اشتباه بزرگ، معامله گر فنی را به سه ابزار برتر هدایت می کند

من نزدیک به 20 سال است که در بازارها معامله می کنم – فراز و نشیب هایی وجود داشته است. در طول مسیر، سعی می‌کنید سبک معاملاتی را برای شخصیت و اهدافتان بیابید. گاهی اوقات این فرآیند می تواند منظم و ساختارمند باشد – برای من نبود. تله مرگ 116 توسعه استراتژی شما هزینه زیادی

کد خبر : 208888
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۱۱
اشتباه بزرگ، معامله گر فنی را به سه ابزار برتر هدایت می کند


من نزدیک به 20 سال است که در بازارها معامله می کنم – فراز و نشیب هایی وجود داشته است. در طول مسیر، سعی می‌کنید سبک معاملاتی را برای شخصیت و اهدافتان بیابید. گاهی اوقات این فرآیند می تواند منظم و ساختارمند باشد – برای من نبود.

تله مرگ 116

توسعه استراتژی شما هزینه زیادی دارد – اغلب وقت، پول و ناامیدی زیاد. من به این درک رسیدم 2003 به عنوان USD/JPY از اوج های چند ساله عقب نشینی می کرد. تله مرگ 116،همانطور که من آن را دوبله کرده ام، یک منطقه به ظاهر محکم سنگی از حمایت بود. از سال 2001 با دفاع های متعدد که یک فرصت عالی را نشان می داد، به پایین ترین سطح رسیده بود همچنین برای من «پایین‌ها را بگیرید» و میانگین هزینه را وارد کنید. حتی وقتی قیمت شکست، امید من بود که هر ریباند بود را کم. نه کاملا. در سپتامبر 2003، تله مرگ با کاهش بیش از 12 درصدی در سال آینده آغاز شد.، USD/JPY را به پایین ترین سطحی که از اواخر دهه 90 مشاهده نشده بود، رساند. حتی بارقه امیدی که توسط یک رالی چند هفته ای در اوایل سال 2004 ارائه شد، معکوس شد. Wiدر نهایت تحمل درد خیلی سخت است، من خارج شدم در پایین ها هزینه های متوسط ​​آن به یک بازنده بسیار زیاد است. این من بود درس سخت آموخته شده

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

کجا اشتباه کردم؟

خوب، چیزهای زیادی وجود داشت، اما برای شروع، احساسات دوست شما نیستند. ماز همه بیشتر، خطای من نداشتن برنامه و عدم شناخت شرایط بازار بود. دانستن سبک معاملاتی که برای شخصیت، تحمل ریسک و اهداف شما بهترین کار را دارد بسیار مهم است و بدون برنامه در یک کشتی بدون سکان هستید.

همه به این می رسند تحقق متفاوت از طریق یاد گرفتم سالها مدیریت جریان بازار برای یکی از اولین کارگزارانی که تجارت آنلاین خرده فروشی FX را ارائه می دهد. از طریق مشاهدات دقیق جریان بازار خرده فروشی و ردیابی عملکرد کوتاه مدت قیمت بود که منسه اصل اساسی برای من استراتژی تجارت فنی به یک می جوشدامضای یک ارزش برای قیمت، زمان و حرکت.

ارزش قیمت – معکوس‌های کلیدی، فیبوناچی، بسته‌های روز بالا/پایین

همه چیز در مورد سطوح است – شناسایی حمایت/مقاومت بخش مهمی از توانایی ایجاد ایده های تجاری عملی با هدف یا مقابله کردن سطوح کلیدی قیمت این سطوح جانبی را می توان با استفاده از روش های مختلف شناسایی کرد. تیسه موردی که بیشتر به آنها اعتماد دارم عبارتند از: معکوس‌های کلیدی (معکوس‌های خارج از روز)، بسته شدن روزهای بالا و پایین و فیبوناچی.

کلمه “فیبوناچی” اغلب در معاملات ظاهر می شود و به احتمال زیاد قبلاً آن را دیده یا شنیده اید – به دلیل خوب این یک اندازه گیری ساده بر اساس نسبت طلایی 61.8٪ است.. تینسبت او را می توان در همه جای طبیعت از درخت مشاهده کردس به تشکیلات کهکشانی و همچنین بسیار مرتبط است رفتار خرید و فروش در بازارها این ابزاری است که می‌توانید در بازارهای پرطرفدار و محدود برای کمک به شناسایی حوزه‌های ممکن پیاده‌سازی کنید حمایت / مقاومت. دبلیوه چیزهای بیشتری در بخش آموزش داشته باشید: کاربرد فیبوناچی در بازارهای مالی (dailyfx.com)

نشانگر ارزش زمان – خطوط شیب و روند

یکی از رشته هایی که به شدت به آن تکیه می کنم این است چنگال و تحلیل خط میانه هدف این سبک از تجزیه و تحلیل برای شناسایی شیب یا شیب است از یک بازار معین در تلاش برای برجسته کردن چه زمانی سطح قیمت ممکن است قابل توجه باشد. این ارزش زمانی است که بعد دیگری را به سطوح جانبی شناسایی شده قبلی اضافه می کند – این “مناطق تلاقی” اغلب نقاط قیمتی هستند. و زمانی که می‌تواند محورهای اصلی را در کوتاه‌مدت قیمت‌ها ایجاد کند. داد و ستد در این نقاط عطف امروزاساس را تشکیل می دهند تنظیمات تجاری فنی مورد علاقه من.

مقدار مومنتوم – RSI

سرعت یک بازار می تواند شاخص قدرت نسبی را نشان دهد (RSI). RSI است یک نوسانگر که به عنوان اندازه گیری تکانه استفاده می شودسرعت حرکت اخیر قیمتment در هر دو جهت در حالی که همه نوسانگرها ذاتاً به عقب نگاه می کنند، هنوز هم می توانند ارزش داشته باشند شما هستید تلاش برای ارزیابی اینکه چه زمانی ممکن است بازار در هر یک از آنها بیش از حد گسترش یافته باشد بیش از حد خرید یا فروش بیش از حد شرایط. شرطس. توانایی ارزیابی اینرسی یک بازار معین برای معاملات نوسان و روند کوتاه مدت بسیار مهم است زیرا پنجره ای را به طول عمر احتمالی ارائه می دهد. و قدرت یک حرکت داده شده و همچنین ایده هایی در مورد زمان آن ممکن است منقضی شود.

خط پایین

داشتن یک رویکرد چند وجهی که در نظر گرفته می شود ارزش قیمت، ارزش حرکت و ارزش زمانی می تواند به شما کمک کند نه تنها به سمت فرصت های ممکن، بلکه همچنین به شما کمک می کند از شکست جلوگیری کنید. دانستن شرایط بازار با استفاده از قیمت، زمان و حرکت، فلسفه اصلی تجارت من بوده است.

بیشتر بدانید شاخص های فنی تعریف و توضیح داده شده است

—نوشته شده توسط مایکل بوتروس، استراتژیست فنی با DailyFX

مایکل را در توییتر دنبال کنید @MBForex





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.