اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص سرمربی و نقل و انتقالات

[ad_1] در ارتباط با آخرین اقدامات باشگاه پرسپولیس در حوزه تعیین وضعیت نیمکت فنی، این باشگاه نکاتی را به اطلاع هواداران این تیم رساند که به شرح زیر است: مدیریت باشگاه تاکید زیادی روی انجام سریع امور دارد و موارد مختلفی به طور موازی پیش می‌رود. این در حالی است که گل‌محمدی هر زمان انصراف

کد خبر : 452033
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص سرمربی و نقل و انتقالات

[ad_1]

در ارتباط با آخرین اقدامات باشگاه پرسپولیس در حوزه تعیین وضعیت نیمکت فنی، این باشگاه نکاتی را به اطلاع هواداران این تیم رساند که به شرح زیر است:

مدیریت باشگاه تاکید زیادی روی انجام سریع امور دارد و موارد مختلفی به طور موازی پیش می‌رود. این در حالی است که گل‌محمدی هر زمان انصراف خود را اعلام کند، باشگاه از ادامه همکاری استقبال می‌کند و آمادگی کاملی برای این منظور وجود دارد.

در عین حال برای این که زمان را از دست ندهیم، روی گزینه‌های جایگزین کار می‌کنیم اما نمی‌توانیم اطلاعاتی را منتشر کنیم. همچنین باید توجه داشت؛ تعجیل در کار منجر به نادیده گرفتن مصالح باشگاه در انتخاب‌های بهتر و عقد قراردادهای مناسب نگردد.

در چنین شرایطی برخی به نام پرسپولیس و هواداران به دنبال برپایی بعضی تجمعات هستند. یک رقابت هم بین افراد وجود دارد برای این که بگویند بیشتر به پرسپولیس نزدیک یا وصل هستند و این هم بعضی اوقات کار را سخت و خراب می‌کند. قبل از هر چیز هواداران عزیز توجه داشته باشند مواردی چون ایجاد تجمع که این روزها در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ نه تنها به هیچ وجه از سوی باشگاه و افراد مرتبط با باشگاه نبوده و مورد تایید هم نیست بلکه اصلا شک نداشته باشید در نهایت باعث ضرر و خسران برای پرسپولیس خواهد شد حتی اگر ظاهر قضیه به شکل دیگری به نظر برسد.

همین حالا فشار هواداری در شبکه‌های اجتماعی باعث سوءاستفاده‌ها شده است و پیشنهادها را به سمت و سویی می‌برد که قطعا پذیرش آن ها از سوی پرسپولیس یا ممکن نیست یا در صورت مورد قبول واقع شدن، به زیان باشگاه تمام می‌شود.

هواداران همچنین مطلع باشند؛ باشگاه پرسپولیس در بحث نقل و انتقالات بازیکنان نیز در حال حاضر با بعضی گزینه‌ها مذاکراتی هم داشته‌ و گزینه‌های بیشتر هم بعد از تعیین سرمربی در فهرست قرار می‌گیرند.

251 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.