اصلاحات قانون جزایی دستور عفو مربوط به 1 می 2020، ممنوعیت سلاح های گرم تهاجمی

[ad_1] در 1 می 2020، دولت کانادا بیش از 1500 مدل و نوع سلاح گرم تهاجمی و برخی از اجزای آن را ممنوع کرد و یک فرمان عفو ​​دو ساله همراه با آن صادر کرد. این عفو ​​از افراد یا مشاغل محافظت می کند در حالی که آنها اقدامات لازم را برای مطابقت با قانون

کد خبر : 179912
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۴۲
اصلاحات قانون جزایی دستور عفو مربوط به 1 می 2020، ممنوعیت سلاح های گرم تهاجمی

[ad_1]

در 1 می 2020، دولت کانادا بیش از 1500 مدل و نوع سلاح گرم تهاجمی و برخی از اجزای آن را ممنوع کرد و یک فرمان عفو ​​دو ساله همراه با آن صادر کرد. این عفو ​​از افراد یا مشاغل محافظت می کند در حالی که آنها اقدامات لازم را برای مطابقت با قانون انجام می دهند اگر در زمان لازم الاجرا شدن این ممنوعیت سلاح گرمی داشتند که اکنون ممنوع است.

در طول دوره عفو، افراد یا شرکت‌هایی که این سلاح‌های گرم ممنوعه را در اختیار دارند، می‌توانند از طریق غیرفعال کردن آن توسط یک تجارت تایید شده، آنها را از بین ببرند، به یک افسر پلیس تسلیم کنند، آنها را به کشور دیگری صادر کنند، و در صورت کسب‌وکار، آنها را به کشور بازگردانند. سازنده.

در 16 مارس 2022، دولت کانادا تمدید عفو عمومی را به مدت هجده ماه، تا 30 اکتبر 2023، همراه با سایر اصلاحات اعلام کرد. این اصلاحات به موضوعاتی می‌پردازد که از سال 2020 شناسایی شده‌اند، به دولت فرصت می‌دهد تا برنامه بازخرید اجباری را اجرا کند و از دارندگان سلاح گرم در صورت تطابق با قانون محافظت می‌کند. برنامه بازخرید غرامت عادلانه ای را به صاحبان و مشاغل آسیب دیده ارائه می دهد. مالکان همچنین این گزینه را خواهند داشت که اسلحه های گرم آسیب دیده را با هزینه دولت غیرفعال کنند. هر دو گزینه از حذف ایمن این سلاح های گرم از جوامع ما پشتیبانی می کند.

1 مه 2020 ممنوعیت اسلحه های گرم سبک تهاجمی

در 1 می 2020، مقرراتی که برخی از سلاح‌های گرم و دیگر سلاح‌ها، اجزا و قطعات سلاح، لوازم جانبی، خشاب‌های فشنگ، مهمات و پرتابه‌ها را ممنوع یا محدود می‌کند. از کد جنایی اصلاح شدند تا بیش از 1500 مدل اسلحه گرم را به عنوان ممنوعه طبقه بندی کنند.

این ممنوعیت همچنین شامل اجزای خاصی از برخی از سلاح های گرم ممنوعه (گیرنده های بالایی اسلحه های گرم M16، AR-10، AR-15 و M4) می شود. حداکثر آستانه های جدید برای انرژی پوزه (بیشتر از 10000 ژول – به عنوان مثال، تفنگ های تک تیرانداز) و قطر سوراخ (20 میلی متر یا بیشتر – به عنوان مثال، نارنجک انداز) در محل وجود دارد. هر سلاح گرمی که بیش از این محدودیت ها باشد، اکنون یک سلاح گرم ممنوع است.

یک فرمان عفو ​​عمومی با این ممنوعیت همراه بود تا از افراد یا مشاغلی که در زمان لازم‌الاجرا شدن این ممنوعیت، سلاح گرمی در اختیار داشتند، از مسئولیت کیفری برای نگهداری غیرقانونی سلاح گرم یا وسیله‌ای که اقدامات لازم را انجام می‌دهند، محافظت کند. قانون.

اصلاحات در فرمان عفو ​​عمومی

دولت در حال تمدید حکم عفو است از 30 آوریل 2022 تا 30 اکتبر 2023، برای رسیدگی به مسائلی که از سال 2020 شناسایی شده اند، به دولت فرصت داده شود تا برنامه خرید اجباری را اجرا کند و از دارندگان سلاح گرم در صورت تطابق با قانون محافظت کند. برنامه بای بک که در اوایل سال 2023 معرفی می شود، غرامت عادلانه ای را به مالکان و مشاغل آسیب دیده ارائه می دهد. مالکان همچنین این گزینه را خواهند داشت که اسلحه های گرم آسیب دیده را با هزینه دولت غیرفعال کنند. هر دو گزینه از حذف ایمن این سلاح های گرم از جوامع ما پشتیبانی می کند. تغییرات اضافی برای پاسخگویی به نگرانی‌هایی که در پی این ممنوعیت ایجاد شد و از افراد در برابر مسئولیت کیفری در طول دوره عفو محافظت می‌کند، ایجاد شده است:

  • امکان حمل و نقل اسلحه گرم به طوری که بتوان آنها را با خیال راحت تعمیر و استفاده کرد برای شکار رزق و روزی یا برای کسانی که طبق ماده 35 از حق استفاده می کنند قانون اساسی، 1982;
  • محافظت از کسانی که در عوض یک اسلحه گرم جدید ممنوع ذخیره می کنند، یا مالکی که آن را برای این منظور حمل می کند.
  • حمایت از افرادی که به طور قانونی اسلحه ای را که قبلاً محدود شده بود خریداری کرده یا توافق نامه ای برای خرید منعقد کرده اند. تا تاریخ 30 آوریل 2020 و از جمله کسانی که گواهی ثبت نام را طبق دستور عفو تا آن تاریخ دریافت نکرده اند.
  • حفاظت از مشاغلی که سلاح های گرم ممنوعه در اختیار دارند تا آنها را غیرفعال کنند از طرف یک مالک؛ و
  • به بانک کانادا، یک نهاد سلطنتی، انعطاف پذیری برای استفاده از موجودی کامل خود ارائه می دهد از سلاح های گرمی که به بهترین نحو نیازهای امنیتی آن را برطرف می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.