اطلاعاتی در مورد کووید-19 در موسسه کوهستانی استونی

[ad_1] 30 دسامبر 2021 – کوه استونی، منیتوبا – خدمات اصلاحی کانادا خدمات اصلاحی کانادا (CSC) توصیه می کند که تست کووید-19 دو زندانی و 12 کارمند در موسسه استونی مانتین در استونی مانتین، مانیتوبا مثبت بوده است. ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و اقداماتی برای به حداقل رساندن شیوع ویروس در

کد خبر : 149487
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱:۵۸
اطلاعاتی در مورد کووید-19 در موسسه کوهستانی استونی

[ad_1]

30 دسامبر 2021 – کوه استونی، منیتوبا – خدمات اصلاحی کانادا

خدمات اصلاحی کانادا (CSC) توصیه می کند که تست کووید-19 دو زندانی و 12 کارمند در موسسه استونی مانتین در استونی مانتین، مانیتوبا مثبت بوده است. ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و اقداماتی برای به حداقل رساندن شیوع ویروس در داخل موسسه انجام شده است.

آزمایش کووید-19 به زندانیان و کارکنان ارائه می شود. همچنین کارکنان موظفند قبل از ورود به سایت تست سریع انجام دهند و نتیجه منفی بدهند تا از انتشار احتمالی در موسسه جلوگیری شود. شماره های تست زندانیان در وب سایت ما موجود است. تعداد موارد فعال گزارش شده در حال حاضر برای این موسسه ممکن است با انجام آزمایشات بیشتر و در دسترس بودن نتایج تایید شده آزمایشگاهی تغییر کند.

این یک وضعیت در حال تحول است و ما همچنان به اعمال و تقویت اقدامات پیشگیری و کنترل عفونت برای جلوگیری و مهار گسترش COVID-19 ادامه می دهیم و بر اساس توصیه های بهداشت عمومی سازگار می شویم. همه کارکنان و زندانیان به ماسک مجهز هستند و ما نظافت و ضد عفونی کردن را در سراسر سایت افزایش داده ایم.

همه افرادی که وارد موسسه می شوند به طور فعال غربالگری می شوند و تصمیمات مربوط به دسترسی به سایت و همچنین برنامه ها و خدمات با در نظر گرفتن توصیه های بهداشت عمومی اتخاذ می شود. بازدیدهای حضوری به طور موقت در موسسه استونی مانتین به حالت تعلیق درآمده است. در این مدت، گزینه‌هایی برای ارتباط با خانواده و شبکه‌های پشتیبانی در اختیار زندانیان است.

ما متعهد به کاهش خطرات COVID-19 در تمام عملیات خود و حفظ امنیت زندانیان، کارمندان و عموم مردم هستیم. ما با آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC)، بهداشت عمومی محلی، و همچنین اتحادیه‌ها و سهامداران برای انجام هر گونه گام بعدی برای اطمینان از ایمنی همه کار می‌کنیم.

ما همچنان به ارائه واکسن به زندانیان در تمام مؤسسات اصلاحی فدرال ادامه می دهیم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.