اصرار سازمان هلال‌احمر بر شکایت از ساپینتو

مهدی ولی‌پور در مورد شکایت سازمان هلال‌احمر از ریکاردو ساپینتو بابت ضربه زدن به برانکارت عوامل سازمان هلال‌احمر در جریان دیدار ملوان و استقلال اظهار داشت: اقدامی که سرمربی استقلال انجام داد مذموم بود به این علت که اساس تشکیل باشگاه‌های ورزشی پسوند فرهنگی را یدک می‌کشند در کنار ترویج سلامت جسمی و روحی، مباحثی

کد خبر : 244355
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۲۱
اصرار سازمان هلال‌احمر بر شکایت از ساپینتو



مهدی ولی‌پور در مورد شکایت سازمان هلال‌احمر از ریکاردو ساپینتو بابت ضربه زدن به برانکارت عوامل سازمان هلال‌احمر در جریان دیدار ملوان و استقلال اظهار داشت: اقدامی که سرمربی استقلال انجام داد مذموم بود به این علت که اساس تشکیل باشگاه‌های ورزشی پسوند فرهنگی را یدک می‌کشند در کنار ترویج سلامت جسمی و روحی، مباحثی مثل فتوت، جوانمردی، بزرگ‌منشی و مروت است تا امثال مرحوم تختی را تحویل جامعه بدهد.

وی افزود: ترویج خشونت و هنجارشکنی و مواردی از این دست از مسئولان و سرمربیان تیم‌های بزرگی مثل استقلال دور از انتظار است. چه بخواهیم یا نخواهیم هر کدام از ما بسته به جایگاه خود برای برخی افراد الگو هستیم. در خانواده الگوی فرزندان و در جامعه الگوی مخاطبی که با آنها سروکار داریم. خدماتی که توسط جمعیت هلال احمر در سوانح و حوادث انجام می‌شود از جانب امدادگرانی است که داوطلبانه با ما همکاری می‌کنند.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد:‌ در همه جای دنیا طبق قوانین و موازین بین‌المللی این افراد حتی در جنگ‌ها و مخاصمات از مصونیت برخوردار هستند و مورد احترام مضاعف. وظیفه سازمان هلال احمر نیز صیانت از این عزیزان است. در این راستا شکایتی از سرمربی استقلال تنظیم شده و مسئولان معاونت حقوقی جمعیت هلال احمر پیگیر قضیه هستند اگر جلوی این قضیه همین‌جا گرفته نشود شاهد تکرار آن خواهیم بود نمونه‌اش هم در بازی صنعت نفت و آلومینیوم اراک مشاهده کردیم.

ولی‌پور در گفت‌وگو با شبکه خبر تصریح کرد:‌انتظار می‌رود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر موضوع باشد. البته اتفاقی که در بازی با آلومینیوم افتاد مربوط به همکاران ما نبود اما کادر امداد و درمان که در کنار زمین خدمات اینچنینی را برعهده دارند مورد تعرض بازیکنان این تیم قرار گرفتند. اگر این امور به جدی پیگیری نشود نتیجه‌اش ترویج خشونت و ناهنجاری بین بازیکنان و روی سکوها و نهایتاً در جامعه است. عنان کار از دست مسئولان برگزاری مسابقه خارج می‌شود. همچنان روی شکایت خود مصر هستیم تا به نتیجه برسیم.

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.