اسکنر الگوی هارمونیک – سیستم های معاملاتی – 6 مارس 2022

[ad_1] اسکنر الگوی هارمونیک ابزاری خودکار برای تشخیص الگوهای هارمونیک است. در اینجا توضیح بسیار ساده ای در مورد نوع الگوریتم تشخیص الگو در پشت اسکنر الگوی هارمونیک ارائه شده است. همه الگوریتم های تشخیص الگوی هارمونیک یکسان نیستند. در گذشته تغییرات اصلی الگوریتم های تشخیص الگوی هارمونیک را می توان به چهار نوع زیر

کد خبر : 174947
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
اسکنر الگوی هارمونیک – سیستم های معاملاتی – 6 مارس 2022

[ad_1]

اسکنر الگوی هارمونیک ابزاری خودکار برای تشخیص الگوهای هارمونیک است. در اینجا توضیح بسیار ساده ای در مورد نوع الگوریتم تشخیص الگو در پشت اسکنر الگوی هارمونیک ارائه شده است. همه الگوریتم های تشخیص الگوی هارمونیک یکسان نیستند. در گذشته تغییرات اصلی الگوریتم های تشخیص الگوی هارمونیک را می توان به چهار نوع زیر دسته بندی کرد.

نوع 1: بدون تاخیر (سیگنال سریع) اما رنگ آمیزی مجدد – گزینه ای برای ورود از نقطه عطف. نشانگر الگوی شکست خورده را در نمودار نشان نمی دهد و آخرین الگوی می تواند دوباره رنگ آمیزی کند.

نوع 2: عقب افتادگی (سیگنال کند) اما رنگ آمیزی مجدد ندارد – گزینه ای برای ورود در نقطه عطف وجود ندارد (یعنی سیگنال اولیه). نشانگر الگوی شکست خورده را نشان نمی دهد اما الگوی آخر دوباره رنگ نمی شود.

نوع 3: تشخیص الگو در نقطه C اما رنگ آمیزی مجدد – گزینه ای برای ورود در نقطه عطف. نشانگر الگو را خیلی زود تشخیص می دهد و شما باید کمی صبر کنید تا قیمت به نقطه D نزدیک شود. در واقع، ممکن است قیمت به نقطه D نزدیک نشود. ممکن است فقط زمان خود را در انتظار الگو تلف کنید. نشانگر الگوی شکست خورده را نشان نمی دهد و آخرین الگوی می تواند دوباره رنگ آمیزی شود.

نوع 4: بدون تاخیر (سیگنال سریع) و بدون رنگ آمیزی – گزینه ای برای ورود از نقطه عطف. در عین حال، الگو در حال رنگ آمیزی مجدد نیست. این ترکیبی از هر سه سیستم فوق است و می تواند به عنوان قوی ترین نشانگر الگوی هارمونیک در نظر گرفته شود.

لیست اسکنر الگوی هارمونیک موجود در پلتفرم متاتریدر

1. Harmonic Pattern Plus (2014)

هارمونیک الگوی پلاس نسبت به قیمت محصول بسیار خوبی است. همانطور که در بالا توضیح داده شد، اسکنر الگوی هارمونیک نوع 1 است. با ده ها ویژگی قدرتمند از جمله فاصله تکمیل الگو، منطقه معکوس بالقوه، منطقه ادامه بالقوه، توقف ضرر خودکار و اندازه گیری سود.

https://www.mql5.com/fa/market/product/4488

https://www.mql5.com/fa/market/product/4475

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-plus/

2. برنامه ریز سناریو الگوی هارمونیک (2014)

همانطور که در بالا توضیح داده شد، برنامه ریز سناریو الگوی هارمونیک نیز اسکنر الگوی هارمونیک نوع 1 است. با ویژگی های اضافی پیش بینی الگوهای هارمونیک آینده، این اسکنر الگوی هارمونیک بسیار تاکتیکی با قابلیت شبیه سازی پیشرفته در بالای ویژگی های قدرتمند الگوی هارمونیک پلاس است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/6101

https://www.mql5.com/fa/market/product/6240

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-scenario-planner/

3. اسکنر الگوی نمودار X3 (2019)

این نسل بعدی آشکارساز الگوی هارمونیک ما است. همانطور که در بالا توضیح داده شد، این اسکنر الگوی هارمونیک بدون رنگ آمیزی و بدون تاخیر است. بنابراین، این اسکنر الگوی هارمونیک نوع 4 است. علاوه بر این، این ابزار می تواند الگوی موج الیوت و الگوهای قیمت X3 را تشخیص دهد. به عنوان یک امتیاز، این اسکنر می تواند حدود 52 الگوی شمعدان ژاپنی را برای تجارت شما شناسایی کند. این پیشرفته ترین آشکارساز الگوی موج هارمونیک و الیوت در بازار است.

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-pattern-scanner/

https://www.mql5.com/fa/market/product/41992

https://www.mql5.com/fa/market/product/41993

الگوی هارمونیک در بازار فارکس و بورس یک تکنیک پیشرفته برای معاملات شما است، اگرچه یافتن هیچ مرجع علمی در مورد استفاده از آن دشوار است. می دانیم که الگوی هارمونیک از تجزیه و تحلیل نسبت فیبوناچی سرچشمه گرفته است. با این حال، این برای رساندن معاملات الگوی هارمونیک شما به سطح دیگری کافی نیست. نیاز به تعیین الگوی هارمونیک از نظر علمی وجود دارد که عبارتند از پویایی و چرخه قیمت.

اگرچه الگوی هارمونیک توسط بسیاری از استراتژی های معاملاتی موفق استفاده می شود، هیچ کتاب یا مقاله ای واقعاً علم پشت الگوی هارمونیک را مشخص نمی کند. کتاب علم پشتیبانی، مقاومت، تحلیل فیبوناچی، الگوی هارمونیک، موج الیوت و الگوی نمودار X3 (در معاملات فارکس و بورس) دقیقاً کتابی است که برای این موضوع اختصاص داده شده است. این کتاب حکمت پشت الگوی هارمونیک در معاملات بازار فارکس و بورس را به شما می گوید.

درک اصل علمی همیشه به شما کمک می کند تا آن را از سایر معامله گران فراتر ببرید. این کتاب دینامیک و چرخه قیمت را در بر می گیرد تا توضیح دهد چرا و چگونه الگوهای هارمونیک در نمودار شما شکل می گیرد. این همچنین دلیل رنگ آمیزی مجدد الگوی هارمونیک و سایر الگوهای مبتنی بر فیبوناچی را پوشش می دهد. این کتاب همچنین نحوه شناسایی آنها و همچنین نحوه تجارت آنها را ارائه می دهد.

این کتاب را می توان در تمام توزیع کنندگان عمده کتاب در جهان یافت. لطفاً بهترین توزیع کننده کتابی را که دوست دارید از لینک زیر انتخاب کنید، شامل amazon.com، Google Play Book، scribd.com، Apple Book و غیره.

https://www.scribd.com/book/515253555/Science-Of-Support-Resistance-Fibonacci-Analysis-Harmonic-Pattern-Elliott-Wave-and-X3-Chart-Pattern

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/science-of-support-resistance-fibonacci-analysis-harmonic-pattern/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.