانه (TTD) ارزش به 50000000000000000.

در اینجا دستورالعمل هایی برای انجام این کار با هر مشتری وجود دارد:

لایه اجرا

بسو

  • اگر از فایل های پیکربندی TOML استفاده می کنید، خط زیر را اضافه کنید:
    override-genesis-config=[“terminalTotalDifficulty=50000000000000000”]
  • یا هنگام شروع گره با استفاده از CLI، پرچم زیر را اضافه کنید:
    –override-genesis-config=”terminalTotalDifficulty=50000000000000000″

اریگون

  • هنگام شروع گره با استفاده از CLI، پرچم زیر را اضافه کنید: –override.terminaltotaldifficulty=500000000000000000

Go-Ethereum (geth)

  • هنگام شروع گره با استفاده از CLI، پرچم زیر را اضافه کنید: — override.terminaltotaldifficulty 500000000000000000

ناهمایند

  • هنگام شروع گره با استفاده از CLI، پرچم زیر را اضافه کنید: –Merge.TerminalTotalDifficulty 500000000000000000
  • این را می توان در مشتری شما نیز تنظیم کرد فایل پیکربندی یا متغیرهای محیطی، با تنظیم TerminalTotalDifficulty ارزش به 50000000000000000

لایه اجماع

فانوس دریایی

  • هنگام شروع گره با استفاده از CLI، پرچم زیر را اضافه کنید: –ترمینال-کل-سختی-نقص=500000000000000000

لودستار

  • هنگام شروع گره با استفاده از CLI، پرچم زیر را اضافه کنید: –ترمینال-کل-سختی-نقص 50000000000000000
  • برای اطلاعات بیشتر ببین این پست وبلاگ.

نیمبوس

  • هنگام شروع گره با استفاده از CLI، پرچم زیر را اضافه کنید: –ترمینال-کل-سختی-نقص=500000000000000000

منشور

  • هنگام شروع گره با استفاده از CLI، پرچم زیر را اضافه کنید: –ترمینال-کل-سختی-نقص 50000000000000000
  • این را نیز می توان در تنظیم کرد config.yaml فایل با به روز رسانی TOTAL_TERMINAL_DIFFICULTY مقدار را در دایرکتوری پیکربندی خود قرار دهید و کلاینت خود را مجددا راه اندازی کنید.

تکو

  • هنگام شروع گره با استفاده از CLI، پرچم زیر را اضافه کنید: –Xnetwork-total-terminal-difficulty-override=50000000000000000

سوالات متداول

به عنوان یک اپراتور گره یا استکر، چه کاری باید انجام دهم؟

همانطور که در اطلاعیه ادغام Ropsten، اپراتورهای گره و استیکرها در Ropsten باید کلاینت های لایه اجرا و توافق خود را نسخه های ذکر شده در بالا یا نسخه های جدیدتر به روز کنند.

پس از انجام این کار، اپراتورهای گره و سهامداران باید به صورت دستی Ropsten را لغو کنند سختی کل پایانه (TTD) ارزش در هم اجرای آنها و هم کلاینت لایه اجماع با استفاده از دستورات ذکر شده در بالا

در نهایت، مطمئن شوید که کلاینت های لایه اجرا و توافق شما قبل از The Merge به طور کامل همگام سازی شده اند. این ممکن است برای کلاینت های لایه اجرا تا چند روز طول بکشد.

به عنوان یک توسعه دهنده برنامه یا ابزار، چه کاری باید انجام دهم؟

با اجرای زنده The Merge در Ropsten، اکنون زمان آن فرا رسیده است که مطمئن شوید محصول شما از طریق انتقال اثبات سهام و در زمینه پس از ادغام مطابق انتظار عمل می کند. همانطور که در a پست قبلیادغام تنها تأثیر کمتری بر زیرمجموعه‌ای از قراردادهای مستقر در اتریوم خواهد داشت، که هیچ کدام نباید شکسته شوند. بعلاوه، سهم شیر از نقاط پایانی API کاربر ثابت می‌ماند (مگر اینکه از روش‌های خاص اثبات کار مانند eth_getWork).

گفته می‌شود، بیشتر برنامه‌های کاربردی در اتریوم بسیار بیشتر از قراردادهای زنجیره‌ای هستند. اکنون زمان آن است که اطمینان حاصل کنید که کد جلویی، ابزار، خط لوله استقرار و سایر اجزای خارج از زنجیره شما همانطور که در نظر گرفته شده است کار می کنند. ما قویاً توصیه می کنیم که توسعه دهندگان یک چرخه کامل آزمایش و استقرار را در Ropsten (یا کوره) و هرگونه مشکل مربوط به ابزارها یا وابستگی ها را به نگهبانان آن پروژه گزارش دهید. اگر مطمئن نیستید که در کجا مشکل را باز کنید، لطفا استفاده کنید این مخزن.

به عنوان یک کاربر اتریوم یا دارنده اتر، آیا کاری وجود دارد که باید انجام دهم؟

خیر. شبکه اصلی اتریوم تحت تأثیر این شبکه آزمایشی قرار نمی‌گیرد. اطلاعیه های بعدی قبل از انتقال شبکه اصلی در این وبلاگ منتشر خواهد شد.

به عنوان یک ماینر، آیا کاری وجود دارد که باید انجام دهم؟

خیر. اگر در شبکه اصلی اتریوم یا Ropsten ماینینگ می‌کنید، باید بدانید که هر شبکه پس از ادغام کاملاً تحت اثبات سهام کار خواهد کرد. در آن نقطه، استخراج دیگر در شبکه امکان پذیر نخواهد بود.

این مورد در حدود ۸ تا ۹ ژوئن ۲۰۲۲ در Ropsten و اواخر امسال برای شبکه اصلی اتریوم پیش‌بینی می‌شود.

ون ادغام؟

از زمان انتشار این پست، تاریخ انتقال اثبات سهام شبکه اصلی اتریوم مشخص شده است. نه تنظیم شده است. هر منبعی که خلاف آن را ادعا کند احتمالاً کلاهبرداری است. به روز رسانی ها در این وبلاگ ارسال می شود. لطفا ایمن بمانید!

با فرض اینکه هیچ مشکلی در Ropsten پیدا نشود، پس از اتمام تست مشتری، سایر شبکه‌های آزمایشی اتریوم از طریق The Merge اجرا می‌شوند. هنگامی که Goerli و Sepolia با موفقیت انتقال و تثبیت کردند، یک ارتفاع شکاف برای ارتقاء Bellatrix در Beacon Chain و مقدار سختی کل نهایی برای انتقال شبکه اصلی تنظیم خواهد شد. سپس مشتریان نسخه هایی را ایجاد می کنند که ادغام را در شبکه اصلی فعال می کند. این موارد در این وبلاگ و سایر نشریات جامعه اعلام خواهد شد. تصویر زیر این روند را نشان می دهد:

توجه داشته باشید که این فرض می‌کند که هر مرحله طبق انتظار پیش می‌رود. اگر مشکلاتی در هر نقطه ای از فرآیند یافت شود یا پوشش آزمایشی ناکافی ارزیابی شود، قبل از ادامه روند استقرار به آنها رسیدگی می شود.

تنها در این صورت می توان تاریخ دقیق The Merge را تخمین زد.

به عبارت دیگر، 🔜.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.