اطلاعات پس زمینه در مورد مشارکت بین Nature Conservancy of Canada و The Key First Nation

[ad_1] پس زمینه از طریق مشارکت با دولت کانادا و حفاظت از طبیعت کانادا، یک گله گاومیش کوهان دار دشتی جدید ایجاد شده است که ارتباطات فرهنگی، تاریخی و زیست محیطی را برای جامعه بومی تجدید می کند و بقا و رفاه این حیوان نمادین و باشکوه را تضمین می کند. سازمان حفاظت از طبیعت

کد خبر : 163987
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲:۵۴
اطلاعات پس زمینه در مورد مشارکت بین Nature Conservancy of Canada و The Key First Nation

[ad_1]

پس زمینه

  • سازمان حفاظت از طبیعت کانادا (NCC) از اوایل سال 2019 با The Key First Nation (TKFN) کار کرده است. در آن زمان، TKFN در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک گله گاو کوهان دار دشتی در TKFN بود و NCC در مراحل ابتدایی بود. توسعه یک برنامه مدیریت بلندمدت برای گله گاومیش کوهان دار پیرمرد در دشت و منطقه حفاظت شده میراث (OMB). یکی از اعضای TKFN در یک جلسه اولیه گروه مشاوره بومی در رجینا در مارس 2019 شرکت کرد. همچنین، اعضای TKFN در یک گردهمایی آخر هفته به میزبانی NCC در OMB شرکت کردند و در بحث های مربوط به حفاظت و مدیریت گاومیش کوهان دار در می 2019 شرکت کردند. در طول این گردهمایی، اعضای TKFN از تأسیسات و زیرساخت های نگهداری گاومیش کوهان دار OMB بازدید کردند تا به اطلاع رسانی در مورد برنامه های خود برای راه اندازی مراتع و تسهیلات نگهداری در TKFN کمک کنند.
  • NCC رابطه دیرینه ای با شرکت تولید فولاد Evraz دارد، که سخاوتمندانه ستون های مته فولادی را که در ساختن حصارهای مرتع گاومیش کوهان دار در OMB استفاده شده بود، اهدا کرد. در سال 2019، NCC به Evraz نزدیک شد تا ببیند آیا می‌تواند از زیرساخت‌های مرتع گاومیش کوهان دار در TKFN نیز پشتیبانی کند. Evraz چند صد پایه مته فولادی را به TKFN اهدا کرد تا در راه اندازی مراتع گاو کوهاندار خود استفاده شود.
  • NCC و TKFN در یک برنامه موفقیت آمیز بودجه مشترک برای برنامه تامین مالی پروژه مشارکت اجتماعی که از طریق وزارت روابط دولتی ساسکاچوان ارائه شده بود، شریک شدند. بودجه ای که از طریق این برنامه تضمین می شود، هزینه های جابجایی پارک ملی Grasslands (450 دلار برای هر حیوان) را برای 20 گاومیش کوهان دار که TKFN از پارک دریافت می کند، و همچنین هزینه های مربوط به حمل و نقل از پارک ملی Grasslands به TKFN در دسامبر 2021 را پوشش می دهد.
  • NCC 20 گاومیش کوهان دار دشتی شامل 10 گوساله ماده، دو تا سه نر بالغ و هفت ماده بالغ را از گله گاومیش کوهان دار OMB به گله TKFN اهدا خواهد کرد. گنجاندن ماده های مسن برای ایجاد و تنظیم ساختار اجتماعی گله جدید و برای انتقال دانش به حیوانات جوان مهم است.
  • NCC برنامه مدیریت بلندمدت Bison خود را برای استفاده در استراتژی های برنامه ریزی و مدیریت با TKFN به اشتراک گذاشته است.
  • اگر وضعیت کووید-19 تا آن زمان بهبود یابد و انجام آن بی خطر باشد، NCC در ماه مه 2022 میزبان گردهمایی در OMB خواهد بود. همه مشاوران بومی که بخشی از طرح مدیریت OMB Bison هستند، از جمله کسانی که با ایجاد/مدیریت گله گاومیش کوهان دار TKFN درگیر هستند، دعوت خواهند شد. این فرصتی برای ادامه بحث در مورد فرصت‌های همکاری در مورد مدیریت و حفاظت از گاومیش کوهاندار، و همچنین فرصتی برای جشن گرفتن گاومیش کوهان دار با حضور در مراسم و تقسیم وعده‌های غذایی با هم خواهد بود.
  • NCC به توسعه روابط خود با پارک های کانادا و به ویژه با پارک ملی گراسلندز ادامه می دهد. کارکنان درگیر در مدیریت گاومیش کوهان دار در پارک ملی Grasslands به عنوان یک بازبین خارجی در توسعه طرح مدیریت OMB Bison NCC عمل کردند. NCC همچنین 10 گاومیش کوهان دار ماده را از پارک ملی Grasslands به عنوان بخشی از استراتژی خود برای حفظ تنوع ژنتیکی در گله گاومیش کوهان دار OMB خریداری کرد.

اطلاعات پیشینه در مورد حفاظت از طبیعت کانادا:

  • سازمان حفاظت از طبیعت کانادا (NCC) یک سازمان غیرانتفاعی و خصوصی حفاظت از زمین در کشور است که برای محافظت از مهم‌ترین مناطق طبیعی ما و گونه‌هایی که از آن‌ها نگهداری می‌کنند کار می‌کند.
  • ما یک گروه خصوصی و غیرانتفاعی هستیم که با افراد، شرکت‌ها، بنیادها، جوامع بومی و دولت‌ها در همه سطوح برای حفاظت از مهم‌ترین مناطق طبیعی کانادا، از طریق ایمن‌سازی و سرپرستی طولانی‌مدت املاک خود، شریک می‌شویم.
  • ما حفاظت را انجام می دهیم. ما به عنوان شریک صنعت و دولت، به گسترش پارک ها و مناطق حفاظت شده کمک می کنیم. کار برنامه ریزی ما، حمایت از جوامع محلی، ملل بومی و سازمان های حفاظت، به دیگران کمک می کند تا به اهداف حفاظتی خود دست یابند.
  • از سال 1962، NCC و شرکای ما به حفاظت از 14 میلیون هکتار، از ساحل به ساحل به ساحل کمک کرده اند. با سرمایه‌گذاری در حفاظت، اطمینان حاصل می‌کنیم که فضاهای طبیعی ما خانه‌ای برای حیات وحش باقی می‌مانند، بهشتی که کانادایی‌ها می‌توانند از طبیعت لذت ببرند و منبعی حیاتی که هوایی که تنفس می‌کنیم و آبی که می‌نوشیم را تمیز می‌کند. ماموریت ما به ما امیدواری می دهد که مناظری که امروز دوستشان داریم فردا در اینجا برای دیگران باشد تا آنها را گرامی بدارند.
  • علفزارها یکی از نادرترین و در معرض خطرترین اکوسیستم های جهان هستند و بخش مهمی از ساسکاچوان هستند. آنها آب ما را فیلتر می کنند، به جلوگیری از سیل و خشکسالی کمک می کنند، کربن را جذب می کنند و برای هزاران سال زندگی انسان را تامین می کنند. در طول 25 سال گذشته، ساسکاچوان بیش از 809000 هکتار از علفزارهای بومی را از دست داده است و اکنون کمتر از 20 درصد آن دست نخورده باقی مانده است.
  • علفزارها و تالاب هایی که در آنها وجود دارد برای پرندگان مهاجر و گونه های در معرض خطر مفید است و برای معیشت خود ما حیاتی هستند. حفاظت از مراتع یکی از مهمترین کارهایی است که می توانیم برای استان خود و نسل های آینده انجام دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، به conservegrasslands.ca مراجعه کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.