اشکالات طلا هنوز آن را دریافت نمی کنند: دفتر کل بیت کوین آن را به ذخیره بهتر ارزش تبدیل می کند

[ad_1] بسیاری از مقادیر اشکالات طلا با بیت کوین همپوشانی دارند، اما آنها بیت کوین را بدون درک برتری دفتر دیجیتال آن رد می کنند. این یک سرمقاله نظری توسط لوک گروم، مهندس عمران، دانشجوی JD-MBA و همکار استراتژی پاره وقت شرکت Marathon Digital Holdings است. در یکی دو سال گذشته، جردن پیترسون در سوراخ

کد خبر : 346685
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
اشکالات طلا هنوز آن را دریافت نمی کنند: دفتر کل بیت کوین آن را به ذخیره بهتر ارزش تبدیل می کند

[ad_1]

بسیاری از مقادیر اشکالات طلا با بیت کوین همپوشانی دارند، اما آنها بیت کوین را بدون درک برتری دفتر دیجیتال آن رد می کنند.

این یک سرمقاله نظری توسط لوک گروم، مهندس عمران، دانشجوی JD-MBA و همکار استراتژی پاره وقت شرکت Marathon Digital Holdings است.

در یکی دو سال گذشته، جردن پیترسون در سوراخ خرگوش صدای پول شیرجه می‌رفت و تماشای آن از راه دور برای من لذت بخش بود. بنابراین بسیاری از ارزش‌هایی که او از آن حمایت می‌کند با ارزش‌هایی که بیت‌کوین تشویق می‌کند، مانند مسئولیت شخصی و جستجوی حقیقت، همسو هستند، بنابراین علاقه‌مند شدن او به بیت‌کوین فقط مسئله زمان بود.

او در سال‌های اخیر با Saefidean Ammous و Robert Breedlove صحبت کرده است و حتی به‌عنوان یک فرد غیر بیت‌کوینی، در کنفرانس بیت‌کوین در میامی در سال 2022، مخاطبان را مجذوب خود کرده است. البته شنیدن گفتگوی اخیر با روی سبگ نیز لذت‌بخش بود. برای من نیاز به بحث در مورد تفاوت‌های طلا و بیت‌کوین، نه فقط ویژگی‌های آن‌ها به عنوان واحدهای پولی، بلکه همچنین ویژگی‌های دفتر کل آن‌ها را نشان داد.

مطمئناً، اشکالات طلا مانند Sebag و Peter Schiff عقاید بسیاری را با بیت کوین داران به اشتراک می گذارند. من به آنها و کارشان احترام می گذارم. همپوشانی زیادی در مشکلات و راه‌حل‌هایی وجود دارد که هم باگ‌های طلا و هم بیت‌کوین‌ها به آن‌ها می‌پردازند. اما استدلال های بیت کوین به عنوان یک واحد حساب برتر به طور طولانی مورد بحث قرار گرفته است.

این واقعیت که طلا کاربردهای ملموس دیگری دارد برای پول جهانی مهم نیست

سبگ و شیف استدلال می کنند که طلا تا حدی ارزشمند است، زیرا کاربردهای دیگری مانند قطعات تلفن همراه و دندانپزشکی دارد، در حالی که بیت کوین هیچ کاربرد دیگری ندارد. درست است؛ با این حال، من مطمئن نیستم که چگونه این مربوط است.

چرا ما نیاز داریم که پولمان علاوه بر پول بودن، ویژگی های دیگری نیز داشته باشد؟ کجا نوشته شده؟ اگر حق بیمه پولی طلا ناپدید می شد و فقط برای سایر اهداف ملموس آن استفاده می شد، قیمت طلا به کلی سقوط می کرد. علاوه بر این، اگر طلا به عنوان واحد حساب جهانی تبدیل شود، به دلیل محدودیت های هزینه، طلا حتی کمتر برای مقاصد غیر پولی استفاده می شود. حق بیمه پولی آن افزایش می یابد و در نتیجه استدلال خود را در مورد استفاده های ارزشمند دیگر ضعیف می کند.

یک واحد پولی فقط باید ویژگی های پولی خوبی داشته باشد و با دفتر کل خود به خوبی تعامل داشته باشد. همانطور که ویژگی های عمومی پذیرفته شده پول حکم می کند، یک واحد پولی ایده آل می تواند قابل حمل، بادوام، پذیرفته شده، کمیاب، قابل تعویض، تقسیم پذیر و مقاوم در برابر جعل باشد.

منبع: نویسنده

بیت کوین به عنوان یک واحد، در تمام این ویژگی ها، به استثنای مقبولیت، برابر یا برتر از طلا است. (قیمت بازار طلا هنوز تقریباً 20 برابر بیت کوین است، به این معنی که هنوز به طور گسترده پذیرفته شده است.) با این حال، صحبت در مورد واحدها تنها گوشه ای از بحث است. ما باید به دفتر هم نگاه کنیم.

دفتر کل بیت کوین برتر است

جامعه مدرن ما نیاز به استفاده از دفاتر برای معامله پول دارد. جابجایی دلارهای فیزیکی یا طلای فیزیکی در سراسر جهان بسیار پرهزینه، خطرناک و از نظر لجستیکی چالش برانگیز است. درعوض، ما به دفاتر شرکت‌های کارت اعتباری، بانک‌ها و بانک‌های مرکزی برای تسهیل «جنبش» پول اعتماد می‌کنیم. کل سیستم ما، به جز دلارهای فیزیکی نسبتاً معدودی موجود، سیستمی از پول کاملاً دفتر کل است.

از آنجایی که دفتر کل در تجارت مدرن ضروری شده است، و از آنجا که هیچ کس از بازگشت به جامعه ای که در آن تمام تجارت منحصراً از طریق مبادلات شخصی پول انجام می شود، حمایت نمی کند، هنگام تجزیه و تحلیل سیستم های پولی، ما نباید تنها به واحدهای موجود در دفتر خود نگاه کنیم. بلکه خود دفاتر نیز. ویژگی‌های بیت‌کوین به‌عنوان یک دفتر کل چیزی است که آن را به یک سیستم پولی بسیار برتر نسبت به هر چیز موجود تبدیل می‌کند.

اگر بخواهیم به ویژگی‌هایی فکر کنیم که یک دفتر کل ایده‌آل را تشکیل می‌دهند، آن‌ها عبارتند از: قابل اعتماد، غیرقابل حمله، قابل تأیید، جهانی، در دسترس، قابل اعتماد و قادر به ارائه تسویه نهایی سریع. در حالی که ویژگی‌های پولی طلا در مقایسه با بیت کوین نسبتاً نزدیک به واحدهای پشت دفتر بود، هنگام مقایسه خود دفتر کل، بیت کوین بسیار برتر است.

منبع: نویسنده

از دیدگاه واحد پولی، بیت‌کوین‌ها و باگ‌های طلا موافق هستند که یک سیستم مبتنی بر طلا می‌تواند مسئولیت‌های پولی را تشویق کند و تورم را محدود کند. با این حال، اشکالات طلا هیچ پیشنهاد رایجی برای بهبود سیستم دفتر کل دلار آمریکا ارائه نکرده اند. این سیستم کنونی از این جهت ناقص است که برای افراد غیرقابل تأیید است، برای افراد امکان تعامل مستقیم با آنها وجود ندارد و روند حل و فصل نهایی کند است. چگونه یک دفتر کل طلایی بهتر است؟

علاوه بر این، حشرات طلا هیچ پیشنهاد معناداری در مورد چگونگی جلوگیری از مشکلات تحقیر، که برای قرن ها ثابت بوده اند، ارائه نکرده اند.

ما قبلاً آزمایش یک دفتر کل مبتنی بر طلا را در 800 سال گذشته انجام داده ایم. خانواده مدیچی بانکداری مبتنی بر دفتر کل با پشتوانه طلا را در ایتالیا و سراسر اروپا در اوایل قرن 12 و 13 رایج کردند. اروپایی‌ها در واقع از دفتر برای «انتقال» طلای خود در مسافت‌های طولانی استفاده می‌کردند. مردم و دولت‌ها برای قرن‌ها به استفاده از سیستم دفاتر همپوشانی با پشتوانه طلا ادامه دادند و هر یک از این کشورها شاهد فساد دفتر کل، شکست پول خود یا تحقیر طلا بودند. بنابراین، حشرات طلا چه مکانیسم هایی را برای جلوگیری از فساد و تحقیر دفتر کل مبتنی بر طلا در آینده پیشنهاد می کنند؟ من هیچی نشنیده ام.

بیت کوین از این جهت زیباست که راه حلی زیبا برای واحد و دفتر کل ارائه می دهد. این واحد تمام ویژگی های پول سالم را ارائه می دهد و دفتر کل قابل اعتماد، غیرقابل حمله، قابل تأیید، جهانی، در دسترس است، تسویه نهایی سریع را ارائه می دهد و قابل اعتماد است. یک فرد می تواند شخصاً با دفتر کل تعامل داشته باشد و تسویه حساب نهایی تأیید شده در سراسر جهان را در عرض چند دقیقه در دفتری که به واسطه مورد اعتماد نیاز ندارد ارائه دهد.

من برای حشرات طلا احترام زیادی قائل هستم و حتی خودم مقدار کمی طلا دارم. با در نظر گرفتن این احترام، از پترسون، سبگ، شیف و سایر اشکالات طلا می‌خواهم، هنگام مقایسه سیستم‌های پولی، هم واحد و هم دفتر کل را تجزیه و تحلیل کنند، سپس به نتیجه‌گیری برسند.

این یک پست مهمان توسط لوک گروم است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.