اشتغال ایالات متحده، تورم اتحادیه اروپا در دستور کار تجارت

داده های کلیدی اشتغال در خارج از ایالات متحده و قرائت اولیه تورم در اتحادیه اروپا در دستور کار معاملات برای نیمه دوم هفته قرار دارند. معیار ADP Employment Change امروز چهارشنبه 31 اوت منتشر می شود. انتظار می رود نتایج آگوست 200K در مقابل 128K در جولای باشد. گزارش ADP اغلب به عنوان یک

کد خبر : 249089
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
اشتغال ایالات متحده، تورم اتحادیه اروپا در دستور کار تجارت



داده های کلیدی اشتغال در خارج از ایالات متحده و قرائت اولیه تورم در اتحادیه اروپا در دستور کار معاملات برای نیمه دوم هفته قرار دارند.

معیار ADP Employment Change امروز چهارشنبه 31 اوت منتشر می شود. انتظار می رود نتایج آگوست 200K در مقابل 128K در جولای باشد. گزارش ADP اغلب به عنوان یک پیشرو برای شاخص حقوق و دستمزد غیرکشاورزی که در روز جمعه، 2 سپتامبر منتشر شد، دیده می شود.

در سال جاری تاکنون، گزارش‌های اشتغال قوی بوده و نگرانی‌های مربوط به رکود و تورم را به چالش می‌کشند، زیرا تقاضا برای کارمندان افزایش یافته است. افزایش شدید تقاضا در بازار کار به دلیل بازگشایی اقتصاد ایالات متحده پس از رکود COVID-19 است.

یک نکته احتیاطی: طبق سخنرانی مهم اخیر رئیس جروم پاول در جکسون هول، فدرال رزرو نمی بیند که قدرت در بازار کار در سطوح بالا ادامه یابد.

«…به احتمال زیاد کمی نرم شدن شرایط بازار کار وجود خواهد داشت. در حالی که نرخ‌های بهره بالاتر، رشد آهسته‌تر و شرایط نرم‌تر بازار کار باعث کاهش تورم می‌شود، اما دردسرهایی را برای خانوارها و مشاغل به همراه خواهد داشت.» جروم پاول، رئیس فدرال رزرو.

چشم انداز بانک مرکزی بر نقطه روشن شرایط اشتغال آمریکا سایه افکنده است که از قدرت دلار حمایت کرده و ریسک ریسک پذیری سرمایه گذاران را در بازارهای سهام افزایش داده است. از آنجایی که دلار می تواند در حین انتشار استخدام حرکت کند، هر چیزی غیر منتظره در نتایج می تواند واکنشی را در بازارهای معاملاتی ایجاد کند.

در اخبار دیگر، گزارش اولیه تورم سالانه HICP برای منطقه یورو امروز منتشر می شود. پیش بینی می شود این شاخص در مردادماه در سطح 9 درصد در مقایسه با 8.9 درصد قبلی قرار گیرد. اگر نتایج واقعی بالاتر از حد انتظار باشد، تلاقی‌های ارز یورو می‌تواند بر اساس انتظارات بانک مرکزی اروپا (ECB) با افزایش نرخ بهره تا 0.75 درصد واکنش نشان دهد.

سرانجام برای رویدادهای تجاری با پرچم قرمز امروز، کانادا نتایج تولید ناخالص داخلی سالانه سه ماهه دوم خود را منتشر کرد. رشد اقتصادی در سه ماهه دوم 4 درصد در مقایسه با 3.1 درصد در سه ماهه قبل پیش بینی می شود.

شاخص‌های کلیدی بیشتری در روز پنجشنبه اول سپتامبر منتشر می‌شوند، زمانی که آلمان آمار فروش خرده‌فروشی سال به سال را در ماه جولای اعلام می‌کند که انتظار می‌رود منفی 6.5 درصد در مقابل منفی 8.8 درصد در ژوئن باشد. اگر نتایج واقعی به سمت بالا یا نزول غافلگیر شوند، یورو می تواند حرکت کند.

در نهایت، PMI تولید ISM برای انتشار در روز پنجشنبه 1 سپتامبر تنظیم شده است و انتظار می رود از 52.8 در ژوئیه به 52 در آگوست کاهش یابد. نتایج نهایی ممکن است تلاقی‌های ارز USD را در صورت غافلگیری به سمت بالا یا پایین حرکت دهد.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.