اطلاعیه ارتقاء پس از ادغام Sepolia | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] شبکه آزمایشی Sepolia تحت یک ارتقاء لایه اجرای پس از ادغام (EL) در بلوک قرار خواهد گرفت 1735371، در 17 آگوست 2022 پیش بینی می شود ارتقاء باعث می شود که مشتریان EL در شبکه از همتایان خود که به اثبات سهام منتقل نشده اند، قطع شود. این قابلیت های اضافی فراتر از این

کد خبر : 237154
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
اطلاعیه ارتقاء پس از ادغام Sepolia |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

  • شبکه آزمایشی Sepolia تحت یک ارتقاء لایه اجرای پس از ادغام (EL) در بلوک قرار خواهد گرفت 1735371، در 17 آگوست 2022 پیش بینی می شود
  • ارتقاء باعث می شود که مشتریان EL در شبکه از همتایان خود که به اثبات سهام منتقل نشده اند، قطع شود. این قابلیت های اضافی فراتر از این اضافه نمی کند.
  • اپراتورهای گره Sepolia باید سرویس گیرنده لایه اجرایی خود را قبل از بلوک ارتقا دهند 1735371.
  • به محض اینکه این شبکه‌ها به اثبات سهام انتقال پیدا کردند، انتظار می‌رود ارتقای مشابهی در شبکه اصلی گورلی و اتریوم انجام شود.

زمینه

به منظور حفظ یک لیست همتا سالم، گره‌ها در لایه اجرای اتریوم به طور خودکار همتاهایی را که دنباله ارتقاء مشابه آنها را ندارند، قطع می‌کنند. در شبکه اصلی اتریوم، این به معنای بررسی این است که آیا یک همتا در بلوک 200000 به Frontier Thawing، سپس Homestead در بلوک 1،150،000 و به همین ترتیب تا آخرین ارتقا، Grey Glacier که در بلوک 15،050،000 رخ داد، ارتقا یافته است یا خیر. EIP-2124 نحوه رسیدگی به این موضوع را مشخص می کند. در به‌روزرسانی‌های معمولی شبکه، که با ارتفاع بلوک آغاز می‌شوند، این به‌طور خودکار اتفاق می‌افتد زیرا گره‌ها از ارتفاع بلوک ارتقاهای بعدی برای فیلتر کردن همتایان استفاده می‌کنند.

برای The Merge، این امکان پذیر نبود، زیرا ارتقا با استفاده از a راه اندازی شد total difficulty مقدار به جای شماره بلوک. دلیل این انتخاب در EIP-3675 توضیح داده شده است:

استفاده از یک شماره بلوک از پیش تعریف شده برای هاردفورک در این زمینه ناامن است زیرا انتخاب فورک PoS در طول انتقال اولویت دارد.

یک مهاجم ممکن است از مقدار کمی از قدرت هش برای ایجاد یک فورک زنجیره ای مخرب استفاده کند که نیاز ارتفاع بلوک را برآورده کند. سپس اولین بلوک PoS ممکن است به طور مخربی در بالای بلوک PoW از این فورک خصمانه پیشنهاد شود، و تبدیل به سر شود و امنیت انتقال را از بین ببرد.

برای محافظت از شبکه در برابر این سناریوی حمله، از دشواری انباشته شده توسط زنجیره (سختی کلی) برای راه اندازی ارتقا استفاده می شود.

برای به حداقل رساندن تغییرات در پروتکل در طول پیچیده‌ترین ارتقا از زمان راه‌اندازی، طراحی The Merge سازگاری EIP-2124 را حذف کرد. این به این معنی است که اکنون باید یک ارتقاء اضافی برای اضافه کردن آن انجام شود. توجه به این نکته ضروری است که تنها تغییری که به عنوان بخشی از این ارتقاء معرفی شده است، تعیین شماره بلوکی است که گره‌ها می‌توانند از آن برای شناسایی همتایان که از طریق The Merge استفاده کرده‌اند استفاده کنند. هیچ عملکرد دیگری به عنوان بخشی از این ارتقا معرفی یا منسوخ نشده است.

اطلاعات ارتقا

زمان سنجی

این ارتقا در Sepolia در بلوک اتفاق خواهد افتاد 1735371، در 17 آگوست 2022 پیش بینی می شود.

توجه داشته باشید که ارتقای مشابهی برای Goerli و mainnet پس از انتقال این شبکه ها به اثبات سهام اعلام خواهد شد.

راپستن اراده خواهد کرد نه ارتقا داده شود زیرا در حال حاضر منسوخ شده است، همراه با Rinkeby و Kiln. برای جزئیات بیشتر در مورد برنامه منسوخ شدن آنها به این پست مراجعه کنید.

انتشارات مشتری

برای این ارتقا فقط کلاینت های لایه اجرا باید به روز شوند. اپراتورهای Node می توانند از طریق انتقال، نسخه فعلی کلاینت لایه توافقی خود را در Sepolia اجرا کنند.

توجه داشته باشید که نسخه‌های کلاینت مورد استفاده برای ادغام Goerli/Prater همگی از این ارتقا در Sepolia پشتیبانی می‌کنند. به عبارت دیگر، اگر قبلاً نسخه‌ای را برای ادغام Goerli/Prater دانلود کرده‌اید، می‌توانید از همان نسخه در Sepolia برای این ارتقا استفاده کنید.

لایه اجرا

ارتقا مشخصات

مشخصات این تغییر به عنوان بخشی از مشخصات پاریس، تحت FORK NEXT Upgrade بخش.

سوالات متداول

به عنوان یک اپراتور گره، چه کاری باید انجام دهم؟

باید پیش از 16 آگوست 2022 کلاینت لایه اجرایی خود را به یکی از نسخه های فهرست شده در بالا ارتقا دهید. سرویس گیرنده لایه توافقی شما نیازی به ارتقا ندارد.

به عنوان یک سهامدار، چه کاری باید انجام دهم؟

اعتبارسنجی تنظیم شده در Sepolia مجاز است. اگر بخشی از اعتبارسنجی‌های فعلی Sepolia هستید، باید کلاینت لایه اجرایی خود را حداکثر در 16 آگوست 2022 به یکی از نسخه‌های فهرست شده در بالا به‌روزرسانی کنید.

اگر بخشی از مجموعه اعتبارسنجی فعلی Sepolia نیستید، در حال حاضر نیازی به انجام کاری ندارید.

زمانی که این ارتقا در آن شبکه ها اعلام شد، اعتبار سنجی های Goerli/Prater و mainnet باید مراحل مشابهی را دنبال کنند.

به عنوان یک توسعه دهنده برنامه یا ابزار، چه کاری باید انجام دهم؟

هیچی، مگر اینکه یک گره را نیز اجرا کنید. اگر چنین است، لطفاً مشتری لایه اجرایی خود را قبل از ۱۶ اوت ۲۰۲۲ به یکی از نسخه‌های ذکر شده در بالا ارتقا دهید.

به عنوان یک کاربر اتریوم یا دارنده اتر، آیا کاری وجود دارد که باید انجام دهم؟

خیر. شبکه اصلی اتریوم تحت تأثیر این ارتقا قرار نمی‌گیرد. حتی زمانی که این ارتقا در mainnet اعمال شود، هیچ اقدامی لازم نخواهد بود.


از Justin Chrn برای تصویر جلد اصلی و Tomo Saito برای تغییرات تشکر می کنیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.