اطلاعات در مورد COVID-19 در مرکز روانپزشکی منطقه ای

[ad_1] سرویس اصلاحی کانادا (CSC) توصیه می‌کند که تست کووید-19 سه زندانی در مرکز روان‌پزشکی منطقه‌ای در ساسکاچوان مثبت بوده است. سلامت و ایمنی کارکنان، زندانیان و مردم همچنان اولویت اصلی ماست. ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و اقداماتی برای به حداقل رساندن شیوع ویروس در داخل موسسه انجام شده است. آزمایش

کد خبر : 163847
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
اطلاعات در مورد COVID-19 در مرکز روانپزشکی منطقه ای

[ad_1]

سرویس اصلاحی کانادا (CSC) توصیه می‌کند که تست کووید-19 سه زندانی در مرکز روان‌پزشکی منطقه‌ای در ساسکاچوان مثبت بوده است. سلامت و ایمنی کارکنان، زندانیان و مردم همچنان اولویت اصلی ماست. ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و اقداماتی برای به حداقل رساندن شیوع ویروس در داخل موسسه انجام شده است.

آزمایش کووید-19 به زندانیان و کارکنان ارائه می شود. کارمندان موظفند به منظور جلوگیری از انتشار احتمالی در مؤسسه، خودآزمایی سریع و تأیید نتیجه منفی را انجام دهند. شماره های تست زندانیان در وب سایت ما موجود است. تعداد موارد فعال زندانی که در حال حاضر برای این موسسه گزارش شده است بر اساس آزمایشات سریع یا PCR است. با انجام آزمایشات بیشتر و در دسترس بودن نتایج تایید شده آزمایشگاهی، این عدد ممکن است تغییر کند.

این یک وضعیت در حال تحول است و ما همچنان به اعمال و تقویت اقدامات پیشگیری و کنترل عفونت برای جلوگیری و مهار گسترش COVID-19 ادامه می دهیم و بر اساس توصیه های بهداشت عمومی سازگار می شویم. به همه کارکنان تجهیزات حفاظت فردی مناسب (PPE) از جمله ماسک‌های پزشکی، ماسک‌های تنفسی و محافظ‌های صورت ارائه می‌شود. به همه زندانیان ماسک پزشکی ارائه می شود و توصیه می شود در هر زمانی که در سلول نیستند از آن استفاده کنند. نظافت و ضدعفونی پیشرفته در سراسر سایت ادامه دارد.

CSC از ژانویه 2021 واکسیناسیون زندانیان را آغاز کرده است. به همه مجرمان، از جمله پذیرش های جدید در CSC، در همه موسسات واکسیناسیون ارائه می شود. به عنوان بخشی از فرآیند واکسیناسیون جاری، دوز سوم یا تقویت کننده نیز ارائه می شود. اطلاعات و داده های بیشتر در مورد واکسن های تجویز شده برای زندانیان فدرال در وب سایت ما موجود است.

همه افرادی که وارد موسسه می شوند به طور فعال غربالگری می شوند و تصمیمات مربوط به دسترسی به سایت و همچنین برنامه ها و خدمات با در نظر گرفتن توصیه های بهداشت عمومی اتخاذ می شود. ویزیت های حضوری به طور موقت در مرکز روانپزشکی منطقه ای به حالت تعلیق درآمده است. در این مدت، گزینه های دیگری برای ارتباط با خانواده و شبکه های پشتیبانی در اختیار زندانیان قرار دارد.

ما متعهد به کاهش خطرات COVID-19 در تمام عملیات خود هستیم. ما به همکاری با آژانس سلامت عمومی کانادا (PHAC)، بهداشت عمومی محلی، و همچنین اتحادیه‌ها و ذینفعان ادامه خواهیم داد تا هر گام دیگری را که برای اطمینان از ایمنی همه لازم باشد، برداریم.

-30-

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.