اشتباه بزرگ، معامله گر فنی را به سه ابزار برتر هدایت می کند

[ad_1] من نزدیک به 20 سال است که در بازارها معامله می کنم – فراز و نشیب هایی وجود داشته است. در طول مسیر، سعی می‌کنید سبک معاملاتی را برای شخصیت و اهداف شما پیدا کنید. گاهی اوقات این روند می تواند منظم و ساختارمند باشد – برای من نبود. تله مرگ 116 توسعه استراتژی

کد خبر : 287758
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
اشتباه بزرگ، معامله گر فنی را به سه ابزار برتر هدایت می کند

[ad_1]

من نزدیک به 20 سال است که در بازارها معامله می کنم – فراز و نشیب هایی وجود داشته است. در طول مسیر، سعی می‌کنید سبک معاملاتی را برای شخصیت و اهداف شما پیدا کنید. گاهی اوقات این روند می تواند منظم و ساختارمند باشد – برای من نبود.

تله مرگ 116

توسعه استراتژی شما هزینه زیادی دارد – اغلب وقت، پول و ناامیدی زیاد. من در سال 2003 به این درک رسیدم USD/JPY از اوج های چند ساله عقب نشینی می کرد. تله مرگ 116، همانطور که من آن را نامگذاری کرده ام، یک منطقه به ظاهر محکم از حمایت بود. از سال 2001 به پایین‌ترین حد خود رسیده بود، با دفاع‌های متعدد که فرصتی عالی را برای من به وجود می‌آورد تا «پایین‌ها» و میانگین هزینه را به دست بیاورم. را کم. نه کاملا. در سپتامبر 2003، تله مرگ با کاهش بیش از 12 درصدی در سال آینده آغاز شد و USD/JPY را به پایین ترین سطحی رساند که از اواخر دهه 90 مشاهده نشده بود. حتی بارقه امیدی که توسط یک رالی چند هفته ای در اوایل سال 2004 ارائه شد، معکوس شد. در حالی که تحمل درد در نهایت سخت بود، از پایین ترین نقطه خارج شدم. هزینه های متوسط ​​به یک بازنده بسیار زیاد است. این درس سخت من بود.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

کجا اشتباه کردم؟

خوب، چیزهای زیادی وجود داشت، اما برای شروع، احساسات دوست شما نیستند. بیشتر از همه خطای من نداشتن برنامه و عدم شناخت شرایط بازار بود. دانستن سبک معاملاتی که برای شخصیت، تحمل ریسک و اهداف شما بهترین کار را دارد بسیار مهم است و بدون برنامه در یک کشتی بدون سکان هستید.

توصیه شده توسط Michael Boutros

نحوه معامله USD/JPY

هر کس به طور متفاوتی به این درک می رسد. من طی سال‌ها مدیریت جریان بازار را برای یکی از اولین کارگزارانی که تجارت آنلاین خرده‌فروشی FX را ارائه می‌کرد، آموختم. از طریق مشاهدات دقیق جریان بازار خرده‌فروشی و ردیابی عملکرد کوتاه‌مدت قیمت بود که سه اصل اساسی را برای استراتژی تجاری تجاری من ایجاد کردم. این به تخصیص یک مقدار برای قیمت، زمان و حرکت خلاصه می شود.

ارزش قیمت – معکوس‌های کلیدی، فیبوناچی، بسته‌های روز بالا/پایین

همه چیز در مورد سطوح است – شناسایی حمایت/مقاومت بخش مهمی از توانایی ایجاد ایده‌های تجاری عملی برای هدف قرار دادن یا مقابله با سطوح کلیدی قیمت است. این سطوح جانبی را می توان با استفاده از روش های مختلف شناسایی کرد. سه موردی که من بیشتر به آنها تکیه می کنم عبارتند از: معکوس های کلیدی (معکوس های خارج از روز)، بسته شدن روزهای بالا و پایین و فیبوناچی.

کلمه “فیبوناچی” اغلب در معاملات ظاهر می شود و این احتمال وجود دارد که شما قبلاً آن را دیده یا شنیده باشید — به دلایل خوب. این یک اندازه گیری ساده بر اساس نسبت طلایی 61.8٪ است. این نسبت را می توان در همه جای طبیعت از درختان تا تشکیلات کهکشانی مشاهده کرد و همچنین به رفتار خرید و فروش در بازارها مرتبط است. این ابزاری است که می‌توانید در بازارهای پرطرفدار و محدود برای کمک به شناسایی حوزه‌های ممکن پیاده‌سازی کنید حمایت / مقاومت. ما در بخش آموزش چیزهای بیشتری داریم: کاربرد فیبوناچی در بازارهای مالی (dailyfx.com)

نشانگر ارزش زمان – خطوط شیب و روند

یکی از رشته هایی که به شدت به آن تکیه می کنم این است چنگال و تحلیل خط میانه هدف این سبک تحلیل، شناسایی شیب یا شیب یک بازار معین در تلاش برای برجسته کردن است. چه زمانی سطح قیمت ممکن است قابل توجه باشد. این ارزش زمانی است که بُعد دیگری را به سطوح جانبی که قبلاً شناسایی شده اضافه می‌کند – این «مناطق تلاقی» اغلب نقاطی از نظر قیمت و زمان هستند که می‌توانند محورهای اصلی را در اقدام قیمتی کوتاه‌مدت ارائه دهند. تجارت به داخل/خارج از این نقاط عطف امروز اساس تنظیمات تجاری فنی مورد علاقه من است.

مقدار مومنتوم – RSI

سرعت بازار می تواند شاخص قدرت نسبی را نشان دهد (RSI). RSI یک نوسانگر است که به عنوان اندازه گیری حرکت – سرعت حرکت اخیر قیمت در هر جهت استفاده می شود. در حالی که همه نوسان سازها ذاتاً به عقب نگاه می کنند، اما زمانی که می خواهید ارزیابی کنید که چه زمانی بازار ممکن است در هر یک از آنها بیش از حد گسترش یافته باشد، هنوز هم می توانند ارزشمند باشند. بیش از حد خرید یا فروش بیش از حد شرایط توانایی ارزیابی اینرسی یک بازار معین برای معاملات نوسانی و روند کوتاه مدت بسیار مهم است، زیرا پنجره‌ای به طول عمر و قدرت احتمالی یک حرکت معین و همچنین ایده‌هایی در مورد زمان انقضای آن ارائه می‌دهد.

خط پایین

داشتن یک رویکرد چند وجهی که ارزش قیمت، ارزش حرکت و ارزش زمانی را در نظر می‌گیرد می‌تواند به شما کمک کند نه تنها به سمت فرصت‌های احتمالی هدایت شوید، بلکه به شما کمک می‌کند از شکست جلوگیری کنید. دانستن شرایط بازار با استفاده از قیمت، زمان و حرکت، فلسفه اصلی معامله من بوده است.

بیشتر بدانید شاخص های فنی تعریف و توضیح داده شده است

—نوشته شده توسط مایکل بوتروس، استراتژیست فنی با DailyFX

مایکل را در توییتر دنبال کنید @MBForex



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.