اطلاعات در مورد COVID-19 در زندان دورچستر

[ad_1] 19 نوامبر 2021 – دورچستر، نیوبرانزویک – خدمات اصلاحی کانادا خدمات اصلاحی کانادا (CSC) توصیه می کند که 34 زندانی و سه کارمند از واحد امنیتی متوسط ​​زندان دورچستر در نیوبرانزویک در آزمایش سریع یا PCR برای COVID-19 مثبت شده اند. ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و اقداماتی برای به حداقل

کد خبر : 131708
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۴۲
اطلاعات در مورد COVID-19 در زندان دورچستر

[ad_1]

19 نوامبر 2021 – دورچستر، نیوبرانزویک – خدمات اصلاحی کانادا

خدمات اصلاحی کانادا (CSC) توصیه می کند که 34 زندانی و سه کارمند از واحد امنیتی متوسط ​​زندان دورچستر در نیوبرانزویک در آزمایش سریع یا PCR برای COVID-19 مثبت شده اند. ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و اقداماتی برای به حداقل رساندن شیوع ویروس در داخل موسسه انجام شده است.

ردیابی تماس ادامه دارد و آزمایش کووید-19 به زندانیان و کارکنان واحد امنیتی متوسط ​​ارائه می شود. CSC در حال حاضر از آزمایش‌های سریع برای کمک به تشخیص سریع‌تر موارد مثبت و انجام اقدامات لازم بر این اساس استفاده می‌کند. شماره های تست زندانیان در وب سایت ما موجود است. تعداد موارد فعال گزارش شده در حال حاضر برای این موسسه ممکن است با انجام آزمایشات بیشتر و در دسترس بودن نتایج تایید شده آزمایشگاهی تغییر کند.

این یک وضعیت در حال تحول است و ما به اعمال اقدامات پیشگیری و کنترل عفونت برای جلوگیری و مهار گسترش COVID-19 ادامه خواهیم داد و بر اساس توصیه‌های بهداشت عمومی سازگار خواهیم شد.

ما همچنان به بررسی فعال همه افرادی که وارد موسسه می شوند ادامه می دهیم و تصمیمات در مورد دسترسی به سایت و همچنین برنامه ها و خدمات با در نظر گرفتن اصول بهداشت عمومی اتخاذ می شود. همه کارکنان و زندانیان به ماسک پزشکی مجهز هستند و ما نظافت و ضد عفونی کردن را در سراسر سایت افزایش داده ایم. علاوه بر این، تمام کارکنان مجهز به محافظ صورت هستند.

ما متعهد به کاهش خطرات COVID-19 در تمام عملیات خود و حفظ امنیت زندانیان، کارمندان و عموم مردم هستیم. ما با آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC)، بهداشت عمومی محلی، و همچنین اتحادیه‌ها و سهامداران برای انجام هر گونه گام بعدی برای اطمینان از ایمنی همه کار می‌کنیم.

ما همچنان به ارائه واکسیناسیون به زندانیان در تمام مؤسسات اصلاحی فدرال ادامه می دهیم. نزدیک به 86 درصد از زندانیان واحد امنیتی سطح متوسط ​​ندامتگاه دورچستر به طور کامل واکسینه شده اند و بیش از 88 درصد اولین دوز خود را دریافت کرده اند.

با توجه به افزایش اخیر فعالیت‌های COVID-19 در نیوبرانزویک، ملاقات با خانواده به طور موقت در ندامتگاه دورچستر به حالت تعلیق درآمد. در این مدت، گزینه‌هایی برای ارتباط با خانواده و شبکه‌های پشتیبانی مانند ملاقات ویدیویی یا تلفن برای زندانیان در دسترس است.

-30-

حقایق فوری

  • زندان دورچستر یک مرکز امنیتی چند سطحی برای مردان است که در جامعه دورچستر، نیوبرانزویک، در کنار دهکده ممرامکوک واقع شده است.
  • ظرفیت رتبه بندی ندامتگاه دورچستر 699 زندانی است.
  • به زندانیان ندامتگاه دورچستر همچنان فرصت هایی برای واکسینه شدن در این موسسه ارائه می شود.
  • CSC واکسیناسیون زندانیان را در ژانویه 2021 آغاز کرد. تا به امروز، 80٪ از زندانیان به طور کامل واکسینه شده اند و 85٪ یک دوز دریافت کرده اند. واکسن ها همچنان به زندانیان ارائه می شود، از جمله پذیرش های جدید در CSC. اطلاعات بیشتر در مورد واکسن های تجویز شده برای زندانیان فدرال در وب سایت ما موجود است.
  • CSC مراقبت های بهداشتی خود را به زندانیان ارائه می دهد و متخصصان مراقبت های بهداشتی اختصاصی در موسسات خود از جمله پرستاران و پزشکان دارد که از نزدیک بر سلامت زندانیان نظارت می کنند. CSC همچنین برای انجام آزمایشات خود مجهز شده است و در همکاری نزدیک با شرکای بهداشت عمومی خود کار می کند.
  • از 15 نوامبر، همه بازدیدکنندگان موظف هستند قبل از ورود به مرکز CSC، مدرکی مبنی بر اینکه کاملاً در برابر COVID-19 واکسینه شده اند را نشان دهند. گواهی بازدیدکننده جدید CSC مبنی بر نیاز به واکسیناسیون با سیاست جدید واکسیناسیون اجباری دولت کانادا مطابقت دارد که همه کارمندان اداره عمومی مرکزی را ملزم به واکسینه شدن می‌کند و برای کارمندان CSC نیز اعمال می‌شود.

پیوندهای مرتبط

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.