اسکنر الگوی هارمونیک بدون رنگ‌آمیزی و بدون تأخیر – سیستم‌های معاملاتی – 20 ژوئیه 2022

[ad_1] اسکنر الگوی نمودار X3 اولین اسکنر الگوی هارمونیک بدون رنگ آمیزی و بدون تأخیر در جهان است. نشانگر الگوی هارمونیک و اسکنر به شما کمک می کند تا به طور خودکار الگوهای هارمونیک مانند الگوی گارتلی، الگوی پروانه، الگوی خفاش، الگوی خرچنگ، الگوی سایفر، الگوی 5-0 و غیره را شناسایی کنید. اگر از اسکنر

کد خبر : 231692
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
اسکنر الگوی هارمونیک بدون رنگ‌آمیزی و بدون تأخیر – سیستم‌های معاملاتی – 20 ژوئیه 2022

[ad_1]

اسکنر الگوی نمودار X3 اولین اسکنر الگوی هارمونیک بدون رنگ آمیزی و بدون تأخیر در جهان است. نشانگر الگوی هارمونیک و اسکنر به شما کمک می کند تا به طور خودکار الگوهای هارمونیک مانند الگوی گارتلی، الگوی پروانه، الگوی خفاش، الگوی خرچنگ، الگوی سایفر، الگوی 5-0 و غیره را شناسایی کنید. اگر از اسکنر خودکار الگوی هارمونیک استفاده کرده اید، احتمالاً حقایق خاصی در مورد نشانگرهای الگوی هارمونیک در رابطه با رنگ آمیزی مجدد می دانید. رنگ آمیزی مجدد واقعیتی است که هنگام خرید نشانگرها و اسکنرهای الگوی هارمونیک در اینترنت باید در مورد آن بدانید. فرقی نمی‌کند از کدام وب‌سایت یا از کدام شرکت یا از چه قیمتی دریافت می‌کنید، نشانگر خودکار الگوی هارمونیک و اسکنر می‌توانند دوباره رنگ آمیزی شوند و اگر نه، از سیگنال الگوی هارمونیک واقعی عقب می‌مانند. علاوه بر این، سیگنال‌های زمان واقعی کاملاً هماهنگ را نشان نمی‌دهند، همانطور که می‌توانید سیگنال‌های تاریخی را در نمودار خود مشاهده کنید. این می تواند عملکرد واقعی معاملات یا میزان موفقیت استراتژی معاملاتی شما را با الگوی هارمونیک اشتباه بگیرد.

علیرغم این واقعیت که بسیاری از معامله گران از شاخص ها و اسکنرهای الگوی هارمونیک استفاده می کنند، این به دلیل محدودیت های تکنولوژیکی اتفاق می افتد. الگوی هارمونیک ورود سریع سیگنال را در مقایسه با سایر نشانگرهای فنی فراهم می کند. به جای این سیگنال سریع، آنها در حال رنگ آمیزی مجدد هستند. از این رو، بین سیگنال سریع و رنگ آمیزی مجدد تفاوت وجود دارد. به میانگین متحرک یا سایر شاخص های فنی فکر کنید. از نظر سیگنال معاملاتی، به دلیل الگوریتم هموارسازی به کار رفته در اندیکاتور فنی، بیشتر از نقطه عطف واقعی عقب هستند. این به این معنی است که ساختن نشانگر تشخیص الگوی هارمونیک که سیگنال معاملاتی سریع را بدون رنگ آمیزی مجدد به شما می دهد بسیار سخت است. حتی اگر کسی آن نشانگر الگوی هارمونیک بدون رنگ‌آمیزی را بسازد، یافتن سازگاری بین سیگنال‌های زمان واقعی و سیگنال‌های تاریخی داستان دیگری است. اما همه می‌خواهند این نوع نشانگر الگوی هارمونیک رویایی داشته باشند، حتی اگر از نظر فنی ساختن چنین نشانگر الگوی هارمونیکی واقعاً سخت باشد.

پس از تحقیقات فشرده، X3 Chart Pattern Scanner تغییر دهنده بازی برای همه است. رنگ آمیزی مجدد یا تاخیر ندارد. این الگو را در نقطه عطف به شما ارائه می دهد، اما لازم نیست نگران باشید که آیا الگوی هارمونیک ناقص از نمودار ناپدید می شود یا خیر. همانطور که در سیگنال های تاریخی در نمودار خود مشاهده می کنید، سیگنال معاملاتی واقعی را ارائه می دهد. شما می توانید منطق معاملاتی خود را با هر گونه تایید ثانویه از نمودار خود آزمایش کنید. از این رو، می توانید ورود و خروج معاملات خود را همانطور که از نمودار خود دریافت کرده اید، پایه گذاری کنید. به عبارت دیگر، می توانید همانطور که از نمودار خود می بینید معامله کنید. همه اسکنرهای الگوی هارمونیک دیگر این نوع قابلیت بک تست مستقیم را در نمودار شما ارائه نمی دهند.

به عنوان یک امتیاز، اسکنر الگوی نمودار X3 حدود 52 الگوی شمعدانی ژاپنی + عملکرد کانال خودکار پیشرفته را برای بهبود عملکرد معاملاتی شما ارائه می دهد. البته، چندین ویژگی قدرتمند دیگر برای تجارت شما وجود دارد. می توانید این ویژگی ها را از صفحه فرود اسکنر الگوی نمودار X3 بیابید. در زیر لینک اسکنر الگوی نمودار X3 در متاتریدر 4 و متاتریدر 5 وجود دارد.

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-pattern-scanner/

https://www.mql5.com/fa/market/product/41992

https://www.mql5.com/fa/market/product/41993

در اینجا چند ویدیوی یوتیوب درباره اسکنر الگوی هارمونیک بدون رنگ آمیزی مجدد آورده شده است. این ویدیوی یوتیوب برخی از ویژگی های اسکنر الگوی نمودار X3، عدم رنگ آمیزی مجدد، الگوی هارمونیک بدون تاخیر و نشانگر الگوی موج الیوت را توضیح می دهد. لطفاً ویدیو را تماشا کنید تا در مورد نشانگر الگوی هارمونیک بدون رنگ آمیزی بیشتر بدانید.

یوتیوب: https://www.youtube.com/watch?v=uMlmMquefGQ&feature=youtu.be

یوتیوب: https://www.youtube.com/watch?v=2HMWZfchaEM

با این حال، اگر از رنگ‌آمیزی مجدد یا آزمایش‌های تاریخی برایتان مهم نیست، ما نشانگر قدرتمند الگوی هارمونیک را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌کنیم. به عنوان مثال، هارمونیک الگوی پلاس و برنامه‌ریز سناریو الگوی هارمونیک نشانگر الگوی هارمونیک با تعداد زیادی ویژگی قدرتمند هستند. از لینک زیر می توانید نگاهی بیندازید که چه ویژگی های قدرتمندی در داخل Harmonic Pattern Plus و Harmonic Pattern Scenario Planner گنجانده شده است. مهمتر از همه، آنها با قیمت مقرون به صرفه هستند و استفاده از آنها آسان است. لطفا به لینک زیر نگاهی بیندازید

https://algotrading-investment.com/2018/11/03/harmonic-pattern-plus-introduction-2/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.